Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00084563/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133718 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.462.710,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego def. budżetu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnojno 145
1.5.2.) Miejscowość: Gnojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 353 - 20-38
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 353 - 20-38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.462.710,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego def. budżetu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c581621e-ce6d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009746/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1462710,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego def. budżetu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FN.I.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 478722,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: ”Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.462.710,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”
2.Warunki kredytu:
a). Kredyt zostanie uruchomiony w transzach na wniosek Urzędu, przy czym wniosek, może być złożony do dnia:
- 15 września 2021r. na kwotę 619.848,00 zł,
- 15 października 2021r na kwotę 500.000,00 zł,
- 15 grudnia 2021r. na kwotę 342.862,00 zł,
Dopuszcza się możliwość zmiany terminów oraz kwot zaciągnięcia poszczególnych transz kredytu jak również ilości zaciągniętych transz.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieuruchamiania kredytu w całości co nie obciąży Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami.
b). planowany okres spłaty - 31 grudzień 2040 rok
Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji (kosztów).
c).forma zabezpieczenia - weksel własny in blanco oraz oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji.
d). oprocentowanie roczne w oparciu o stawkę WIBOR 3 M powiększoną o marżę banku stałą w całym okresie kredytowania.
W celu ułatwienia porównania ofert w zakresie oprocentowania należy podać stawkę WIBOR 3M na dzień 17.06.2021 r. i oddzielnie marżę banku.
Dla celów obliczenia wartości oferty ustala się, że kredyt będzie zaciągnięty w dniu 15 września 2021r. na kwotę 619.848,00 zł, 15 października 2021r na kwotę 500.000,00 zł oraz 15 grudnia 2021r. na kwotę 342.862,00 zł
Do umowy Oprocentowanie kredytu będzie ustalone w pierwszym dniu uruchomienia kredytu i będzie ulegało zmianie co 3 miesiące począwszy od 1 dnia uruchomienia kredytu.
e). okres karencji w spłacie kredytu:
- w roku 2021, 2022, 2023, 2029, 2030, 2035,2038 karencja w spłacie kapitału spłata jedynie odsetek
- kapitał spłacany będzie w latach 2024-2028, 2031-2034, 2036-2037, 2039-2040
f). planowany okres spłaty kredytu: według planowanego terminarzu spłaty rat kapitałowych. - załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku jeżeli termin płatności przypadał będzie na dzień wolny od pracy spłata raty nastąpi w następnym dniu roboczym.
g). odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu.
Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc począwszy od daty uruchomienia kredytu. W przypadku jeżeli termin płatności przypadał będzie na dzień wolny od pracy spłata odsetek nastąpi w następnym dniu roboczym.
h). kapitał będzie spłacany ostatniego dnia kalendarzowego danego miesiąca.
i). w okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477089,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477089,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477089,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bank Spółdzielczy w Szydłowie
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551397083, 5770400643
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1
7.3.4) Miejscowość: Szydłów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-225
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477089,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-30 do 2040-12-312021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Gnieźnieńskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - finansowanie zadań inwestycyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miedziana Góra i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2028 r.
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 350 000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.