eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białośliwie › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadań pn.: Część Nr 1: "Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Krostkowie" Część Nr 2: "Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nieżychowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadań pn.:
Część Nr 1: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Krostkowie”
Część Nr 2: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nieżychowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białośliwie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księdza Kordeckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białośliwie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-340

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672876910

1.5.8.) Numer faksu: 672875791

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bialosliwie.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialosliwie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadań pn.:
Część Nr 1: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Krostkowie”
Część Nr 2: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nieżychowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42716265-c1bd-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026964/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Krostkowie i Nieżychowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, oraz innych dokumentów lub oświadczeń prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami (w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zapytania, zawiadomienia oraz informacje) odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@bialosliwie.net
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje są zawarte w Rozdziale XXIV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje są zawarte w Rozdziale XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadań pn.:
Część Nr 1: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Krostkowie”
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni możliwość korzystania z obiektu Użytkownikowi.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach uzyskanych od Banku Gospodarstwa Krajowego, Wstępnych Promes dotyczących dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie art.69a ust.1 ustawy z dnia 31 marca 2020 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem, i zwalczaniem covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2020r.poz. 568 z póź. zm.) oraz Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą nr 87/2022 z dnia26 kwietnia 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych, tj.:
1) Dla Części nr 1: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Krostkowie” - na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja2/2021/4363/PolskiLad sygnowana przez jej strony w dniu 14.06.2022 r.
2. Szczegóły techniczne zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, które stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Podstawą oszacowania ceny ofertowej oraz określenia zakresu zamówienia jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ww. Załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów prawa wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia, w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego, Prawa zamówień publicznych i Prawa Budowlanego.
3. Rozwiązania równoważne
Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie urządzeń objętych zamówieniem, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń o parametrach równoważnych - tożsamych lub wyższych od tych, jakie zawarto w opisie. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie w oparciu o kryteria określone poniżej. Każda z oferta oceniana będzie w systemie punktowym.
2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma najwyższą sumę punktów, przy spełnieniu stawianych warunków udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów przy spełnieniu stawianych warunków udziału w postępowaniu.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 4 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
7. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem art. 223 ust.2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadań pn.:
Część Nr 2: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nieżychowie”
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni możliwość korzystania z obiektu Użytkownikowi.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach uzyskanych od Banku Gospodarstwa Krajowego, Wstępnych Promes dotyczących dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie art.69a ust.1 ustawy z dnia 31 marca 2020 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem, i zwalczaniem covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2020r.poz. 568 z póź. zm.) oraz Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą nr 87/2022 z dnia26 kwietnia 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych, tj.:
2) Dla Części Nr 2: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Nieżychowie” - na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja3PGR/2021/4061/PolskiLad sygnowana przez jej strony w dniu 02.08.2022 r.
2. Szczegóły techniczne zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, które stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Podstawą oszacowania ceny ofertowej oraz określenia zakresu zamówienia jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ww. Załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów prawa wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia, w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego, Prawa zamówień publicznych i Prawa Budowlanego.
3. Rozwiązania równoważne
Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie urządzeń objętych zamówieniem, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń o parametrach równoważnych - tożsamych lub wyższych od tych, jakie zawarto w opisie. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą ocenianie w oparciu o kryteria określone poniżej. Każda z oferta oceniana będzie w systemie punktowym.
2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma najwyższą sumę punktów, przy spełnieniu stawianych warunków udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów przy spełnieniu stawianych warunków udziału w postępowaniu.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny oraz pozostałych kryteriów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 4 powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
7. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem art. 223 ust.2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (dotyczy Części 1 i Części 2):
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1.000.000,00 (słownie: jeden milion złotych);
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 (słownie: jeden milion złotych);
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania zdolności kredytowej jednego Wykonawcy potwierdzonych przez różne instytucje (banki).
Sytuacja ekonomiczna dokumentowana w oparciu o dokumenty wynikające z rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wartości wskazane w lit. a) i b) nie sumują się, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że spełnia warunki wskazane w lit. a) i/lub b). Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby jako Podwykonawca

2. Zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy Części 1 i Części 2):
a) Zdolność techniczna
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej:
a) 1 robotę budowlaną (zakończoną i oddaną do użytkowania) polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody o przepustowości 100 m3/h. W ramach zadania inwestycyjnego powinny być realizowane roboty: ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne, sanitarne w tym wentylacyjne oraz drogowe.
b) 1 robotę budowlaną (zakończoną i oddaną do użytkowania) zrealizowaną w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

