eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Dowóz uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-08-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134287 z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8415912

1.5.8.) Numer faksu: 59 8415915

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ea4b24f-e48a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000074/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa dowozu uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica w roku szkolnym 2021/2022 (Zadanie nr 1 i 2)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114196/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW-DOR.271.13.2021.OZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173769,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów do szkół z obwodów szkół Gminy Kobylnica, którą Wykonawca będzie świadczył rzetelnie i terminowo z zachowaniem najwyższej staranności t.j.:
1) do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy, adres: ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, telefon: 59 841 52 12, email: sekretariat@spkobylnica.pl ,
2) do Szkoły Podstawowej w Kwakowie, adres: ul. Słupska 5, 76-251 Kwakowo, telefon: 59 846 20 80, email: sekratariat@sp-kwakowo.pl ,
3) do Szkoły Podstawowej w Kończewie, adres: ul. Szkolna 1, 76-251 Kończewo, telefon: 59 846 23 85, email: spkonczewo@kobylnica.pl .
2. Dowóz dzieci odbywać się będzie na dwóch trasach:
1) Trasa nr 1, która obejmuje dowóz uczniów z terenu Gminy Kobylnica do Szkoły Podstawowej w Kończewie i do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy,
2) Trasa nr 2, która obejmuje dowóz uczniów z terenu Gminy Kobylnica do Szkoły Podstawowej w Kwakowie i do Szkoły Podstawowej w Kobylnicy.
w okresie roku szkolnego 2021/2022 t. j. od 1.09.2021 roku do 24.06.2022 roku,
w tym w ferie zimowe w okresie od 14.02.2022 r. do 27.02.2022 r.
3. Zakres przedmiotowy usługi dowozu uczniów, w tym godziny, trasy i szacowana liczba uczniów szczegółowo zawarty jest w Załączniku nr 7 i Załączniku nr 8 do SWZ.
4. Na usługę dowozu w ciągu 1 (jednego) dnia dowozu składają się 2 (dwa) przejazdy tzn.:
• przewóz uczniów z miejsca zbiórki do placówek oświatowych w godzinach porannych, zgodnie z Rozkładem jazdy autobusów jak w ust. 12,
• przewóz uczniów z placówek oświatowych do miejsca zbiórki w godzinach popołudniowych zgodnie z Rozkładem jazdy autobusów jak w ust. 12.
5. Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) i w okresie ferii zimowych z wyłączeniem pozostałych dni wolnych od nauki i świąt oraz z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszej umowie.
6. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje 207 dni dowozu.
7. Usługa dowozu realizowana będzie na podstawie biletów miesięcznych dla każdego dziecka dostarczanych przez Wykonawcę, które będą zamawiane w cyklach miesięcznych, według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego na dany miesiąc, na podstawie zamówienia przesłanego do Wykonawcy drogą elektroniczną w terminie do 20 dnia poprzedzającego miesiąca kalendarzowego na miesiąc następny. Zamówienie będzie przesyłane przez przedstawiciela Zamawiającego na adres email Wykonawcy: ____________ oraz będzie zawierać termin ich dostarczenia. Koszty wydruku biletów pokrywa Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia.
8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia okoliczności nagłych lub nieprzewidzianych przez Zamawiającego w organizacji pracy szkół może nastąpić zmiana tras i godzin dowozu wskazanych w Załączniku nr 8 na poszczególnych Trasach nr 1–2 lub zmiana dni (np. w przypadku odpracowania dni nauki szkolnej lub organizacji imprez szkolnych w sobotę), o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 5 dni przed tą zmianą.
9. Dowóz dzieci do szkół realizowany może być poprzez transport otwarty (dostępny dla innych pasażerów) połączony z dowozem uczniów. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej z obwodów szkół Gminy Kobylnica i ich opiekunów, z zachowaniem wszelkich wymogów wynikających z niniejszej umowy.
10. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewnia każdorazowy przejazd dla opiekunów bez dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187037,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187037,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187037,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nord Express Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771623528

7.3.3) Ulica: Wytowno 1A

7.3.4) Miejscowość: Ustka

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187037,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.