Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091628/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133342 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i dostawa gorących posiłków do Żłobka Samorządowego w Wiśniowej, Przedszkola Samorządowego w Wiśniowej oraz dla uczniów szkół z terenu Gminy Wiśniowa w roku szkolnym 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIŚNIOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 150
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-124
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 277-50-63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisniowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i dostawa gorących posiłków do Żłobka Samorządowego w Wiśniowej, Przedszkola Samorządowego w Wiśniowej oraz dla uczniów szkół z terenu Gminy Wiśniowa w roku szkolnym 2021/2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf7526cc-d3fb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002583/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Przygotowanie i dostawa gorących posiłków do Przedszkola Samorządowego w Wiśniowej oraz dla uczniów szkół z terenu Gminy Wiśniowa w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091628/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przygotowanie i dostawa gorących posiłków do Żłobka Samorządowego w Wiśniowej, Przedszkola Samorządowego w Wiśniowej oraz dla uczniów szkół z terenu Gminy Wiśniowa w roku szkolnym 2021/2022”.
Zakres zamówienia:
Zadanie 1: (Żłobek) obejmuje:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego przez okres 11 miesięcy, od 1 września 2021 r. do 31 lipca 2022 r. w dniach roboczych, usług gastronomicznych polegających na dostawach:
śniadań - około 30 dzieci,
I danie (zupa) – około 30 dzieci
II danie (obiad), około 30 dzieci
podwieczorek - około 30 dzieci w Żłobku Samorządowym w Wiśniowej,
odbiorze i utylizacji resztek po spożytych posiłkach, oraz dostarczenie na nich pojemników
Zadanie 2: (Przedszkole) obejmuje:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego przez okres 11 miesięcy, od 1 września 2021 r. do 31 lipca 2022 r. w dniach roboczych, usług gastronomicznych polegających na dostawach:
śniadań - około 140 dzieci,
I danie (zupa) – około 100 dzieci
II danie (obiad), około 140 dzieci
podwieczorek - około 100 dzieci w Przedszkolu Samorządowym w Wiśniowej,
odbiorze i utylizacji resztek po spożytych posiłkach, oraz dostarczenie na nie pojemników
Zadanie 3 (szkoły) obejmuje:
przygotowywanie ciepłych jednodaniowych posiłków w postaci zup lub innych dań zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci i młodzieży;
Pełny opis znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przewidywaną liczbę posiłków stosownie do aktualnych potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 10% przewidywanej liczby posiłków ogólnie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanego zakresu (części) przedmiotu umowy.
Zwiększenie lub zmniejszenie przewidywanej liczby posiłków, o których mowa w pkt 7 wynikać będzie ze zmiany liczby osób kwalifikujących się do uzyskania tego rodzaju pomocy społecznej , rezygnacji z zakupu pełnopłatnych posiłków przez rodziców lub z powodu dostosowania sposobu realizacji zamówienia do wymagań stanu epidemii związanego z Covid-19.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320) obejmują następujące rodzaje czynności:
- przygotowywania posiłków – kucharz, pomoc kuchenna;
- dostarczanie przygotowanych posiłków pod adresy wyznaczone przez Zamawiającego - kierowca.
- o ile czynności te nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.
1.3.1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi z uwagi na spójny charakter przedsięwzięcia , który uniemożliwia wydzielenie racjonalnego etapu stanowiącego ewentualną część zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia dlatego Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790462,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790462,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790462,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konkret B&M Jerzy Bors
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180425458
7.3.3) Ulica: Tarnowiec 43
7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790462,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI WIŚNIOWA
- Przebudowa budynku szkoły w Pstrągówce na Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
- Rewaloryzacja zabytkowych kapliczek w miejscowościach Oparówka i Wiśniowa w Gminie Wiśniowa
więcej: przetargi WIŚNIOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- "Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
- "Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach"
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 września do 31 grudnia 2024 roku
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Świętego Brata Alberta w Czechówce w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.