eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego-78 Tour de Pologne UCI World Tour 2021, który odbywać się będzie w terminie 9-15 sierpnia 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133994 z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego-78 Tour de Pologne UCI World Tour 2021, który odbywać się będzie w terminie 9-15 sierpnia 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego-78 Tour de Pologne UCI World Tour 2021, który odbywać się będzie w terminie 9-15 sierpnia 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c0a9ca1-c9cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000329/44/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.53 Promocja miasta poprzez sport

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103311/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Sport to jeden z podstawowych i ważniejszych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców nastawionego na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Lublin poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych form komunikowania się z potencjalnym konsumentem. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2020.713).

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: cd. z Sekcji III.1.1)Dzięki organizacji wydarzeń sportowych osiągany jest jeszcze inny, ważny z punktu widzenia Miasta cel jakim jest dostęp mieszkańców Miasta do wydarzeń sportowych na wysokim poziomie. Emocje towarzyszące takim widowiskom wzmacniają więzi społeczne, zwiększają poczucie dumy lokalnej. Imprezy sportowe i działania z nimi związane przyczyniają się do promocji miasta Lublin ale również mogą stanowić bodziec do wzmocnienia rozwoju gospodarczego, jak również mogą być ważnym powodem do odwiedzenia Lublina w celach turystycznych (turystyka związana z udziałem w imprezach sportowych).Wyścig kolarski Tour de Pologne jest najważniejszą i największą imprezą sportową organizowaną przez Lang Team. Podobnie jak najsłynniejsze wyścigi kolarskie – Giro d’Italia i Tour de France należy do cyklu UCI World Tour, określanego mianem „Kolarskiej Ligi Mistrzów”. Wyścig kolarski Tour de Pologne cieszy się niesłabnącą popularnością wśród osób zainteresowanych sportem i jest niekwestionowanym liderem spośród organizowanych latem imprez sportowych w Polsce. Nasz narodowy wyścig – Tour de Pologne posiada wieloletnie tradycje, a jego pierwsza edycja odbyła się w 1928 roku. Tegoroczna edycja – 78. Tour de Pologne UCI World Tour 2021 odbędzie się w dniach 9-15 sierpnia 2021 r., a kolarskie zmagania będą rozpoczynać się na Placu Zamkowym w Lublinie. Na starcie wyścigu zamelduje się 19 najlepszych kolarskich drużyn świata UCI World Teams oraz dodatkowo drużyny posiadające tzw. „dziką kartę”, w tym reprezentacja Polski. Każda z drużyn uczestniczących w tegorocznym wyścigu będzie liczyć 7 osób, co łącznie daje około 150 kolarzy walczących o zwycięstwo. Organizator wyścigu - Lang Team planuje na dzień przed uroczystym rozpoczęciem wyścigu, tj. w dniu 8 sierpnia 2021 r. oficjalną prezentację drużyn uczestniczących w tegorocznej edycji. Prezentacja ta zostanie zorganizowana na Placu Teatralnym w Lublinie. Trasa honorowa 78. Tour de Pologne UCI World Tour rozpocznie się na Placu Zamkowym w Lublinie i przebiegać będzie głównymi ulicami Lublina, tj. al. Tysiąclecia, al. Solidarności, ul. Dolna 3-go Maja, ul. Kołłątaja, ul. Zesłańców Sybiru, ul. Okopowa, ul. Narutowicza, Al. Piłsudskiego, Al. Zygmuntowskie, ul. Lubelskiego Lipca 80, ul. Cukrownicza, ul. Krochmalna, ul. Diamentowa oraz ul. Zemborzycka. Poprowadzenie trasy wyścigu wspomnianymi wyżej arteriami zapewni prezentację całego miasta oraz jego charakterystycznych punktów i zabytków.Wyścig kolarski Tour de Pologne UCI World Tour oraz jego organizator regularnie otrzymują liczne nagrody i wyróżnienia. W prestiżowym Plebiscycie Przeglądu Sportowego Tour de Pologne UCI World Tour zwyciężał siedmiokrotnie w kategorii Najlepszej Imprezy Sportowej Roku oraz otrzymywał Nagrody Biznesu Sportowego Demes. Sam organizator wyścigu – Pan Czesław Lang od lat znajduje się w pierwszej dziesiątce rankingu najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie według magazynu Forbes i Pentagon Research (3. miejsce w 2020 roku).Należy podkreślić, że Tour de Pologne UCI World Tour w oryginalny sposób akcentuje swój narodowy charakter przypominając najważniejsze wydarzenia z historii Polski. Wyścig m.in. włączył się w obchody Roku Chopinowskiego oraz składał hołd ofiarom hitlerowskiego obozu w Auschwitz (2010), upamiętniał