eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Budowa stanowiska do prowadzenia akcji ratowniczej podczas katastrofy kolejowej na poligonie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132852 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stanowiska do prowadzenia akcji ratowniczej podczas katastrofy kolejowej na poligonie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.8.) Numer faksu: 343477104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cspsp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stanowiska do prowadzenia akcji ratowniczej podczas katastrofy kolejowej na poligonie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27f7bec-ce90-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010695/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa stanowiska dydaktycznego "katastrofy kolejowe"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085324/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1215841,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa stanowiska do prowadzenia akcji ratowniczej podczas katastrofy kolejowej na poligonie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami
i normami, a w szczególności:
1) specyfikacją warunków zamówienia oraz jej załącznikami;
2) przepisami prawa budowlanego;
3) przepisami BHP;
4) sztuką budowlaną;
5) ze złożoną ofertą;
6) technologią określoną w swz;
7) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej;
8) z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi;
9) obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa;
10) zawartą umową.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. specyfikacja techniczna, dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca winien udzielić Zamawiającej min. 60 (sześćdziesiąt miesięcy) miesięcznej gwarancji jednolitej na wykonane roboty budowlane – kryterium oceniane. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 120 m-cy. Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 120 m-ce nie będzie powodowało przyznania większej liczby punktów. W takim przypadku przyznana zostanie maksymalna przewidziana liczba punktów w tym kryterium. Gwarancja biegnie od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych robót.
5. Wymagany okres rękojmi: 60 miesięcy liczone od daty całkowitego odbioru przedmiotu umowy.
6. Wymagany termin płatności faktur wystawionych przez Wykonawcę – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury.
7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
8. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej robót w formie papierowej tj. karty gwarancyjnej, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów (dostarczonych przez Wykonawcę), oświadczenie kierownika robót
w zakresie zgodności wykonania robót ze sztuką budowlaną.
9. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającej, zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu po podpisaniu umowy. Inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii. Wykonawca, w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającej, musi na własny koszt zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników.
10. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp., Zamawiająca wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej połowy osób wykonujących bezpośrednio, fizycznie czynności robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, na terenie Zamawiającej. Powyższy wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, projektantów, dostawców materiałów budowlanych.
11. Zamawiająca przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzić ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 34 77 609. Wizji lokalnej można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona wizji lokalnej, jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45234000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45234100-7 - Budowa kolei

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1474987,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1474987,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo REMTOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770007935

7.3.3) Ulica: Balonowa

7.3.4) Miejscowość: Janikowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1474987,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.