eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Ochrona obiektów Przedsiębiorstwa "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektów Przedsiębiorstwa „Nieruchomości Puławskie”
Sp. z o.o. w Puławach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432707624

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dęblińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818863063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@np.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.np.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednoosobowa Spółka gminy Miasto Puławy - Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektów Przedsiębiorstwa „Nieruchomości Puławskie”
Sp. z o.o. w Puławach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d846130-9e0c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077575/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/OCHRONA/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest :
- ochrona obiektów Przedsiębiorstwa „Nieruchomości Puławskie” Sp. z o.o. w Puławach
w wymiarze do 7744 roboczogodzin pracownika ochrony:
a. ul. Piaskowa 7 – Hala Targowa,
b. ul. Dęblińska 2 – Biurowiec
- całodobowe powiadamianie z systemu alarmu w obiektach przy ul. Składowej 6D i 6E, nieruchomość przy ul. Dęblińskiej 2, Dęblińska 22 (plac targowy),
- usługa patrolu interwencyjnego w obiektach przy ul. Składowa 6D, 6E, Piaskowej 7 (Hala Targowa), nieruchomość przy ul. Dęblińskiej 2 , Dęblińskiej 22 (plac targowy),

2) Ochraniany obiekt i czas pracy:
1 ) Hala Targowa przy ulicy Piaskowej 7 wraz z urządzeniami towarzyszącymi tj. rampami, parkingiem i zadaszonymi miejscami parkingowymi, o łącznej powierzchni 5771m². Obiekt Hali zamykany, teren parkingu nie ogrodzony.
Czas ochrony: od poniedziałku do piątku w godzinach od 18°° do 6°°, w soboty
od godz. 15°°, do godz. 6°° w poniedziałek, a w niedziele i dni ustawowo wolne od handlu całodobowo.
2) Nieruchomość przy ul. Dęblińskiej 2 – zabudowa : budynek biurowy czteropiętrowy, dwa budynki magazynowe. Ochraniany teren o łącznej powierzchni 4237m². Teren częściowo ogrodzony, Nieruchomość wyposażona w monitoring (kamery i rejestrator obrazu)
Czas ochrony: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 1500 do 2300 , pozostałe dni w godz. od 0900 do 1700
3) Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich obiektów:
1) Stałe dozorowanie Obiektu i mienia w wyżej wyznaczonych godzinach.
2) Zabezpieczenie przed dostępem na teren Obiektu osób niepowołanych.
3) Ustalanie uprawnień do przebywania na terenie Obiektu.
4) Sprawdzanie, zamykanie i przekazywanie kluczy do pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie.
5) Prawidłowości zamknięcia drzwi i bram po opuszczeniu Obiektu przez Najemców
i pracowników Zamawiającego. Włączanie i wyłączanie systemów alarmu.
6) Sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram i oświetlenia.
7) Nadzorowanie zagadnień dotyczących fotografowania lub filmowania chronionego terenu.
8) Przechowywanie zdeponowanych kluczy.
9) Zabezpieczenie przyległego do Obiektu terenu z tytułu wydarzeń okazjonalnych.
10) Patrolowanie Obiektu i przyległego terenu nie rzadziej niż co 2 godziny, odnotowane
w książce służby.
11) Codzienne otwieranie i zamykanie Obiektów.
12) Udostępnienie wejścia do Obiektów Najemcom i ich pracownikom całodobowo lub zgodnie
z obowiązującym regulaminem Obiektu.
13) W razie zagrożenia powiadamianie patrolu interwencyjnego lub innych służb porządkowych.
14) Monitorowanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowej, systemu alarmu i reagowanie
w przypadku wystąpienia zagrożenia.
15) Zgłaszanie do Zleceniodawcy ewentualnych uszkodzeń i awarii instalacji elektrycznych, wod.-kan., i innych powstałych na terenie dozorowanego Obiektu.
16) Ścisłe realizowanie bieżących zadań uzgodnionych z Wykonawcą, przekazywanych przez administrację Zleceniodawcy – zadania te powinny być odnotowane w książce służby.
17) Przestrzeganie zachowania tajemnicy służbowej w kwestii sposobów zabezpieczenia
i fizycznego pod groźbą odpowiedzialności cywilno-prawnej.
18) Podejmowania wszelkich innych czynności mających na celu podniesienie skuteczności ochranianych Obiektów.
19) Zapewnienie patrolu interwencyjnego na terenie Puław z czasem dojazdu nie dłuższym niż 20 minut
4) Obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147163,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198122,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147163,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEMLING SECURITY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833016565

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 309

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

grupa interwencyjna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147163,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.