rocznicę Powstania Warszawskiego (2011), przejechał śladami papieża Jana Pawła II i narodowego hymnu „z ziemi włoskiej do Polski” (2013), celebrował 25. rocznicę wolnej Polski startując w kolebce „Solidarności” spod Stoczni Gdańskiej (2014), podążał „szlakiem historii” rozpoczynając kolarskie zmagania w Radzyminie mieście Cudu nad Wisłą i nawiązując uroczystościami do roku 1920 i Bitwy Warszawskiej (2016), włączył się w obchody 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę (2018), odbył się pod hasłem „wyścig pokoleń” i uczcił 100-lecie Polskiego Komitetu Olimpijskiego, a także 100-lecie Powstań Śląskich (2019). Miniona, 77. edycja Tour de Pologne UCI World Tour była poświęcona setnej rocznicy urodzin papieża Jana Pawła II (2020).Wszystkie dotychczasowe edycje wyścigu kolarskiego Tour de Pologne UCI World Tour przyciągały znaczną uwagę mediów (telewizja ogólnopolska, regionalna i internetowa, media społecznościowe, prasa krajowa i lokalna, rozgłośnie radiowe o zasięgu ogólnopolskim, jak i regionalnym, a także media międzynarodowe). Ubiegłoroczna edycja – 77. Tour de Pologne UCI World Tour była transmitowana przez ponad 50 godzin w ogólnodostępnej telewizji – TVP Sport, a relacja z wyścigu kolarskiego w 2019 roku ukazała się w ponad 120 międzynarodowych stacjach telewizyjnych. Odnosząc się do raportu medialnego przygotowanego przez firmę Pentagon Research w 2019 ukazało się łącznie 361 467 publikacji dotyczących wyścigu kolarskiego Tour de Pologne UCI World Tour, których wartość medialna wynosiła 277.516.478,00 zł. Analizując dane dotyczące poszczególnych miast (Chorzów, Jaworzno, Tarnowskie Góry, Zakopane), w których odbywały się kolejne etapy wyścigu w 2019 roku średnia ilość publikacji dotyczących miast wynosiła blisko 5400, a ich średnia wartość medialna przekraczała 2.300.000,00 zł. Osiągnięta w 2019 roku wartość ekspozycji poszczególnych marek podczas Tour de Pologne UCI World Tour potwierdza wysoką skuteczność realizowanych w tej formie działań promocyjnych. Z tych względów zasadna jest promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego - 78. Tour de Pologne UCI World Tour 2021. Zgodnie art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2019. Poz. 2019) należy przyjąć, że Lang Team z siedzibą w Warszawie jest jedynym wykonawcą, który jest w stanie zagwarantować świadczenie usługi jaką jest promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego - 78. Tour de Pologne UCI World Tour 2021. Lang Team z siedzibą w Warszawie jest organizatorem wyścigu kolarskiego - 78. Tour de Pologne UCI World Tour 2021. W związku z tym posiada wyłączność na dysponowanie powierzchnią reklamową dotyczącą wyścigu. Ponadto Lang Team z siedzibą w Warszawie jest jedynym organizatorem konferencji prasowych oraz dysponentem strony internetowej dedykowanej wyścigowi - https://www.tourdepologne.pl. Z uwagi na występujących podczas wyścigu wysokiej klasy międzynarodowych zawodników wyścig kolarski 78. Tour de Pologne UCI World Tour 2021 może być wysoko pozycjonowany poprzez ilość publikacji w internecie, prasie, radiu i telewizji, a otrzymany ekwiwalent reklamowy może znacznie przekroczyć kwotę przeznaczoną na reklamę poprzez sport. Wyścig kolarski Tour de Pologne jako impreza z wieloletnią tradycją cieszy się dużą popularnością nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Osoby pracujące w Lang Team z siedzibą w Warszawie sprawdziły się jako organizator dużych imprez sportowych, czego wyrazem była duża liczba kibiców gromadzących się na wzdłuż tras podczas dotychczas organizowanych zawodów i imprez sportowych. Daje to gwarancje należytego wykonania usług promocyjnych podczas tego widowiska. Popularność kolarstwa oraz samego wyścigu Tour de Pologne UCI World Tour przekłada się na jego medialność, o czym może świadczyć współpraca z mediami ogólnopolskimi oraz znaczna ilość publikacji w mediach międzynarodowych. Wszystkie etapy (lub ich fragmenty, prologi) 78. Tour de Pologne UCI World Tour 2021 transmitowane będą za pośrednictwem kanałów sportowych – TVP Sport oraz Eurosport. Szeroki zakres oddziaływania promocyjnego w trakcie 78. Tour de Pologne UCI World Tour 2021 jest ogromną szansą na budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin. Mając na uwadze powyższe, należy stwierdzić, iż zgodnie art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019) Lang Team z siedzibą w Warszawie jest jedynym wykonawcą usługi „Promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego - 78. Tour de Pologne UCI World Tour 2021.” z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym, zaś dzięki wynikom sportowym i pozytywnemu wizerunkowi wyścigu jest w stanie zagwarantować długofalowe efekty promocyjne.Z uwagi na powyższe uzasadnione jest przeprowadzenie postępowania według procedury zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A/ Zorganizowanie prezentacji 78 Tour de Pologne UCI World Tour, podczas której Miasto zostanie zaprezentowane jako współorganizatora startu etapu Wyścigu w formie wizytówki filmowej miasta o czasie trwania 5 sekund. Emisja wizytówki nastąpi w okresie poprzedzającym wyścig.
