eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zębowice › Remonty dróg w gminie Zębowice



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132850 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty dróg w gminie Zębowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZĘBOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Izydora Murka 2

1.5.2.) Miejscowość: Zębowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-048

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764 167 4807

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Podchorążych 13a/4

1.11.4.) Miejscowość: Piła

1.11.5.) Kod pocztowy: 64-920

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: oferta.pil@wp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.zebowice.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg w gminie Zębowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a12b74-f11f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005042/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remonty dróg w gminie Zębowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
 dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach: pdf., excel., doc., zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.271.1.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE PIERWSZE
Remont drogi wewnętrznej w m. Kadłub Wolny o łącznej długości 260 mb
dz. nr 317,381 obręb Kadłub Wolny

Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Rozebranie istniejącej nawierzchni i wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni na grubości 31 cm i szerokości 4,00 mb – 420 m2
• Wykonanie podbudowy z pospółki stabilizowanej cementem Rm =2,5 MPa o gr. 15 cm- 665 m2
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna 15 cm ,warstwa górna 10 cm- 665 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S 50 /70 o gr. 5 cm warstwa ścieralna- 825 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC16W 50/70 o gr.6 cm warstwa wiąŜąca- 825 m2
• Uzupełnianie poboczy klińcem – 260 m2
• Ułożenie korytek trapezowych wielkich 75x50x45 wraz z płytą na ławie betonowej- 72 mb
• Wykonanie przepustu pod drogą Ø400- 5,0 mb
• Wykonanie przepustu Ø 500- 60 mb

ZADANIE DRUGIE
Remont przepustu Ø 1000 w m. Siedliska

Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Rozebranie istniejącej nawierzchni i wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni na grubości 15 cm - 32 m2
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna 20 cm - 18 m2
• Ułożenie przepustu Ø1000 z rur PVCPP wraz z obudową wlotów- 9,0 mb
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna 15 cm - 32 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S 50 /70 o gr. 5 cm warstwa ścieralna- 32 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC16W 50/70 o gr 4 cm warstwa wiążąca- 32 m2

ZADANIE TRZECIE
Remont nawierzchni na terenie remizy OSP w m. Knieja

Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Rozebranie istniejącej nawierzchni i wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni na grubości 15 cm - 129,50 m2
• Ułożenie krawężników betonowych 15x22cm na ławie betonowej- 27,40 mb
• Ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej -3,0 mb
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna 15 cm - 96,10 m2
• Ułożenie nawierzchni kostki betonowej szarej grubość 6 cm -9,10 m2
• Ułożenie nawierzchni kostki betonowej szarej grubość 8 cm - 87 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S 50 /70 o gr. 4 cm warstwa ścieralna- 42,50 m2
• Rozbiórka i ponowne Ułożenie kostki betonowej na wejściu i schodach- 18,20 m2

ZADANIE CZWARTE
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Zębowice polegający na sfrezowaniu starej nawierzchni i ułożeniu nowej z asfaltobetonu gr. 5 cm

Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Prusków- 57 m2
• Poczołków-391 m2
• Zębowice- 746 m2
• Knieja- 235 m2
• Radawie-135 m2
• Siedliska – 770 m2

Szczegółowy zakres zgodny z dokumentacją projektową i przedmiarami robót i zestawieniem remontów stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 125 ust. 1

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zmiany do umowy przewidziano w załączniku do SWZ w § 13

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert za pośrednictwem Platformy na adres: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.