eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny osób i mienia w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie usługi ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny osób i mienia w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063880

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wspólna 30

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-930

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@minrol.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rolnictwo

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rolnictwo, rybołówstwo, rozwój wsi, rynki rolne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134008

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00123620/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (usługi zakończone) lub należycie wykonuje (usługi w trakcie realizacji) co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na ochronie fizycznej oraz monitoringu elektronicznym osób i mienia wykonywanej nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, a wartość każdej z tych usług wyniosła minimum 600 000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna usługi w trakcie realizacji za spełniające warunek udziału w postępowaniu jeżeli na dzień składania ofert były one wykonywane nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy, a wartość już zrealizowanego zakresu usług wynosiła minimum 600 000,00 zł brutto.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną w ramach jednej umowy;
b) Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 43 osobami, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- 1 Szefem Ochrony z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w kierowaniu pracownikami ochrony, posiadającym uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej (to musi być ta sama osoba, która zostanie wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty, co oznacza, że osoba ta musi mieć tyle samo lat doświadczenia ile zostało podane w formularzu oferty),
- 37 osobami z co najmniej 6-miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, pełniącymi służbę w budynku, posiadającymi uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej.
Ponadto, wymaga się, aby co najmniej 5 pracowników ochrony było uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” (co najmniej 2 osoby na każdej zmianie),
- 2 osobami posiadającymi uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej, pełniącymi służbę patrolu interwencyjnego, mogącymi podjąć interwencję w budynku w czasie nie dłuższym niż 10 minut w systemie dziennym (6.00-22.00) i 6 minut w systemie nocnym (22.00-6.00) od odebrania sygnału o zagrożeniu ze Stacji Monitorowania Alarmów – uruchomienia systemu alarmowego włamania.
Ponadto, wymaga się, aby osoby pełniące służbę patrolu interwencyjnego były uprawnione do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej do obsługi stanowiska wykrywania metali,
- 2 osobami do obsługi stanowiska wydawania przepustek, przyjmowania korespondencji wpływającej do Zamawiającego i kierowania interesantów do właściwych komórek organizacyjnych w godzinach 7.00 – 17.00 z całodobową obsługą systemu ewidencjonowania gości wchodzących i wychodzących z budynku Zamawiającego, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w ust. 2 (przesłanki wynikające z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy).

