eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki-Zdrój › Modernizacja ulicy Wiejskiej w Dusznikach-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja ulicy Wiejskiej w Dusznikach-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA DUSZNIKI-ZDRÓJ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717906

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 6

1.4.2.) Miejscowość: Duszniki-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 57-340

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariadskp.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.duszniki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133724

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00133714

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Strony zgodnie oświadczają, iż Zamawiający uprawniony jest do żądania dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę do złożonej kalkulacji, przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających prawdziwość przedstawionych danych oraz składania zastrzeżeń do złożonych dokumentów, żądania wprowadzania do przedstawionej kalkulacji uwzględniających zastrzeżenia Zamawiającego. W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmian opisanych w ustępie 8 pkt 2-4 Zamawiający w terminie 14 dni od daty złożenia dokumentów może zgłosić zastrzeżenia do złożonych dokumentów lub złożyć wniosek o ich wyjaśnienie. Niezależnie od zastrzeżonego terminu Zamawiający uprawniony jest do żądania dalszych wyjaśnień i uzupełnień jeśli uzupełnione dokumenty lub wyjaśnienia są niewystarczające do podjęcia decyzji w przedmiocie wnioskowanej zmiany. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień w terminie 7 dni od daty wystąpienia z takim wnioskiem przez Zamawiającego. Nie uzupełnienie dokumentów lub nie złożenie wyjaśnień w wyznaczonym terminie powoduje, iż Zamawiający podejmie decyzję na podstawie posiadanych dokumentów. Decyzja w sprawie złożonego wniosku o wprowadzenie zmian opisanych w ust. 8 pkt 2 – 4 powinna zostać podjęta w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania przez Wykonawcę wniosku o zmianę wraz z dokumentami uzasadniającymi tą zmianę.
11. W przypadku uznania wniosku o wprowadzenie zmiany za zasadny Strony w terminie 14 dni zawrą aneks do Umowy.
12. Zmiana wysokości wynagrodzenia w oparciu o przesłanki określone w ustępie 8 pkt 2 – 4 obowiązywać będzie od dnia podpisania aneksu, o którym mowa w ust. 4.
13. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
14. Strony dopuszczają także możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia (wzrostu lub obniżenia) należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów związanych z realizacją zamówienia, pod warunkiem, że:
1) cena danego materiału budowlanego zmieni się nie mniej niż 15 (piętnaście) % od wartości wskazanej w kosztorysie przedłożonym przez Wykonawcę do oferty lub w przypadku braku w kosztorysie – w stosunku do ceny wskazanej w cenniku Secocenbud dla województwa dolnośląskiego obowiązującgo w dacie złożenia oferty;
2) wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji począwszy od trzeciego pełnego miesiąca kalendarzowego od złożenia nowego kosztorysu, który Wykonawca przedłoży gdy wartość zmiany cen ww. materiałów przekroczy 15 % w stosunku do stawek przyjętych przez Wykonawcę w pierwotnym kosztorysie i utrzyma się przez okres co najmniej 2 miesięcy;
3) Wykonawca będzie uprawniony do waloryzacji wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji wykazania Zamawiającemu, że na dzień zaistnienia podstaw do waloryzacji, ceny wskazane w pierwotnym kosztorysie ofertowym Wykonawcy są niższe aniżeli ceny produkcji budowlano -montażowej, publikowane przez Secocenbud dla województwa dolnośląskiego,
4) całkowita wartość umowy w przypadku określonym w pkt 1 może być zmieniona o maksymalnie 8 (osiem) % w stosunku do wartości określonej w § 14 ust. 2.
5) postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w pkt 4;
6) zmiana wysokości wynagrodzenia opisana w niniejszym ustępie następuje w przypadku ziszczenia się wszystkich powyższych warunków.
15.Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 14 powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są roboty budowlane lub usługi;
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.