eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Produkcja filmów wideo



Ogłoszenie z dnia 2021-08-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133975 z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Produkcja filmów wideo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383266132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tarnobrzeska 9

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@fppp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemyslprzyszlosci.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://fppp.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Produkcja filmów wideo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3351b630-616b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124324/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2021/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 245846,25 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa realizacja nagrania, montaż i reżyseria filmów szkoleniowych na potrzeby platformy e-learning FPPP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 92111100-3 - Produkcja filmów instruktażowych oraz taśm wideo

4.5.5.) Wartość części: 145440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nagranie, korekta i montażu materiałów wideo wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1B do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo

4.5.5.) Wartość części: 100406,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
Termin składania ofert upłynął 3007.2021 r. o godz. 12:00. Otwarcie ofert odbyło się tego samego dnia
o godz. 12:30. W dniu 30.07.2021 r. o godz. 11:50 wykonawca REDFERN, za pośrednictwem poczty elektronicznej poinformował zamawiającego o problemach z wysłaniem oferty za pośrednictwem platformy przetargowej. Wobec tego skierowano zapytanie do MarketPlanet czy w okresie od ogłoszenia postępowania do upływu terminu składania ofert były przerwy w działaniu platformy. Otrzymano odpowiedź,
że: „niedostępność systemu eZamawiający mogła wystąpić w dniu 30.07.2021 w godzinach między 11:54
a 12:04.” Wobec tego zaistniała sytuacja, w której wykonawca REDFERN, i inni wykonawcy, nie mogli w tym okresie złożyć oferty przy użyciu platformy przetargowej z przyczyn od nich niezależnych. Tym samym ziściły się przesłanki określone w art. 255 pkt 6 ustawy uniemożliwiające dalsze kontynuowanie postępowania bez naruszenia zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców wyrażonej
w art. 16 pkt 1 ustawy i konieczne stało się unieważnienie postępowania z przyczyn nie leżących po stronie zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie:
Termin składania ofert upłynął 3007.2021 r. o godz. 12:00. Otwarcie ofert odbyło się tego samego dnia
o godz. 12:30. W dniu 30.07.2021 r. o godz. 11:50 wykonawca REDFERN, za pośrednictwem poczty elektronicznej poinformował zamawiającego o problemach z wysłaniem oferty za pośrednictwem platformy przetargowej. Wobec tego skierowano zapytanie do MarketPlanet czy w okresie od ogłoszenia postępowania do upływu terminu składania ofert były przerwy w działaniu platformy. Otrzymano odpowiedź,
że: „niedostępność systemu eZamawiający mogła wystąpić w dniu 30.07.2021 w godzinach między 11:54
a 12:04.” Wobec tego zaistniała sytuacja, w której wykonawca REDFERN, i inni wykonawcy, nie mogli w tym okresie złożyć oferty przy użyciu platformy przetargowej z przyczyn od nich niezależnych. Tym samym ziściły się przesłanki określone w art. 255 pkt 6 ustawy uniemożliwiające dalsze kontynuowanie postępowania bez naruszenia zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców wyrażonej
w art. 16 pkt 1 ustawy i konieczne stało się unieważnienie postępowania z przyczyn nie leżących po stronie zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

2021-08-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.