eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Budowa domu opieki wyręczającej przy Wrocławskim Hospicjum dla Dzieci" - etap3 - roboty instalacyjne elektryczne budynek A i B, roboty instalacyjne instalacji niskoprądowych budynek A



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa domu opieki wyręczającej przy Wrocławskim Hospicjum dla Dzieci” – etap3 - roboty instalacyjne elektryczne budynek A i B,
roboty instalacyjne instalacji niskoprądowych budynek A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA "WROCŁAWSKIE HOSPICJUM DLA DZIECI"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020598370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jedności Narodowej 47/47A/49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-260

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 367 51 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.hernik@hospicjum.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://hospicjum.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


fundacja

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa domu opieki wyręczającej przy Wrocławskim Hospicjum dla Dzieci” – etap3 - roboty instalacyjne elektryczne budynek A i B,
roboty instalacyjne instalacji niskoprądowych budynek A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-833a00f3-a0a4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082448/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 928571,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” – etap3 - roboty instalacyjne elektryczne budynek A i B, roboty instalacyjne instalacji niskoprądowych budynek A.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych, w tym dostawę i montaż urządzeń i okablowania (w całym obiekcie) oraz wykonanie instalacji niskoprądowych w budynku A, w tym dostawę i montaż urządzeń i okablowania:

1) Roboty elektryczne w cz. B:
 dostawa i instalacja gniazd wtykowych i oświetlenia w przygotowanych już punktach

2) Roboty elektryczne w cz. A:
 zasilanie obwodów użytkowych z rozdzielnic obiektowych
 wykucie i zaprawienie bruzd pod kable
 montaż korytek i drabinek kablowych
 układanie przewodów w bruzdach, korytkach i drabinkach kablowych
 wykonanie pomiarów rezystancji przewodów i zerowania
 wykonanie instalacji gniazd wtykowych- przygotowanie podłoża i montaż puszek
 wykonanie przepustów kablowych przez stropy i ściany
 wykonanie przejść ppoż
 dostawę i instalację gniazd wtykowych i oświetlenia

3) Roboty elektryczne w cz. A i B:
 instalacja grzewcza zewnętrzna rynien i rur spustowych
 podłączenie urządzeń końcowych(wentylacja, wod-kan)
 instalacja fotowoltaiczna na dachu: okablowanie, dostawa i montaż urządzeń
 wykonanie instalacji oddymiania
 wykonanie dokumentacji powykonawczej

4) Instalacje niskoprądowe w cz. A
 montaż korytek i drabinek kablowych
 instalowanie okablowania komputerowego
 instalowanie systemów: kontroli dostępu, systemu przyzywowego, monitoringu CCTV, instalacji telefonicznej i domofonowej, instalacja LAN
 instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
 montaż anten telewizyjnych wraz z masztami oraz instalacja TV-SAT
 wykonanie instalacji -okablowania audio-video w sali konferencyjnej
 wykonanie przejść ppoż
 wykonanie dokumentacji powykonawczej


4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej załączonej do SWZ:
a. Projekt budowlany – Załącznik nr 8
b. Pozwolenie na budowę – Załącznik nr 9
c. Projekt wykonawczy w branżach objętych zamówieniem – Załącznik nr 10
d. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w branżach objętych zamówieniem – Załącznik nr 11
e. Przedmiary robót objętych zamówieniem – Załącznik nr 12
f. Typologia opraw oświetleniowych – Załącznik nr 14.1 i 14.2
g. Opis zakresu zamówienia – Załącznik nr 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

42961100-1 - System kontroli dostępu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1313640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1313640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1313640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESLA SYSTEM MAREK NOWICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942811518

7.3.3) Ulica: ul. E Orzeszkowej 10,

7.3.4) Miejscowość: Miłoszyce, gm. Jelcz-Laskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1313640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.