eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › REWITALIZACJA OTOCZENIA LĘBORSKIEGO WĘZŁA PRZESIADKOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA OTOCZENIA LĘBORSKIEGO WĘZŁA PRZESIADKOWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598624280

1.5.8.) Numer faksu: 598622559

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA OTOCZENIA LĘBORSKIEGO WĘZŁA PRZESIADKOWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb1e95b-698c-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031282/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Rewitalizacja otoczenia Lęborskiego Węzła Przesiadkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.24.2022.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8333219,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I: Rewitalizacja Parku Marii i Lecha Kaczyńskich - budowa po NW stronie stawu nabrzeża z balustradą, pomostu z platformą widokową, wzmocnienie brzegów stawu, fontanna, plac zabaw dla dzieci, teren strefy seniora, nawierzchnia dla pieszych z kostki bet., ścieżka żwirowo–gliniasta, trawniki, nasadzenia drzew i zieleni niskiej, budowa schodów z poręczą, przebudowa oświetlenia, budowa przepompowni wód opadowych z instalacjami, przygotowanie miejsca pod toaletę (przyłącza wod–kan. i elektr.), mała architektura, likwidacja barier architektonicznych. Zakres robót budowlanych obejmować będzie: całkowitą rozbiórkę wszystkich nawierzchni w obszarze opracowania, wycinkę drzew (10 szt.) i krzewów (ok. 32 m2), wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji wodociągowej, wykonanie instalacji elektrycznej zasilania toalety i food-trucka, przebudowę sieci oświetlenia terenu, roboty ziemne związane z kształtowaniem skarp i nasypów pod schody i rampy, wykonanie chodników z kostki betonowej, wykonanie chodników o nawierzchni gruntowej, wykonanie placu zabaw (nawierzchnia bezpieczna, ogrodzenie, wyposażenie, w tym elementy zabawowe), zagospodarowanie stawu (powiększenie stawu, pomost drewniany, gabiony kamienne), elementy małej architektury (ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci), zagospodarowanie zieleni (nasadzenia drzew, nasadzenia krzewów, urządzenie trawników), budowę kanalizacji deszczowej wraz z budową przepompowni wód opadowych ze zbiornika (stawu) oraz instalacją zasilającą, zgodnie z załączoną:
- koncepcją, projektem technicznym (wykonawczym), specyfikacją techniczną i przedmiarem robót zagospodarowania terenu w Parku im. M i L. Kaczyńskich,
- projektem budowlanym i wykonawczym, przedmiarem robót i STWiORB budowy kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią wód opadowych ze zbiornika retencyjnego w Parku im. M. i L. Kaczyńskich,
- projektem wykonawczym i budowlanym, przedmiarem robót i SST instalacji WLZ do przepompowni ścieków,
- projektem budowlanym i wykonawczym, przedmiarem robót i STWiORB dokumentacji Przebudowa oświetlenia parku im. Marii i Lecha Kaczyńskich.
Parametry techniczne dla fontanny pływającej: dysza kumulacyjna o wysokości strumienia min. 6 m, min. dwa reflektory oświetlające, barwy oświetlenia LED kolorowe, powolne przechodzenie koloru przez pełną paletę barw, zasilanie – 230 V, uruchamianie fontanny programatorem zegarowym, włączanie oświetlenia programatorem astronomicznym, szafka sterownicza wykonana z tworzywa termoutwardzalnego z fundamentem, przewód zasilający szafkę długości ok. 3m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 2644936,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II: Przebudowa ulic Sienkiewicza i Grunwaldzkiej, zagospodarowanie podwórka przy budynkach ul. Grunwaldzka 9-12 w zakresie:
- przebudowy ul. Sienkiewicza (od ul. Grunwaldzkiej do ul. Wojska Polskiego) - przebudowa chodników, jezdni, budowa miejsc parkingowych, połączenie z ul. Woj. Polskiego, odprowadzenie wód opadowych oraz przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego. Zakres robót obejmować będzie całkowitą rozbiórkę wszystkich nawierzchni w obszarze opracowania, budowę kanalizacji deszczowej (kolektor o dł. ok. 242 m), przebudowę oświetlenia ulicznego (linia oświetleniowa o długości ok. 222 m, 9 słupów oświetleniowych, przebudowa doświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Wojska Polskiego), budowę jezdni jednokierunkowej w ul. Sienkiewicza o nawierzchni asfaltowej szer. 3,5 m (pow. ok. 700 m2), budowa 39 miejsc postojowych, budowa zjazdów, chodników z płyt betonowych, wyniesienia z kostki betonowej, wymiana naświetli piwnicznych, montaż elementów małej architektury (ławki, siedziska betonowe, donice betonowe), zieleń, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z załączonym przedmiarem robót, projektem technicznym branży drogowej i sanitarnej