B/ Zamieszczenie przez Organizatora logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach 160 x 80 px wraz z odnośnikiem do strony www.lublin.eu na oficjalnej stronie internetowej Lang Team poświęconej Wyścigowi www.tourdepologne.pl, Logotyp miasta wraz z odnośnikiem do strony zostaną zamieszczone minimum 2 tygodnie przed startem wyścigu.
C/ Umieszczenie nazwy Miasta na przygotowanych i wyprodukowanych przez Organizatora materiałach reklamowo-promocyjnych Wyścigu w tym na/w: oficjalnych folderach, identyfikatorach, mapach trasy Tour de Pologne, mapach etapu. Nazwa Miasta na ww. materiałach zostanie umieszczona zgodnie z kreacją graficzną 78 Tour de Pologne UCI World Tour, zaakceptowaną przez Zamawiającego.
D/ Umieszczenie w oficjalnym folderze Wyścigu informacji o Mieście wraz z dwoma zdjęciami w rozdzielczości 300 dpi w dwóch wersjach językowych (polski, angielski), z których każda nie będzie zawierała więcej niż 1800 znaków.
E/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach 160 x 80 px w serwisie Onet dedykowanym 78 Tour de Pologne UCI World Tour.
F/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 50 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na bramie Startu Honorowego.
G/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 5 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na ekranie do wywiadów wykorzystywanym w trakcie wyścigu, wyprodukowanym przez Organizatora.
H/ Promocja Lublina w transmisji telewizyjnej ze startu wyścigu na antenie Telewizji Polskiej w wymiarze nie mniej niż 15 minut, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
I/ Ekspozycja elementów scenografii Miasta na starcie etapu honorowego: 2 balony pneumatyczne o wysokości minimum 3 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji, 1 namiot promocyjny o średnicy minimum 5 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji, 8 winderów promocyjnych o wysokości minimum 4 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji.
J/ Ekspozycja elementów scenografii Miasta podczas oficjalnej prezentacji drużyn: 2 balony pneumatyczne o wysokości minimum 3 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji, 1 namiot promocyjny o średnicy minimum 5 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji, 8 winderów promocyjnych o wysokości minimum 4 m z logotypem Lublin – Miasto Inspiracji.
K/ Umieszczenie na oficjalnym koncie Tour de Pologne w serwisie Facebook postu promocyjnego poświęconego Miastu Lublin wraz z oznaczeniem @miastolublin, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
L/ Umieszczenie na stronie internetowej www.tourdepologne.pl newsa promocyjnego (nie więcej niż 1600 znaków) dotyczącego Miasta Lublin wraz ze zdjęciem w rozdzielczości 300 dpi. Publikacja newsa na stronie nastąpi w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
M/ Umieszczenie nazwy miasta Lublin w reklamach 78 Tour de Pologne UCI World Tour ukazujących się w Przeglądzie Sportowym w ilości minimum 5 sztuk, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
N/ Przeprowadzenie transmisji telewizyjnej z oficjalnej prezentacji drużyn z Lublina - transmisja na antenie Telewizji Polskiej nie mniej niż 35 minut.
O/ Zorganizowanie kampanii promocyjnej outdoor 78 Tour de Pologne UCI World Tour na terenie kraju w postaci minimum 50 billboardów na których umieszczona zostanie nazwa LUBLIN, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
P/ Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 5 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na ściance wyprodukowanej przez Organizatora, która znajdować się będzie na scenie podczas oficjalnej prezentacji drużyn.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LANG TEAM Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270018923

7.3.3) Ulica: ul. Pachnąca 81

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-792

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-08-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.