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (usługi zakończone) lub należycie wykonuje (usługi w trakcie realizacji) co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na ochronie fizycznej oraz monitoringu elektronicznym osób i mienia wykonywanej nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, a wartość każdej z tych usług wyniosła minimum 600 000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna usługi w trakcie realizacji za spełniające warunek udziału w postępowaniu jeżeli na dzień składania ofert były one wykonywane nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy, a wartość już zrealizowanego zakresu usług wynosiła minimum 600 000,00 zł brutto.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną w ramach jednej umowy;
b) Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 43 osobami, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- 1 Szefem Ochrony z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w kierowaniu pracownikami ochrony, posiadającym uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej (to musi być ta sama osoba, która zostanie wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty, co oznacza, że osoba ta musi mieć tyle samo lat doświadczenia ile zostało podane w formularzu oferty),
- 37 osobami z co najmniej 6-miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, pełniącymi służbę w budynku, posiadającymi uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej.
Ponadto, wymaga się, aby co najmniej 5 pracowników ochrony było uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” (co najmniej 2 osoby na każdej zmianie),
- 2 osobami posiadającymi uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej, pełniącymi służbę patrolu interwencyjnego, mogącymi podjąć interwencję w budynku w czasie nie dłuższym niż 10 minut w systemie dziennym (6.00-22.00) i 6 minut w systemie nocnym (22.00-6.00) od odebrania sygnału o zagrożeniu ze Stacji Monitorowania Alarmów – uruchomienia systemu alarmowego włamania.
Ponadto, wymaga się, aby osoby pełniące służbę patrolu interwencyjnego były uprawnione do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia pracownika kwalifikowanego z dopuszczeniem do posiadania broni obiektowej do obsługi stanowiska wykrywania metali,
- 2 osobami do obsługi stanowiska wydawania przepustek, przyjmowania korespondencji wpływającej do Zamawiającego i kierowania interesantów do właściwych komórek organizacyjnych w godzinach 7.00 – 17.00 z całodobową obsługą systemu ewidencjonowania gości wchodzących i wychodzących z budynku Zamawiającego, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w ust. 2 (przesłanki wynikające z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy).
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) zwanego dalej "rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej "rozporządzeniem 269/2014", albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności, nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia wejście w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek określonych w niniejszym punkcie SWZ Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
1. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Po zmianie:
1. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiany Umowy mogą być dokonywane w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami i postanowieniami wskazanymi w ust. 2.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie:
1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Umowę lub zakresu czynności wykonywanych przez podwykonawcę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego i zgodnie z § 16 ust. 4;
2) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę, w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp;
3) zmiany terminu realizacji Umowy z powodu utrudnień lub przeszkód związanych ze stanem zagrożenia epidemicznego/stanem epidemii i wynikającymi z niego ograniczeniami;
4) w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób dopuszczalne są zmiany umożliwiające usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony oraz prawidłowej realizacji Umowy;
5) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa wymaga zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym mogą wymagać zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy określonych w Umowie.
3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2, nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1.
4. Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, wymaga uprzedniego złożenia przez dotychczasowego Wykonawcę lub jego następcę zawiadomienia o wystąpieniu zmiany Wykonawcy wraz z oświadczeniem nowego Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia także dokumentów podmiotowych potwierdzających powyższe okoliczności.
5. Do zmiany Umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 3, zastosowanie mają także przepisy ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095, z późn. zm).
6. Strony niezwłocznie zobowiązane są do wzajemnego informowania się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem sytuacji epidemicznej na należyte wykonanie Umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wprowadzenia proponowanych przez Wykonawcę zmian w Umowie.

Po zmianie:
1. Zmiany Umowy mogą być dokonywane w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami i postanowieniami wskazanymi w ust. 2.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie:
1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Umowę lub zakresu czynności wykonywanych przez podwykonawcę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego i zgodnie z § 16 ust. 4;
2) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę, w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp;
3) zmiany terminu realizacji Umowy z powodu utrudnień lub przeszkód związanych ze stanem zagrożenia epidemicznego/stanem epidemii i wynikającymi z niego ograniczeniami;
4) w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób dopuszczalne są zmiany umożliwiające usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony oraz prawidłowej realizacji Umowy;
5) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa wymaga zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym mogą wymagać zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy określonych w Umowie;
6) w przypadku opóźnienia w terminie zawarcia umowy wynikającego z przeprowadzanego postępowania o udzielenie zamówienia, rozpoczęcie terminu realizacji Umowy może nastąpić po dniu 20 maja 2022 r., z zachowaniem 18-miesięcznego terminu realizacji Umowy. W takim przypadku wskazane w Umowie terminy świadczenia, terminy rozpoczęcia i zakończenia świadczenia Usługi oraz terminy płatności zostaną odpowiednio zmienione.
3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2, nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1.
4. Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, wymaga uprzedniego złożenia przez dotychczasowego Wykonawcę lub jego następcę zawiadomienia o wystąpieniu zmiany Wykonawcy wraz z oświadczeniem nowego Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia także dokumentów podmiotowych potwierdzających powyższe okoliczności.
5. Do zmiany Umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 3, zastosowanie mają także przepisy ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095, z późn. zm).
6. Strony niezwłocznie zobowiązane są do wzajemnego informowania się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem sytuacji epidemicznej na należyte wykonanie Umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wprowadzenia proponowanych przez Wykonawcę zmian w Umowie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-27 09:00

Po zmianie:
2022-04-28 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-27 09:30

Po zmianie:
2022-04-28 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-05-26

Po zmianie:
2022-05-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.