Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094301/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00163177/01 - Wynik z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa dróg oraz oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a9f53ca-a919-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa dróg oraz oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a9f53ca-a919-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057690/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa i rozbudowa dróg oraz oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 10 4811R „Księża Wieś” w miejscowości Sarzyna1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 10 4811R „Księża Wieś” w km 0+000 – 0+788 w miejscowości Sarzyna.
2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- przebudowa konstrukcji jezdni poprzez jej utwardzenie kostką brukową, betonową (z uwagi na sieci wzdłuż drogi),
- normalizacja szerokości jezdni do 4,5 m,
- utwardzenie poboczy – z kruszywa łamanego (tłucznia), o szerokości 0,75 m,
- zabezpieczenie lub przebudowę istniejących sieci podziemnych kolidujących z planowaną inwestycją – gazowe (średniego i wysokiego ciśnienia) i energetyczne.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.
4. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy,
5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
4.5.5.) Wartość części: 972583,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa drogi gminnej od skrzyżowania z drogą gminną - osiedle Janda i drogą powiatową Nr 1241R wraz z budową miejsc parkingowych przy targowisku miejskim w Nowej Sarzynie1. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- rozbudowa i przebudowa drogi polegająca na dostosowanie jej szerokości do parametrów klasy D,
- utwardzenie nawierzchni jezdni betonem asfaltowym,
- budowa zjazdów do posesji utwardzonych betonem asfaltowym,
- budowa miejsc parkingowych skomunikowanych jezdnią manewrową z drogą powiatową oraz przedmiotową drogą gminną,
- budowa obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem łamanym,
- budowa odwodnienia – kolektora kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do istniejącego, umocnionego rowu odwadniającego (skarpy i dno),
- budowa kanału technologicznego,
- wycinka drzew kolidujących z projektowaną infrastrukturą,
- zabezpieczenie lub przebudowa istniejących sieci podziemnych kolidujących z planowaną inwestycją.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.
4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
- zabezpieczenie wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
4.5.5.) Wartość części: 557157,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Nowa Sarzyna1. Przedmiotem części 3 zamówienia jest wykonanie następujących zadań:
1) Zadanie nr 1 pn.: „Budowa sieci oświetlenia ulicznego na działce o nr ewid. 712/47 w Nowej Sarzynie”.
Zakres zamówienia obejmuje budowę kablowej sieci przewodem YAKXS 4x35 mm2 o długości – 39/45 m z istniejącego słupa nr 17/II, budowę słupa oświetleniowego kompozytowego – 1 szt., montaż opraw oświetleniowych LED 51W – 2 szt., montaż ograniczników przepięć, wykonanie uziemienia.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2) Zadanie nr 2 pn.: „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej publicznej nr 104800R o nr ewid. 3687 w Sarzynie”.
Zakres zamówienia obejmuje budowę napowietrznej sieci z zastosowaniem przewodu AsXSn 2x35 mm2 o długości – 191 m z istniejącego słupa nr 28/V, budowę słupów oświetleniowych – 4 szt., montaż opraw oświetleniowych LED 55W – 3 szt., montaż ograniczników przepięć, wykonanie uziemienia.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
3) Zadanie nr 3 pn.: „Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej publicznej nr 104749R o nr ewid. 3966 w Sarzynie”.
Zakres zamówienia obejmuje budowę napowietrznej sieci z zastosowaniem przewodu AsXSn 2x35 mm2 o długości – 194 m z istniejącego słupa nr 31/II, budowę słupów oświetleniowych – 6 szt., montaż opraw oświetleniowych LED 55W – 3 szt., montaż ograniczników przepięć, wykonanie uziemienia.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4) Zadanie nr 4 pn.: „Budowa sieci oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej o nr ewid. 13439 w Woli Zarczyckiej”.
Zakres zamówienia obejmuje budowę sieci przewodem AsXSn 2x25 mm2 o długości – 82 m z istniejącego słupa nr 62/IX, budowę słupów oświetleniowych – 3 szt., montaż opraw oświetleniowych LED 55W – 2 szt., montaż ogranicznika przepięć, wykonanie uziemienia.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5) Zadanie nr 5 pn.: „Budowa sieci oświetlenia drogowego przy drodze gminnej o nr 104775R w Woli Zarczyckiej”.
Zakres zamówienia obejmuje budowę sieci (trzy odcinki), pierwszy odcinek z zastosowaniem przewodu AsXSn 2x35 mm2 o długości – ok. 144 m i kabla ziemnego YAKXS 4x35 mm2 o długość – 48 m z istniejącego słupa nr 21/VII, drugi odcinek z zastosowaniem przewodu AsXSn 2x35 mm2 o długość – 197 m z istniejącego słupa nr 43/6/IX, trzeci odcinek z zastosowaniem przewodu AsXSn 2x35 mm2 o długość – 197 m i kabla ziemnego YAKXS 4x35 mm2 o długość – ok. 44 m z istniejącego słupa nr 43/8/IX, budowę słupów oświetleniowych – 14 szt., montaż opraw oświetleniowych LED 53W – 10 szt., montaż ograniczników przepięć, wykonanie uziemienia.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6) Zadanie nr 6 pn.: „Budowa oświetlenia drogowego dróg gminnych wewnętrznych o nr ewid. 14565 i 14524 w Woli Zarczyckiej”.
