eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › "Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej wraz z systemem pomiarowym na potrzeby zapewnienia dostawy wody pitnej dla turystycznej części Gminy Skąpe" - II przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej wraz z systemem pomiarowym na potrzeby zapewnienia dostawy wody pitnej dla turystycznej części Gminy Skąpe" - II przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skąpe 65

1.5.2.) Miejscowość: Skąpe

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683470555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0656ee66-ad2c-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej wraz z systemem pomiarowym na potrzeby zapewnienia dostawy wody pitnej dla turystycznej części Gminy Skąpe" - II przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0656ee66-ad2c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030168/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Stacji uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej wraz z systemem pomiarowym na potrzeby zapewnienia dostawy wody pitnej dla turystycznej części Gminy Skąpe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100208

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zadaniu pn.: „Budowa urządzenia wodnego (studni
głębinowej) na ujęciu wód podziemnych zasilającego Stację Uzdatniana Wody, przebudowy budynku SUW wraz z budową
zbiornika buforowego V=155m3 wraz z instalacjami, budowy sieci wodociągowej, magistralnej w m-ści Kalinowo oraz sieci
wodociągowej rozdzielczej Kalinowo – Niesulice, gm. Skąpe” w ramach projektu pt.
a) „Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej wraz z systemem pomiarowym na potrzeby zapewnienia
dostawy wody pitnej dla turystycznej części Gminy Skąpe”, współfinansowanego ze środków z Rządowego Funduszu Polski
Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
b) oraz w ramach projektu pt. „Budowa Stacji Uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej na potrzeby zapewnienia dostawy
wody pitnej dla turystycznej części Gminy Skąpe”, współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji
Lokalnych.
2. W ramach realizacji przedsięwzięcia należy wykonać roboty budowlane wynikające z dokumentacji projektowej, a w
szczególności:
1) ujęcie wody,
2) sieć wodociągowa magistralna Ø 160 PERC,
3) sieć wodociągowa rozdzielcza Ø 160 PERC oraz Ø 125 PERC,
4) przyłącze wodociągowe rozdzielcza Ø 160 PERC oraz Ø 125 PERC,
5) demontaż i budowa technologii uzdatniania wody wraz z pomieszczeniem chlorowni,
6) przebudowa budynku SUW (wg projektu konstrukcyjnego),
7) demontaż i budowa zbiorników na popłuczny,
8) instalacja wody zewnętrzna technologiczna Ø 90 PERC oraz Ø 125 PERC,
9) instalacja wody surowej zewnętrzna technologiczna Ø 110 PERC,
10) instalacja wody popłucznej Ø 110 PVC wraz z przepompownią,
11) zbiornik retencyjny wody uzdatnionej stalowy, ocieplony o poj. V=155 m3,
12) demontaż istniejącej szafy zasilającej i budowa nowego układu zasilająco – pomiarowego wraz pełną armaturą,
13) agregat prądotwórczy 0,95m x 2,2m x 1,4 m.
3. Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany w SWZ, dokumentacji projektowej, Szczegółowej, Specyfikacji
Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót -załącznik nr 2 do umowy.
4. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania
przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową, jak również umową z Wykonawcą.
5. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót w dokumentacji, wykonanie
geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń,
ustaleń itp., uzyskanych przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na
teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których
dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Wykonawca
zobowiązany jest uwzględnić w wynagrodzeniu, o którym mowa w § 7 ust. 2 projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 4 781 507,15 zł (cztery miliony siedemset osiemdziesiąt jeden tysięcy pięćset siedem złotych 15/100), natomiast zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 4 395 762,93 zł (cztery miliony trzysta dziewięćdziesiąt pięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt dwa złote 93/100).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4781507,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5372530,99 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.