Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088384/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości terenów komunalnych wraz z pielęgnacją kwiatów oraz utrzymanie prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych obiektów budowlanych na ternie Gminy Mieroszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 743030188
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mieroszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie porządku i czystości terenów komunalnych wraz z pielęgnacją kwiatów oraz utrzymanie prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych obiektów budowlanych na ternie Gminy Mieroszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee25c692-a7b7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088384
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.271.09.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadania pn.:
Utrzymanie porządku i czystości terenów komunalnych wraz z pielęgnacją kwiatów oraz utrzymanie prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych obiektów budowlanych na ternie Gminy Mieroszów
2. Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy polegający na utrzymaniu porządku i czystości terenów komunalnych wraz z pielęgnacją kwiatów i utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych obiektów budowlanych w podziale na zadania.
3. Zestawienie terenów i obiektów będących przedmiotem zamówienia zawierają załączniki nr 1, 2 i 3 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Przedmiot umowy będzie realizowany w okresie od dnia 01.03.2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji poszczególnych zdań uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
5. W ramach zadań do obowiązków wykonawcy należą:
Zadanie I:
1) Utrzymanie porządku i czystości ulic, chodników, terenów zielonych, placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz terenu Góry Parkowej- polegające na:
a) bieżącym utrzymaniu porządku oraz czystości nawierzchni,
b) codziennym uprzątnięciu śmieci znajdujących się chodnikach, terenach zielonych, placach zabaw, siłowniach zewnętrznych oraz terenie Góry Parkowej,
c) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.04.2023 – 30.11.2023.
2) Opróżnianie koszy na śmieci – polegającym na:
a) codziennym (od poniedziałku do piątku) opróżnianiu koszy na śmieci oraz uporządkowaniu terenu wokół koszy w promieniu min. 2 m dookoła kosza,
b) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.03.2023 – 31.12.2023.
3) Wykaszanie i odchwaszczanie zieleni oraz przycinanie żywopłotów w pasach drogowych, na terenach zielonych, placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz terenie Góry Parkowej polegające na:
a) 2 krotnym w ciągu roku cięciu żywopłotów,
b) min. 6 krotnym w ciągu roku koszeniu zieleni, ilość koszeń uzależniona będzie od warunków pogodowych, wzrostu i estetyki zieleni,
c) bieżącym odchwaszczaniu nasadzeń,
d) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.04.2023 – 31.10.2023
4) Pielęgnacja ukwiecenia miasta zlokalizowanego na skwerach oraz w kwietnikach (1 szt. kaskady kwietnej, 36 szt. donic (50 cm), 24 szt. donic zawieszonych na słupach oświetleniowych, 6 szt. skrzyń wolnostojących) polegająca na:
a) bieżącej pielęgnacji z zachowaniem żywotności roślin i usuwaniem przekwitłych kwiatów,
b) bieżącym nawadnianiu w celu utrzymania należytej wilgotności podłoża roślin,
c) informowaniu Zamawiającego (pisemnie drogą mailową) o konieczności dostarczenia nowych sadzonek w celu uzupełnienia roślin obumarłych lub zastąpienia tych z widocznymi zmianami chorobowymi. Zamawiający pozostawia do własnej oceny, czy wskazane braki zostaną uzupełnione,
d) obsadzeniu dostarczonymi przez Zamawiającego sadzonkami zastępczymi,
e) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.05.2023 – 31.10.2023.
Zadanie II:
Utrzymanie czystości przystanków polegające na:
a) codziennym (od poniedziałku do piątku) opróżnianiu koszy na śmieci,
b) bieżącym utrzymaniu porządku oraz czystości nawierzchni,
c) bieżącym uprzątnięciu śmieci znajdujących się na terenie i wokół przystanków,
d) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.03.2023 – 31.12.2023.
