eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Zakup wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Połańcu w ramach projektu "Laboratoria przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Połańcu w ramach projektu „Laboratoria przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8650 305

1.5.8.) Numer faksu: 15 8650 328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/polaniec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Połańcu w ramach projektu „Laboratoria przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b434c1-a5df-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039878/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Laboratoria przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090599/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.69.2022.ZF3/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 277703,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 205525,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Połańcu dofinansowanego w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wg warunków technicznych i ilości wskazanej w formularzu cenowym - załącznik do SWZ, wraz
z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Połaniec, u. Żapniowska 1, 28- 230 Połaniec, a także montaż i instalację sprzętu w szkole (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze (jeśli jest to wymagane).
Część 1 – zestaw podstawowy - w skład zamówienia wchodzą: pracownia druku 3 D, filamenty, szafka od drukarkę 3D, zestaw z mikrokontrolerem, płytka stykowa, przewodami, czujnikami i akcesoriami + materiały edukacyjne – 15 szt., stacja lutownicza 3 w 1, zestawy grotów lutowniczych, cyna, zestaw szybkozłączek, okulary ochronne, rękawiczki antystatyczne

1. Zakupione w ramach niniejszego zamówienia pomoce dydaktyczne powinny spełniać następujące warunki:
1.1. posiadać deklaracje CE, niezbędne certyfikaty i licencje;
1.2. posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta;
1.3. być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych;
1.4. być zgodne z Polską Norma i BHP (o ile to możliwe);
1.5. są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż na 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
1.6. posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim.
1.7. w przypadku urządzeń powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni.
2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. Udowodnienie tej okoliczności powinno nastąpić w ofercie.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powinien w ofercie, przy pomocy dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
6. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub w wymaganiach związanych z realizacją zamówienia.
7. Użycie w SWZ lub załącznikach etykiety oznacza, że zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne przedmiotowe środki dowodowe, w szczególność i dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
8. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania dodatkowe:
9. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia:
10.1. Część 1:
10.1.1. - na pracownię druku 3D, zestaw z mikrokontrolerem, płytką stykową, przewodami, czujnikami i akcesoriami + materiały edukacyjne – 15 szt., stację lutowniczą 3 w 1 - min. 24 miesiące, a max. 48 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
10.1.2. - na pozostałe wyposażenie objęte niniejszą umową, z wyłączeniem wyposażenia wskazanego w pkt 10.1.1 – gwarancja określona w formularzu cenowym.

10.6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 22712,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Połańcu dofinansowanego w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wg warunków technicznych i ilości wskazanej w formularzu cenowym - załącznik do SWZ, wraz
z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Połaniec, u. Żapniowska 1, 28- 230 Połaniec, a także montaż i instalację sprzętu w szkole (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze (jeśli jest to wymagane).

Część 2 – pracownia wirtualna i robotyki - w skład zamówienia wchodzą: wirtualna pracownia wieloprzedmiotowa VR – biologia, fizyka, chemia, geografia – 24 stanowiska, pracownia robotyki dla klas IV – VI, metalowa szafa biurowa

1. Zakupione w ramach niniejszego zamówienia pomoce dydaktyczne powinny spełniać następujące warunki:
1.1. posiadać deklaracje CE, niezbędne certyfikaty i licencje;
1.2. posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta;
1.3. być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych;
1.4. być zgodne z Polską Norma i BHP (o ile to możliwe);
1.5. są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż na 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
1.6. posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim.
1.7. w przypadku urządzeń powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni.
2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. Udowodnienie tej okoliczności powinno nastąpić w ofercie.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powinien w ofercie, przy pomocy dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
6. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub w wymaganiach związanych z realizacją zamówienia.
7. Użycie w SWZ lub załącznikach etykiety oznacza, że zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne przedmiotowe środki dowodowe, w szczególność i dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
8. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania dodatkowe:
9. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia:

10.2. Część 2:
10.2.1. – na wirtualną pracownię wieloprzedmiotową VR – biologia, fizyka, chemia, geografia – 24 stanowiska, pracownię robotyki dla klas IV – VI - min. 24 miesiące, a max. 48 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
10.2.2. - na pozostałe wyposażenie objęte niniejszą umową, z wyłączeniem wyposażenia wskazanego w pkt 10.2.1 – gwarancja określona w formularzu cenowym.