Zakres zamówienia obejmuje montaż na istniejących słupach przewodu AsXSn 2x25 mm2 o długości – 103 m, montaż opraw oświetleniowych LED 55W – 3 szt., montaż ograniczników przepięć, wykonanie uziemienia.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
7) Zadanie nr 7 pn.: „Budowa oświetlenia terenu na działce 11970/1 w Woli Zarczyckiej)”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zakupie dostawie i montażu słupów oświetleniowych 11 szt. na fundamentach prefabrykowanych wraz z oprawami i wysięgnikami (20 szt.). Oświetlenie zewnętrzne na terenie przylegającym do budynku przedszkola w Woli Zarczyckiej na działce nr ewid. 11970/1 zaprojektowano w oparciu o normy i raporty techniczne. Jako główne oświetlenie ciągów pieszo – jezdnych projektuje się oprawy oświetleniowe LED montowane na słupach oświetleniowych h = 8 m (oznaczone jako S1 na dołączonym planie zagospodarowania terenu). Oświetlenie placu zabaw projektuje się jako oświetlenie LED montowane na słupach oświetleniowych 6 metrowych (oznaczone jako S2 na dołączonym planie zagospodarowania terenu), słupy kompozytowe bez ostrych szwów i nierówności. Oświetlenie zasilane będzie liniami kablowymi ziemnymi typu YKY. Lokalizacja słupów oświetleniowych zgodnie z planem zagospodarowania terenu.
Budowa linii zasilających oraz montaż sterowania została zrealizowana w ramach odrębnego postępowania.
Uwagi:
- całość prac należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami,
- wszelkie zmiany lub niezgodności z projektem należy uzgodnić z Inwestorem,
- należy stosować się do przepisów BHP, roboty elektryczne wykonać pod nadzorem osób uprawnionych,
- prace budowlane realizować zgodnie z Prawem Budowlanym, obowiązującymi normami i przepisami,
- prace wykonywać pod nadzorem osób uprawnionych,
- wykonany zakres robót potwierdzić wpisem w dzienniku budowy.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji oraz przedmiarze robót.
8) Zadanie nr 8 pn.: „Budowa oświetlenia drogowego drogi gminnej wewnętrznej o nr ewid. 3873 w Jelnej”.
Zakres zamówienia obejmuje budowę szafy oświetlenia ulicznego (SOU), budowę kablowej sieci oświetlenia kablem YAKXS 4x35 mm2 o długości – 87 m z istniejącego słupa nr 21/2/18, budowę słupa oświetleniowego – 1 szt., montaż opraw oświetleniowych LED 53W – 3 szt., montaż ograniczników przepięć, wykonanie uziemienia.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.
3. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- obsługa geodezyjna,
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
- zabezpieczenie terenu budowy;
- oznakowanie prowadzonych robót,
- informowanie (wraz z wpisem do dziennika budowy dla robót objętych zgłoszeniem budowy sieci z projektem budowlanym) z wyprzedzeniem min. 3 dni osoby wskazanej przez Zamawiającego o terminie zakończenia robót podlegających zakryciu. Jeżeli Zamawiający nie zostanie poinformowany o tych faktach, Wykonawca będzie zobowiązany odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do ich zbadania, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego, bez prawa żądania za nie wynagrodzenia
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
- opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 318660,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Na realizację części 1 zamówienia wpłynęły następujące oferty:
1) Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Sp. z o. o., ul. 1 Maja 4, 37-310 Nowa Sarzyna. Cena oferty brutto: 1 197 776,63 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
2) Usługi Koparko-Ładowarką Andrzej Palikij, ul. Adama Mickiewicza 2 lokal 14, 37-310 Nowa Sarzyna. Cena oferty brutto: 1 129 220,75 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
3) F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany, Wola Zarczycka 405d, 37-311 Wola Zarczycka. Cena oferty brutto: 1 009 495,13 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
4) Z.P.U.H. FERAMENTA, Duble 40, 36-053 Kamień. Cena oferty brutto: 1 134 287,32 zł, okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.
Wartość oferty z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie omawianej części zamówienia kwotę w wysokości 920 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 1.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokonał unieważnienia omawianej części zamówienia w oparciu o przepis art. 259 ustawy Pzp mówiący, że jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Wymiana opraw sodowych na oprawy LED na terenie miasta Błonie - etap 3.
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.