eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup szkoleń



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup szkoleń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-514

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/kgsg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup szkoleń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c84cca9-8fef-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Krajowy Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego – Bezgraniczne Bezpieczeństwo - Projekt Nr PL/2020/PR/0092.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065902/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/BF/BŁiI/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 407380,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objęto w części 1 zamówienia zakup szkoleń dla programistów 1
zgodnie z poniższym wykazem:
1. Java Script – programowanie reaktywno-funkcyjne lub równoważne - liczba osób 3, dni
szkolenia 3.
2. Java Script – zaawansowany lub równoważne - liczba osób 3, dni szkolenia 3.
3. Performance tuning and optimizing SQL databases lub równoważne - liczba osób 1, dni
szkolenia 4.
4. Implementing SQL Data Warehouse lub równoważne - liczba osób 1, dni szkolenia 5.
5. Programowanie w języku Kotlin lub równoważne - liczba osób 3, dni szkolenia 3.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Szkolenia
równoważne muszą spełniać wymogi dotyczące minimum programowego określonego przez
Zamawiającego i muszą obejmować co najmniej analogiczny zakres i tematykę oraz taki sam
czas wymagany do jego przeprowadzenia jak szkolenie wyszczególnione i opisane przez
Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis oferowanych
rozwiązań/produktów i/lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków
równoważności, przy czym zaproponowane rozwiązania/ produkty równoważne muszą być
opisane na tyle szczegółowo, żeby Zamawiający podczas weryfikacji oferty mógł ocenić
spełnienie wymagań przez oferowane rozwiązania oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania/produkty są równoważne tj. wskazać nazwę proponowanego
szkolenia, zakres tematyczny, czas szkolenia.
Zamawiający do oceny równoważności szkoleń zastosuje opisany szczegółowy zakres
tematyczny każdego z zamawianych szkoleń.
Wykonawca musi udowodnić, że oferując szkolenia w oparciu o inny zakres przeprowadzi je w
sposób zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, a osoby przeszkolone
pozyskają wiedzę z zakresu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 29900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objęto w części 2 zamówienia zakup szkoleń dla programistów 2
zgodnie z poniższym wykazem:
1. Android zaawansowane tworzenie aplikacji lub równoważne- liczba osób 5, dni szkolenia 5.
2. Frontend solidne podstawy lub równoważne - liczba osób 4, dni szkolenia 3.
3. Zaawansowane style CSS i preprocesory w praktyce lub równoważne - liczba osób 2, dni
szkolenia 2.
4. Docker w praktyce lub równoważne - liczba osób 4, dni szkolenia 2.
5. Mikroserwisy w praktyce lub równoważne - liczba osób 4, dni szkolenia 5.
6. Kubernetes w praktyce lub równoważne - liczba osób 4, dni szkolenia 5.
7. Enterprise Architect lub równoważne - liczba osób 1, dni szkolenia 3.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Szkolenia
równoważne muszą spełniać wymogi dotyczące minimum programowego określonego przez
Zamawiającego i muszą obejmować co najmniej analogiczny zakres i tematykę oraz taki sam
czas wymagany do jego przeprowadzenia jak szkolenie wyszczególnione i opisane przez
Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis oferowanych
rozwiązań/produktów i/lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków
równoważności, przy czym zaproponowane rozwiązania/ produkty równoważne muszą być
opisane na tyle szczegółowo, żeby Zamawiający podczas weryfikacji oferty mógł ocenić
spełnienie wymagań przez oferowane rozwiązania oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane przez
Wykonawcę rozwiązania/produkty są równoważne tj. wskazać nazwę proponowanego
szkolenia, zakres tematyczny, czas szkolenia.
Zamawiający do oceny równoważności szkoleń zastosuje opisany szczegółowy zakres
tematyczny każdego z zamawianych szkoleń. Wykonawca musi udowodnić, że oferując
szkolenia w oparciu o inny zakres przeprowadzi je w sposób zgodny z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego, a osoby przeszkolone pozyskają wiedzę z zakresu
wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 87500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objęto w części 3 zamówienia zakup szkoleń dla administratorów 1
zgodnie z poniższym wykazem:
