eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołymin-Ośrodek › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gołymin - Ośrodek z podziałem na zadania w miejscowościach: Mierniki, Nasierowo - Dziurawieniec, Gogole Wielkie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132898 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gołymin - Ośrodek z podziałem na zadania w miejscowościach: Mierniki, Nasierowo - Dziurawieniec, Gogole Wielkie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołymin-Ośrodek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Ciechanowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gołymin-Ośrodek

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236716020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golymin-osrodek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golymin-osrodek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gołymin - Ośrodek z podziałem na zadania w miejscowościach: Mierniki, Nasierowo - Dziurawieniec, Gogole Wielkie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1b68b8-bd54-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001538/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Przebudowa odcinka Nr 120428W relacji Gogole Wielkie-Morawka-Nasierowo-Dziurawieniec gm. Gołymin-Ośrodek"

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej Nr 120453W relacji Konarzewo-Sławki-Konarzewo- Marcisze-Mierniki gm. Gołymin-Ośrodek

1.1.4 Przebudowa odcinka drogi wewnetrznej w miejscowości Gogole Wielkie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067013/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOŚ.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 812499,19 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – zadanie pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 120453W relacji Konarzewo Sławki –Konarzewo Marcisze –Mierniki, gmina Gołymin-Ośrodek”.
Przebudowę nawierzchni jezdni przyjęto w zakresie działki o nr ewid. 24 i 25 obręb Mierniki. Założenie inwestycyjne przewiduje przebudowę odcinka drogi w zakresie korony drogi (wzmocnienie istn. nawierzchni jezdni szerokości 4,00 m, korektę geometrii trasy oraz uzupełnienie poboczy).
Projekt przebudowy drogi gminnej obejmuje swoim zakresem:
- wyprofilowanie do projektowanych spadków istniejącej korony i zagęszczenie istniejącego podłoża,
- na poszerzeniu jezdni oraz na odcinkach gruntowych nieulepszonych – zebranie darniny i humusu (ok.30 cm), wykonanie nasypu z gruntu G1 (pospółki) i konstrukcji nawierzchni zgodnie z instniejącą,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego C50/30 frakcji 0/31,5, gr. w. 10 cm na całej szerokości korony
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
Przyjęto pikietaż roboczy dowiązano do końca wcześniej projektowanej nawierzchni bitumicznej w km 1+009,09 a koniec w km 2+008,00.
Na projektowanym ciągu drogowym przyjęto przekrój normalny :
- przekrój szlakowy z jezdnią szerokości 4,00 m, z poboczami szerokości do 0,75 m każde.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 363684,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – zadanie pn.: „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 120428W relacji Gogole Wielkie –Morawka Nasierowo Dziurawieniec, gmina Gołymin-Ośrodek”.

Przebudowę nawierzchni jezdni przyjęto w zakresie działki o nr ewid. 36 obręb Nasierowo Dziurawieniec, działki o nr ewid. 115, 117, 99 obręb Smosarz-Dobki, gmina Gołymin-Ośrodek.
Założenie inwestycyjne przewiduje przebudowę odcinka drogi w zakresie korony drogi (wzmocnienie istn. nawierzchni jezdni szerokości 4,50 m, korektę geometrii trasy oraz uzupełnienie poboczy).
Projekt przebudowy drogi gminnej obejmuje swoim zakresem:
- wyprofilowanie do projektowanych spadków istniejącej korony i zagęszczenie istniejącego podłoża,
- na korekcie jezdni - zebranie darniny i humusu(ok.30 cm), wykonanie nasypu z gruntu G i konstrukcji nawierzchni zgodnej z istniejącą
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego C50/30 frakcji 0/31,5, gr. w. 10 cm na całej szerokości korony
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
Przyjęto pikietaż roboczy dowiązany do osi istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej relacji DK nr 60 – Nasierowo Dziurawieniec w km 0+000,00, przy czym początek robót przyjęto w km 0+865,00 (koniec ist. nawierzchni bitumicznej), a koniec robót w km 1+860,00.
Na projektowanym ciągu drogowym przyjęto przekrój normalny :
- przekrój szlakowy z jezdnią szerokości 4,50 m, z poboczami szerokości do 1,00 m każde.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 367911,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 – zadanie pn. „Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Gogole Wielkie, gmina Gołymin-Ośrodek”.
Przebudowę nawierzchni jezdni przyjęto w zakresie działki o nr ewid. 30 i 44 obręb Gogole Wielkie. Założenie inwestycyjne przewiduje przebudowę odcinka drogi w zakresie korony drogi (wzmocnienie istn. nawierzchni jezdni szerokości 4,00 m, korektę geometrii trasy oraz uzupełnienie poboczy).
Projekt przebudowy drogi gminnej obejmuje swoim zakresem:
- wymianę gruntu na części odcinka na kruszywo naturalne (od km 0+080,00 do km 0+172,54),
- wyprofilowanie do projektowanych spadków istniejącej korony i zagęszczenie istniejącego podłoża,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego C50/30 frakcji 0/31,5, gr. w. 10 cm na całej szerokości korony
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
- uzupełnienie poboczy i ustawienie oznakowania pionowego
Przyjęto pikietaż roboczy dowiązano do osi istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w miejscowości Gogole Wielkie w km 0+ooo,00, przy czym początek robót przyjęto w km 0+002,54 (krawędź istn. Nawierzchni bitumicznej), a koniec robót w km 0+172,54.
Na projektowanym ciągu drogowym przyjęto przekrój normalny :
- przekrój szlakowy z jezdnią szerokości 4,00 m, z poboczami szerokości do 1,00 m każde.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 80902,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284500,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319493,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284500,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy SEBUD mgr inż. Sebastian Piętka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661861345

7.3.3) Ulica: Reutta 16 B

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284500,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-06 do 2021-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340024,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386162,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340024,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy SEBUD mgr inż. Sebastian Piętka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661861345

7.3.3) Ulica: Reutta 16B

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340024,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-06 do 2021-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59447,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89397,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59447,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy SEBUD mgr inż. Sebastian Piętka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661861345

7.3.3) Ulica: Reutta 16B

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59447,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-06 do 2021-09-30
2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.