eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Dostawy produktów głęboko mrożonych i konserw do Zakładu Karnego w Dębicy i do Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów głęboko mrożonych i konserw do Zakładu Karnego w Dębicy i do Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W DĘBICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 41

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 681-56-56

1.5.8.) Numer faksu: 14 681-56-59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_debica@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zp.sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy produktów głęboko mrożonych i konserw do Zakładu Karnego w Dębicy i do Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f43da8-a06d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073310/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktów głęboko mrożonych i konserw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2022.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206567,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ćwiartka z kurczaka – produkt głęboko mrożony. Barwa i zapach naturalny dla danego gatunku drobiu, nieznaczny przyrost tłuszczowy, bez zanieczyszczeń obcych. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy, Serca drobiowe – produkt głęboko mrożony, oczyszczone serca kurczaków bez zanieczyszczeń obcych. Barwa i zapach naturalny dla danego gatunku drobiu. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Filet z kurczaka – produkt głęboko mrożony. Barwa i zapach naturalny dla danego gatunku drobiu. Mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien, prawidłowo wykrwawione, bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez zanieczyszczeń obcych oraz krwi. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 56125,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Burgery rybne - produkt głęboko mrożony, z mięsa ryb w złocistej panierce. Waga jednego burgera do 80g. Możliwość przygotowania w piekarniku/piecu. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Panga biała filet – produkt głęboko mrożony. Czyste filetowane mięso, bez jakichkolwiek zanieczyszczeń. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Kalafior – produkt głęboko mrożony. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. Opakowanie zbiorcze do 10 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15229000-9 - Mrożone produkty rybne

4.5.5.) Wartość części: 41250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Paprykarz rybny – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 330g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Szprot w pomidorach – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 330g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Sałatka rybna – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 330g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Konserwa mięsna (popularna, turystyczna) – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 300g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy
Konserwa pasztet (drobiowy lub wieprzowy) – opakowanie aluminiowe lub blaszane o gramaturze 500g. Wyposażona w zawleczkę "samootwierającą". Składniki równomiernie rozmieszczone w całej masie konserwy, smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników i przypraw. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 119530,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49477,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drobtar sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731004175

7.3.3) Ulica: Nowe Żukowice 50 B

7.3.4) Miejscowość: Nowa Jastrząbka

7.3.5) Kod pocztowy: 33-151

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49477,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32376,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A i J Białas, L i W Lampara Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798

7.3.3) Ulica: Miąsowicza 2 a

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w/w części na podstawie art. 263 ustawy gdyż wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a była to jedyna oferta tej części, uchylił się od podpisania umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.