- przebudowy ul. Grunwaldzkiej (od ul. Boh. Monte Cassino do ul. Sienkiewicza) w zakresie przebudowy jezdni, chodników, miejsc postojowych, budowy kanalizacji deszczowej, przebudowy oświetlenia. Zakres robót obejmować będzie; wykonanie koniecznych rozbiórek, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę oświetlenia ulicznego, wykonanie nawierzchni jezdni, wyniesionych skrzyżowań, chodników, zjazdów, miejsc postojowych, humusowanie wraz z obsianiem trawą, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, montaż małej architektury (słupków przeszkodowych) zgodnie z załączoną koncepcją oraz przedmiarem robót
- zagospodarowanie podwórza przy budynkach ul. Grunwaldzka 9-12 - teren zaprojektowano jako podwórze integracyjne z duża ilością zieleni, miejsca postojowe z dojazdem, odwodnienie, budowę oświetlenia. Zakres robót obejmować będzie: budowę kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia, wykonanie nawierzchni jezdni (dł. ok. 31,4 m) i zjazdów z kostki betonowej, wykonanie miejsc postojowych, ustawienie elementów małej architektury, zieleń, wiaty śmietnikowe zgodnie z załączoną koncepcją oraz przedmiarem robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 3177168,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część III: Remont elewacji budynków przy ul. Sienkiewicz 1, 3, 10-14, ul. Grunwaldzkiej 9-12 (zakres zamówienia nie obejmuje remontu dachów budynków Sienkiewicza 1, 3):
- remont elewacji budynków przy ul. Sienkiewicza nr 1-3,11,12 oraz elewacji tylnej budynków przy ul. Sienkiewicza nr 10,13,14, wykonanie izolacji pionowej fundamentów wraz z ich dociepleniem, zamurowanie otworów okiennych piwnicznych z obu stron, docieplenie wszystkich ścian zewn., tynk cienkowarstwowy, malowanie elewacji, wykonanie nowego orynnowania zgodnie z załączonym opisem technicznym, STWiORB i przedmiarem
- remont pokrycia dachowego na budynkach przy ul. Sienkiewicza 10-14 oraz Grunwaldzka 9-12: wymiana pasów nadrynnowych, pokrycie dachów 1-2 warstwą papy wierzchniego krycia, pokrycie papą włazów dachowych, obróbki blacharskie, tynkowanie kominów, zamontowanie masztu antenowego na dachu i ułożenie korytek wraz z przewodami do mieszkań, ocieplenie przestrzeni pod dachem wełną mineralną zabezpieczoną folią paroprzepuszczalną zgodnie z załączonym opisem technicznym, STWiORB i przedmiarem
- w budynkach ul. Grunwaldzka nr 9-12 wymiana rur spustowych i rynien, wymiana parapetów zew., zamurowanie otworów otworów okiennych w piwnicy, wykonanie wystroju elewacji, tynków zewnętrznych zgodnie z załączonym opisem technicznym, STWiORB i przedmiarem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 2511114,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3573180 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3573180 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3573180 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne - Budowlane Krystian Wenta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411561922

7.3.3) Ulica: Popowo 5A

7.3.4) Miejscowość: Popowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-311

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3573180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3426297 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3426297 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3426297 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne - Budowlane Krystian Wenta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411561922

7.3.3) Ulica: Popowo 5A

7.3.4) Miejscowość: Popowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-311

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3426297 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2004061,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2004061,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2004061,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "ROM-BUD" Roman Pieper

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411166054

7.3.3) Ulica: J. Kukuczki 3

7.3.4) Miejscowość: Lębork

7.3.5) Kod pocztowy: 84-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2004061,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.