10.6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 72929,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Połańcu dofinansowanego w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wg warunków technicznych i ilości wskazanej w formularzu cenowym - załącznik do SWZ, wraz
z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Połaniec, u. Żapniowska 1, 28- 230 Połaniec, a także montaż i instalację sprzętu w szkole (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze (jeśli jest to wymagane).

Część 3 – pracownia - studio telewizyjne - w skład zamówienia wchodzą: kamera przenośna cyfrowa/aparat fotograficzny wraz z akcesoriami, statyw z akcesoriami, mikroport z akcesoriami, mikrofon nagłowny z akcesoriami, oświetlenie do realizacji nagrań, mikrofon kierunkowy z akcesoriami, gimbal, greenscreen, konsola/ mikser obrazu z akcesoriami, słuchawki studyjne, konsola/ mikser dźwięku z akcesoriami

1. Zakupione w ramach niniejszego zamówienia pomoce dydaktyczne powinny spełniać następujące warunki:
1.1. posiadać deklaracje CE, niezbędne certyfikaty i licencje;
1.2. posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta;
1.3. być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych;
1.4. być zgodne z Polską Norma i BHP (o ile to możliwe);
1.5. są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż na 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
1.6. posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim.
1.7. w przypadku urządzeń powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni.
2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. Udowodnienie tej okoliczności powinno nastąpić w ofercie.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powinien w ofercie, przy pomocy dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
6. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub w wymaganiach związanych z realizacją zamówienia.
7. Użycie w SWZ lub załącznikach etykiety oznacza, że zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne przedmiotowe środki dowodowe, w szczególność i dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
8. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania dodatkowe:
9. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia:

10.3. Część 3: na całość przedmiotu zamówienia min. 24 miesiące, a max. 48 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).

10.6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 44309,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Połańcu dofinansowanego w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wg warunków technicznych i ilości wskazanej w formularzu cenowym - załącznik do SWZ, wraz
z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Połaniec, u. Żapniowska 1, 28- 230 Połaniec, a także montaż i instalację sprzętu w szkole (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze (jeśli jest to wymagane).

Część 4 – pracownia techniczna i AGD- w skład zamówienia wchodzą: szafa metalowa z 8 zestawami narzędzi dla ucznia, sprzęt AGD, meble kuchenne

1. Zakupione w ramach niniejszego zamówienia pomoce dydaktyczne powinny spełniać następujące warunki:
1.1. posiadać deklaracje CE, niezbędne certyfikaty i licencje;
1.2. posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta;
1.3. być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych;
1.4. być zgodne z Polską Norma i BHP (o ile to możliwe);
1.5. są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż na 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
1.6. posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim.
1.7. w przypadku urządzeń powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni.
2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. Udowodnienie tej okoliczności powinno nastąpić w ofercie.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powinien w ofercie, przy pomocy dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
6. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub w wymaganiach związanych z realizacją zamówienia.
7. Użycie w SWZ lub załącznikach etykiety oznacza, że zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne przedmiotowe środki dowodowe, w szczególność i dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
8. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania dodatkowe:
9. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia:

10.4. Część 4:
10.4.1. – na szafę metalową z 8 zestawami narzędzi dla ucznia, kuchenkę elektryczną, okap, lodówkę, kuchnię – zestaw, szafkę kuchenną ze zlewozmywakiem, robot wielofunkcyjny, blender, opiekacz, czajnik elektryczny - min. 24 miesiące, a max. 48 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
10.4.2. - na pozostałe wyposażenie objęte niniejszą umową, z wyłączeniem wyposażenia wskazanego w pkt 10.1.1 – gwarancja określona w formularzu cenowym.

10.6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 27199,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej w Połańcu dofinansowanego w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wg warunków technicznych i ilości wskazanej w formularzu cenowym - załącznik do SWZ, wraz
z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Połaniec, u. Żapniowska 1, 28- 230 Połaniec, a także montaż i instalację sprzętu w szkole (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze (jeśli jest to wymagane).

