eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli w ramach projektu pn. "Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków" oraz przeprowadzenie zajęć dydaktyczno (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli w ramach projektu pn. „Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków” oraz przeprowadzenie zajęć dydaktyczno (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757546390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli w ramach projektu pn. „Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków” oraz przeprowadzenie zajęć dydaktyczno (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d557fc0-7ac4-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033262/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli finansowanych w ramach projektu pn.: "Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków" (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część I - X zamówienia realizowana jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20; Część XI - XVIII zamówienia realizowana jest w ramach projektu pn.: ,,Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”, Nr projektu: RPDS.10.02.03-02-0001/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.94.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512984.30 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 309837.94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część I: Zajęcia z terapii pedagogicznej z elementami muzykoterapii (łącznie 38 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 5186.62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część II: Zajęcia z terapii integracji sensorycznej (łącznie 304 godziny).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 40162.96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część III: Zajęcia z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej (łącznie 190 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 25743.10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część IV: Zajęcia z treningu umiejętności społecznych (łącznie 418 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 62182.82 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część V: Zajęcia z muzykoterapii (łącznie 76 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 11513.24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część VI: Zajęcia z psychologiem (łącznie 228 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 39099.72 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część VII: Zajęcia z dogoterapii (łącznie 152 godziny).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 26826.48 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część VIII: Zajęcia z terapii taktylnej (łącznie 228 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 29979.72 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część IX: Zajęcia taneczne (łącznie 76 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 10373.24 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla wychowanków jeleniogórskich przedszkoli miejskich mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - część X: Zajęcia z języka angielskiego - w zakresie wykraczającym poza podstawę programową (łącznie 76 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Równa przyszłość jeleniogórskich przedszkolaków’, Nr projektu: RPDS.10.01.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Poddziałanie 10.1.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT AJ.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 9993.24 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno – wyrównawczych, zajęć rozwijających i zajęć z psychologiem dla uczniów z jeleniogórskich szkół - część XI: Zajęcia z psychologiem w jeleniogórskich szkołach (łącznie 826 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”, Nr projektu:RPDS.10.02.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
Poddziałanie 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 121000.74 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno – wyrównawczych, zajęć rozwijających i zajęć z psychologiem dla uczniów z jeleniogórskich szkół - część XII: Zajęcia z psychologiem dla uczniów jeleniogórskich szkół (łącznie 140 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”, Nr projektu:RPDS.10.02.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
Poddziałanie 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 20508.60 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno – wyrównawczych, zajęć rozwijających i zajęć z psychologiem dla uczniów z jeleniogórskich szkół - część XIII: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego (łącznie 93 godziny).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”, Nr projektu:RPDS.10.02.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
Poddziałanie 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 12228.57 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno – wyrównawczych, zajęć rozwijających i zajęć z psychologiem dla uczniów z jeleniogórskich szkół - część XIV: Zajęcia rozwijające z języka niemieckiego (łącznie 48 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”, Nr projektu:RPDS.10.02.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
Poddziałanie 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 6311.52 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno – wyrównawczych, zajęć rozwijających i zajęć z psychologiem dla uczniów z jeleniogórskich szkół - część XV: Zajęcia rozwijające z informatyki (łącznie 52 godziny).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”, Nr projektu:RPDS.10.02.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
Poddziałanie 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 7097.48 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno – wyrównawczych, zajęć rozwijających i zajęć z psychologiem dla uczniów z jeleniogórskich szkół - część XVI: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki (łącznie 60 godzin).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”, Nr projektu:RPDS.10.02.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
Poddziałanie 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 7889.40 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno – wyrównawczych, zajęć rozwijających i zajęć z psychologiem dla uczniów z jeleniogórskich szkół - część XVII: Zajęcia z logopedii (łącznie 64 godziny).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”, Nr projektu:RPDS.10.02.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
Poddziałanie 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 7743.57 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktyczno – wyrównawczych, zajęć rozwijających i zajęć z psychologiem dla uczniów z jeleniogórskich szkół - część XVIII: Zajęcia z biofeedback (łącznie 472 godziny).
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ,,Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”, Nr projektu:RPDS.10.02.03-02-0001/20
Oś priorytetowa:10 Edukacja Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
Poddziałanie 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – ZIT AJ
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 69143.28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5662.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5662.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5662.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: ul. Olimpijska nr 1 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5662.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29792.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36176.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29792.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM TERAPEUCI: Lider Konsorcjum - Małgorzata Medyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Członkowie Konsorcjum: Paulina Urbańska-Kabała, Renata Krosnowska, Beata Kuźniar, Julita Odelga, Magdalena Król

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Osoba fizyczna

7.3.3) Ulica: ul. Przejazdowa 10/4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-167

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29792.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20900.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20900.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20900.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: ul. Olimpijska nr 1 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20900.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45980.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45980.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45980.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: ul. Olimpijska nr 1 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45980.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11324.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11324.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11324.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: ul. Olimpijska nr 1 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11324.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29412.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29412.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29412.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: ul. Olimpijska nr 1 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29412.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30400.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30400.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30400.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: ul. Olimpijska nr 1 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30400.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25080.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25080.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25080.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: ul. Olimpijska nr 1 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25080.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie ww. części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie ww. części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106554.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106554.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106554.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18060.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18060.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18060.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie ww. części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie ww. części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe zamówienie w zakresie ww. części, ponieważ postępowanie w ramach ww. części obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5096.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5096.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5096.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie ww. części nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe zamówienie w zakresie ww. części, ponieważ postępowanie w ramach ww. części obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6272.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7616.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6272.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46256.00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55224.00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46256.00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM TERAPEUCI: Lider Konsorcjum - Małgorzata Medyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Członkowie Konsorcjum: Paulina Urbańska-Kabała, Renata Krosnowska, Beata Kuźniar, Julita Odelga, Magdalena Król

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Osoba fizyczna

7.3.3) Ulica: ul. Przejazdowa 10/4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-167

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46256.00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Pełna nazwa Wykonawcy, który złożył ofertę nr 1:
KONSORCJUM TERAPEUCI:
1) Lider Konsorcjum - Małgorzata Medyk, ul. Przejazdowa 10/4, 51-167 Wrocław;
2) Partner Konsorcjum - Paulina Urbańska-Kabała, ul. Karłowicza 35/44,
58-506 Jelenia Góra;
3) Partner Konsorcjum - Renata Krosnowska, Lipa 91, 59-420 Bolków;
4) Partner Konsorcjum - Beata Kuźniar, ul. Szkolna 5/19, 58-573 Piechowice;
5) Partner Konsorcjum - Julita Odelga, ul. Batalionów Chłopskich 8, 58-506 Jelenia Góra;
6) Partner Konsorcjum - Magdalena Król, ul. Karkonoska 114b/3, 58-531 Łomnica.
2. Termin zakończenia umowy ustala się do 6-m-cy od dnia zawarcia umowy, tj.:
1) w zakresie części I, III, IV, V, VI, VII, VIII - do dnia 22.08.2023 r.;
2) w zakresie części II - do dnia 28.08.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.