1. Tworzenie aplikacji webowych w Django lub równoważne - liczba osób 1, dni szkolenia 3.
2. Python dla administratorów systemów LUW lub równoważne - liczba osób 3, dni szkolenia 5.
3. Podstawy programowania w JavaScript lub równoważne - liczba osób 5, dni szkolenia 3.
4. PHP – podstawy programowania lub równoważne - liczba osób 3, dni szkolenia 4.
5. Budowanie stron internetowych z HTML5 oraz CSS3 lub równoważne- liczba osób 4, dni
szkolenia 3.
6. Microsoft Windows Server 2016 – poziom podstawowy lub równoważne - liczba osób 2, dni
szkolenia 4.
7. Microsoft Windows Server 2019 – administracja, wirtualizacja, backup, replikacja lub
równoważne - liczba osób 8, dni szkolenia 2.
8. VMware vSphere: Fast Track [V7] lub równoważne - liczba osób 3, dni szkolenia 5.
9. VMware vSphere: Troubleshooting Workshop [V7] lub równoważne - liczba osób 3, dni
szkolenia 5.
10. Microsoft Azure Fundamentals lub równoważne - liczba osób 1, dni szkolenia 2.
11. Microsoft Azure Administrator lub równoważne - liczba osób 1, dni szkolenia 4.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Szkolenia
równoważne muszą spełniać wymogi dotyczące minimum programowego określonego przez
Zamawiającego i muszą obejmować co najmniej analogiczny zakres i tematykę oraz taki sam
czas wymagany do jego przeprowadzenia jak szkolenie wyszczególnione i opisane przez
Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis oferowanych
rozwiązań/produktów i/lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków
równoważności, przy czym zaproponowane rozwiązania/ produkty równoważne muszą być
opisane na tyle szczegółowo, żeby Zamawiający podczas weryfikacji oferty mógł ocenić
spełnienie wymagań przez oferowane rozwiązania oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane przez
Wykonawcę rozwiązania/produkty są równoważne tj. wskazać nazwę proponowanego
szkolenia, zakres tematyczny, czas szkolenia.
Zamawiający do oceny równoważności szkoleń zastosuje opisany szczegółowy zakres
tematyczny każdego z zamawianych szkoleń. Wykonawca musi udowodnić, że oferując
szkolenia w oparciu o inny zakres przeprowadzi je w sposób zgodny z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego, a osoby przeszkolone pozyskają wiedzę z zakresu
wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 124200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objęto w części 4 zamówienia zakup szkoleń dla administratorów 2
zgodnie z poniższym wykazem:
1. Skrypty w Pythonie. Python dla inżynierów lub równoważne - liczba osób 2, dni szkolenia 2.
2. Administracja MySQL lub równoważne - liczba osób 4, dni szkolenia 1.
3. CMS Joomla lub równoważne - liczba osób 3, dni szkolenia 1.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Szkolenia
równoważne muszą spełniać wymogi dotyczące minimum programowego określonego przez
Zamawiającego i muszą obejmować co najmniej analogiczny zakres i tematykę oraz taki sam
czas wymagany do jego przeprowadzenia jak szkolenie wyszczególnione i opisane przez
Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis oferowanych
rozwiązań/produktów i/lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków
równoważności, przy czym zaproponowane rozwiązania/ produkty równoważne muszą być
opisane na tyle szczegółowo, żeby Zamawiający podczas weryfikacji oferty mógł ocenić
spełnienie wymagań przez oferowane rozwiązania oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane przez
Wykonawcę rozwiązania/produkty są równoważne tj. wskazać nazwę proponowanego
szkolenia, zakres tematyczny, czas szkolenia. Zamawiający do oceny równoważności szkoleń zastosuje opisany szczegółowy zakres
tematyczny każdego z zamawianych szkoleń. Wykonawca musi udowodnić, że oferując
szkolenia w oparciu o inny zakres przeprowadzi je w sposób zgodny z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego, a osoby przeszkolone pozyskają wiedzę z zakresu
wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 9720,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objęto w części 5 zamówienia zakup szkoleń dla administratorów 3
zgodnie z poniższym wykazem:
1. Veem Availability Suite v11: Configuration and Management lub równoważne - liczba osób 3,
dni szkolenia 3.
2. Veeam Certified Engineer – Advanced: Desing & Optimization V1 lub równoważne - liczba
osób 3, dni szkolenia 2.
3. Konfigurowanie Active Directory Federation Services 4.0 lub równoważne - liczba osób 3, dni
szkolenia 3.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Szkolenia
równoważne muszą spełniać wymogi dotyczące minimum programowego określonego przez
Zamawiającego i muszą obejmować co najmniej analogiczny zakres i tematykę oraz taki sam
czas wymagany do jego przeprowadzenia jak szkolenie wyszczególnione i opisane przez
Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego,
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis oferowanych
rozwiązań/produktów i/lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków
równoważności, przy czym zaproponowane rozwiązania/ produkty równoważne muszą być
opisane na tyle szczegółowo, żeby Zamawiający podczas weryfikacji oferty mógł ocenić
spełnienie wymagań przez oferowane rozwiązania oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane przez
Wykonawcę rozwiązania/produkty są równoważne tj. wskazać nazwę proponowanego
szkolenia, zakres tematyczny, czas szkolenia.
Zamawiający do oceny równoważności szkoleń zastosuje opisany szczegółowy zakres
tematyczny każdego z zamawianych szkoleń. Wykonawca musi udowodnić, że oferując
szkolenia w oparciu o inny zakres przeprowadzi je w sposób zgodny z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego, a osoby przeszkolone pozyskają wiedzę z zakresu
wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 32790,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objęto w części 6 zamówienia zakup szkoleń dla analityków oraz osób
koordynujących realizację projektu zgodnie z poniższym wykazem:
1. PRINCE2 AGILE Foundation & Practitioner z egzaminem lub równoważne - liczba osób 11,
dni szkolenia 5.
2. P3O Foundation z egzaminem lub równoważne - liczba osób 7, dni szkolenia 3.
3. M_o_R Foundation z egzaminem lub równoważne - liczba osób 11, dni szkolenia 3.
4. ITIL Foundation z egzaminem lub równoważne - liczba osób 12, dni szkolenia 2.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Szkolenia
równoważne muszą spełniać wymogi dotyczące minimum programowego określonego przez
Zamawiającego i muszą obejmować co najmniej analogiczny zakres i tematykę oraz taki sam
czas wymagany do jego przeprowadzenia jak szkolenie wyszczególnione i opisane przez
Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego,
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokładny opis oferowanych
rozwiązań/produktów i/lub inne dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków
równoważności, przy czym zaproponowane rozwiązania/ produkty równoważne muszą być
opisane na tyle szczegółowo, żeby Zamawiający podczas weryfikacji oferty mógł ocenić
spełnienie wymagań przez oferowane rozwiązania oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane przez
Wykonawcę rozwiązania/produkty są równoważne tj. wskazać nazwę proponowanego
szkolenia, zakres tematyczny, czas szkolenia.
Zamawiający do oceny równoważności szkoleń zastosuje opisany szczegółowy zakres
tematyczny każdego z zamawianych szkoleń. Wykonawca musi udowodnić, że oferując
szkolenia w oparciu o inny zakres przeprowadzi je w sposób zgodny z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego, a osoby przeszkolone pozyskają wiedzę z zakresu
wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 123270,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena oferty nr 3 złożona przez Vavatech Sp. z o.o., ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa zawiera cenę brutto wynosząca 69 300,00 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części kwotę 29 900,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofertowej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69300,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84296,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84296,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TechElf Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252857607

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 11/49

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-052

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94093,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104815,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94093,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altkom Akademia S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272674324

7.3.3) Ulica: Chłodna 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94093,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vavatech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132737407

7.3.3) Ulica: Olesińska 21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-548

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103677,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103677,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103677,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altkom Akademia S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272674324

7.3.3) Ulica: Chłodna 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103677,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.