Część 5 – nagłośnienie - w skład zamówienia wchodzą: zestaw nagłośnieniowy do sali gimnastycznej.
1. Zakupione w ramach niniejszego zamówienia pomoce dydaktyczne powinny spełniać następujące warunki:
1.1. posiadać deklaracje CE, niezbędne certyfikaty i licencje;
1.2. posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta;
1.3. być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych;
1.4. być zgodne z Polską Norma i BHP (o ile to możliwe);
1.5. są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż na 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
1.6. posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim.
1.7. w przypadku urządzeń powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni.
2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. Udowodnienie tej okoliczności powinno nastąpić w ofercie.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powinien w ofercie, przy pomocy dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
6. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub w wymaganiach związanych z realizacją zamówienia.
7. Użycie w SWZ lub załącznikach etykiety oznacza, że zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne przedmiotowe środki dowodowe, w szczególność i dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
8. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania dodatkowe:
9. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia:

10.5. Część 5: na całość przedmiotu zamówienia min. 24 miesiące, a max. 48 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
10.6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 38375,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W części 1 postępowania złożono jedną ofertę, która została odrzucona, postępowanie w części 1 podlega więc unieważnieniu.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy X3D sp. z o.o., Bytów na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera ona błędy w obliczeniu ceny. Wykonawca w formularzu ofertowym w licznych pozycjach nieprawidłowo obliczył ceny: poz. 1 dostęp do biblioteki bezpłatnych modeli 3D (cena jednostkowa netto 60,00 zł, ilość 1 zestaw, wartość netto 600,00 zł), poz. 1 pomoc dla nauczyciela i ucznia (cena jednostkowa netto 450,00 zł, ilość 1 zestaw, wartość netto 6 750,00 zł) poz. 2 (cena jednostkowa netto 1 000,00 zł, ilość 10 kg, wartość netto 1 000,00 zł), poz. 4 (cena jednostkowa netto 30,00 zł, ilość 1 zestaw, wartość netto 60,00 zł), poz. 5 (cena jednostkowa netto 30,00 zł, ilość 1 szt., wartość netto 60,00 zł), poz. 6 (cena jednostkowa netto 30,00 zł, ilość 1 szt, wartość netto 60,00 zł), poz. 8 (cena jednostkowa netto 10,00 zł, ilość 2 szt., wartość netto 70,00 zł), poz. 9 (cena jednostkowa netto 140,00 zł, ilość 2 szt., wartość netto 140,00 zł), poz. 10 (cena jednostkowa netto 9 500,00 zł, ilość 2 zestawy, wartość netto 9 500,00 zł), poz. 11 okulary ochronne (cena jednostkowa netto 60,00 zł, ilość 7 szt., wartość netto 600,00 zł).
Ceny tych pozycji zostały obliczona błędnie co potwierdził sam wykonawca w wyjaśnieniach, jednocześnie Zamawiający nie jest w stanie samodzielnie ustalić która z cen została określona prawidłowo. Nie jest to oczywista omyłka, która podlegałaby poprawieniu przez Zamawiającego. Łączna cena oferty podana w podsumowaniu tabeli nie wynika ze wskazanych wartości brutto a jednocześnie taka sama łączna cena została podana również w formularzu ofertowym. Wskazuje to, iż intencją Wykonawcy było zaoferowanie przedmiotu zamówienia po tej właśnie cenie. Te rozbieżności powodują, iż brak jest możliwości poprawienia w/w nieprawidłowości jako oczywistych omyłek.
Ponadto wykonawca w pozycji 10 (zestaw szybkozłączek z cyną + rurki termokurczliwe) wskazał stawkę VAT 0%, podczas gdy prawidłowa stawka na ten element wynosi 23%. Przyjęcie w ofercie nieprawidłowej stawki VAT stanowi błąd w obliczeniu ceny, przez co oferta taka podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W części 2 postępowania do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43097,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43097,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43097,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021829587

7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43097,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W części 4 postępowania wpłynęła jedna oferta z ceną 53 357,40 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną przed otwarciem ofert tj. 33 256,84 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty, w związku z czym postępowanie w części 4 podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W części 5 postępowania wpłynęła jedna oferta z ceną 61 377,00 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną przed otwarciem ofert tj. 47 201,77 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty, w związku z czym postępowanie w części 5 podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.