Zamawiający, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu dopuszcza aby wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzający spełnienie w/w warunku, dotyczył robót wykonanych w okresie dłuższym niż 5 lat przed upływem terminów składania ofert (dotyczył okresu 10 lat przed upływem terminu składania ofert) zgodnie z §9 ust. 4 pkt.1) rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, w zakresie doświadczenia zawodowego, musi być spełniony:
● przez Wykonawcę samodzielnie, lub
● przez co najmniej jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (Podwykonawcę) samodzielnie, lub
● w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie,
Jako zakończenie (wykonanie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru końcowego robót i/lub Świadectwa Przejęcia lub równoważnego dokumentu bez uwag i uzyskanie decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu.

b) Zdolność zawodowa – Wykonawca dysponuje odpowiednim personelem (wymagania dla obu części zamówienia, tj. Części nr 1 i Części nr 2);
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji umowy, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą pełnić następujące funkcje:
a. (jedną) osobą – kierownikiem budowy/kierownikiem robót w specjalności sanitarnej
Minimalne wymagania:
i. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
ii. co najmniej 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku minimum Kierownika budowy (licząc od daty uzyskaniu odpowiednich uprawnień budowlanych), w tym doświadczeniem kierowaniu co najmniej jedną (1) robotą budowlaną w zakresie budowy / przebudowy/ rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody o przepustowości co najmniej 100 m3/h (uzdatniającej wodę do parametrów zgodnych z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 07.12.2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi)
b. (jedną) osobą - kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Minimalne wymagania:
i. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
ii. co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie Stacji uzdatniania wody,
c. (jedną) osobą - kierownikiem robót w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej
Minimalne wymagania:
i. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
ii. co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie Stacji uzdatniania wody,
d. (jedną) osobą - projektantem w specjalności sanitarnej
Minimalne wymagania:
i. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
ii. min. 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w sporządzaniu projektów w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
iii. doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu obiektu stacji uzdatniania wody
e. (jedną) osobą - projektantem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Minimalne wymagania:
i. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
ii. min. 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w sporządzaniu projektów w swojej specjalności
f. (jedną) osobą - projektantem w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej
Minimalne wymagania:
i. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
ii. min. 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w sporządzaniu projektów w swojej specjalności.

Uprawnienia, o których mowa wyżej powinny być uzyskane zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające odpowiednio do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
Doświadczenie zawodowe liczone jest od dnia uzyskania uprawnień.
Zamawiający dopuszcza łączenie maksymalnie 2 funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią doświadczenia i uprawnień wskazanych dla ww. osób.
UWAGA! W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Zamawiający nie wyraża zgody na pełnienie funkcji Kierownika Budowy przez jedną i tą samą osobę w ramach obu części zamówienia.

Zamawiający przez realizację inwestycji budowlanej rozumie wykonywanie robót budowlanych zgodnie z definicją określoną art. 3 ust. 6) i 7a) ustawy Prawo budowlane.
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.).
Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w punktach i. do iii. powyżej posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy kluczowy personel nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt tłumacza dla potrzeb i okres realizacji przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązania w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835) – zgodnie z Załącznikiem nr 3B do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe składane na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu składane na wezwanie Zamawiającego (dotyczy obu części zamówienia):
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 punkt 5 Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 8. lit. a składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawienia oświadczenia wymienionego w pkt. 8 lit. b, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SWZ.
2. Podmiotowe środki dowodowe składane w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ składane na wezwanie Zamawiającego (dotyczy obu części zamówienia):
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
b) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł,
c) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ),
d) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9 lit. a) do d), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę wraz z załącznikami stanowią:
a) Formularz ofertowy: załącznik nr 2 do SWZ,
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 3A do SWZ,
c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązania w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835): Załącznikiem nr 3B do SWZ;
d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował zasobami tych podmiotów w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zgodne co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ (o ile dotyczy);
e) Pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do podpisania oferty jeśli nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (o ile dotyczy);
f) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeśli zostaje wnoszone w formie niepieniężnej;
g) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wymagań określonych w Rozdziale X
h) Wypełniony Wykaz Cen, którego wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Ustala się wadium w wysokości:
Część nr 1: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 gr) Część nr 2: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 gr)

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Nadnoteckim Banku Spółdzielczy, w Białośliwiu nr 37 8937 0007 0000 1661 2000 0100 w tytule przelewu wskazując: „Wadium - postępowanie nr RR.271.1.2023 – część …… .”
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b) do d), Wykonawca:
a) przekaże Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej;
b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
c) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
d) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
e) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
f) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
g) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Białośliwie.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do podpisania oferty jeśli nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie określona została w SWZ w rozdziale X.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek o których mowa w art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP żaden z Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty , w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazanym we Wzorze Umowy , stanowiącym
załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.