Zadanie III:
1) Utrzymanie prawidłowego stanu technicznego rekreacyjnych urządzeń i obiektów budowlanych zlokalizowanych na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych oraz na terenie Góry Parkowej w Mieroszowie ze szczególnym uwzględnieniem wieży widokowej, zadaszenia sceny, wiaty turystycznej, kładek rowerowych, urządzeń małej architektury polegającego na:
a) bieżącej kontroli urządzeń na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych oraz obiektów budowlanych i małej architektury (w tym ławki, kosze na śmieci) w celu ujawnienia zagrożeń. Kontrola polega na sprawdzeniu: czy urządzenia posiadają wszystkie elementy, stanu i zużycia połączeń oraz elementów ruchomych, wystąpienia ostrych krawędzi, stanu łańcuchów i lin, śladów rozkładu i korozji, zużycia części nie wskazanych wcześniej, uszkodzeń wynikających z wandalizmu. Kontrola obejmuje również weryfikację stanu tablic z regulaminem korzystania z placów zabaw, siłowni zewnętrznych obiektów budowlanych,
b) bieżącej kontroli ogrodzeń. Kontrola polega na sprawdzeniu wad ogrodzenia takich jak: odsłonięte fundamenty, wystające elementy (druty, gwoździe itp.), ujawnieniu uszkodzeń mechanicznych elementów ogrodzenia,
c) drobnych pracach i naprawach zapewniających bezpieczeństwo użytkowników w tym:
c.a) poprawa mocowania poluzowanych desek;
c.b) dokręcanie/uzupełnianie wkrętów, śrub, nakrętek;
c.c) regulowanie naciągu lin;
c.d) regulacja furtek, bram oraz przęseł ogrodzeniowych;
c.e) usunięcie rozwarstwień/uszkodzeń belek drewnianych poprzez szlifowanie i malowanie (preparatem dostosowanym do obecnego);
c.f) zabezpieczenie taśmą urządzeń w przypadku ich uszkodzenia w stopniu stwarzającym zagrożenie dla użytkowników oraz powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego;
c.g) likwidacja niebezpiecznych gniazd owadów pojawiających się w obrębie placów zabaw, siłowni zewnętrznych i terenu Góry Parkowej;
c.h) utrzymanie nawierzchni piaskowej wokół urządzeń poprzez: uzupełnianie brakującego piasku, zasypywanie wystających fundamentów, grabienie podłoża;
c.i) uzupełnianie/wymiana piasku w piaskownicach;
c.j) mycie zabrudzonych urządzeń i ławek na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych i obiektów zlokalizowanych na Górze Parkowej;
c.k) usuwanie naklejek, reklam, graffiti i napisów;
d) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.03.2023 – 31.12.2023.
2) Wykonanie wymaganych przeglądów rocznych/pięcioletnich obiektów budowlanych i placów zabaw polegające na:
a) przeprowadzeniu rocznego/pięcioletniego (zgodnie załączonym wykazem) przeglądu zgodnie z wymogami art. 62.1 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351),
b) wypełnieniu książek obiektów budowlanych w ramach kontroli rocznej/pięcioletniej,
c) przedstawieniu w formie protokołu zestawienia elementów poszczególnych urządzeń wymagających naprawy wraz z dokumentacją fotograficzną,
d) po dokonaniu kontroli i uzupełnieniu wymaganych dokumentów wykonawca przedstawi świadectwo przeprowadzonych kontroli rocznej/pięcioletniej poświadczone przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uwzględniającego informację o dopuszczeniu/niedopuszczeniu placu zabaw/obiektu budowlanego do dalszej eksploatacji zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane,
e) powyższe prace będą realizowane w okresie: 01.05.2023 – 31.08.2023.
6. Wykonawca do 2 dni od rozpoczęcia realizacji umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram wykonywania prac. Harmonogram podlega akceptacji Zamawiającego.
7. W przypadku konieczności zmian w harmonogramie wykonawca min. 3 dni robocze przed datą obowiązywania zmian przedstawi poprawiony harmonogram Zamawiającemu. Poprawiony harmonogram podlega akceptacji Zamawiającego.
8. Wytwórcą odpadów powstałych w trakcie wykonywania powierzonych obowiązków jest Wykonawca. Gospodarowanie wytworzonymi odpadami Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność w zakresie gospodarowania odpadami i jest wpisany do Bazy Danych o Odpadach (BDO).
9. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednimi środkami technicznymi
i organizacyjnymi do należytego wykonania przedmiotu umowy.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w mieniu Zamawiającego wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a ponadto za szkody powstałe w mieniu i na osobach trzecich, powstałe przy wykonywaniu umowy.
11. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich kradzieżach, dewastacjach i uszkodzeniach, każdorazowo drogą mailową oraz telefonicznie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego.
12. Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązuje się postępować z należytą starannością.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250290 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250290 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250290 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Mieroszów" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862973495
7.3.3) Ulica: Wolności 27a
7.3.4) Miejscowość: Mieroszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-350
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "MIEROSZÓW" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250290 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI MIEROSZÓW
więcej: przetargi MIEROSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Zaprojektuj i wybuduj: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu parku kieszonkowego w ramach budżetu obywatelskiego Park kieszonkowy
- Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji chodnika po stronie nieparzystej ulicy Głębokiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego (III etap - zakres I + II)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Karola Namysłowskiego w Lublinie (II-gi etap) oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.