Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00116879/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 630 30 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-917717e0-b823-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039540/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa napojów alkoholowych, w tym piwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116879/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/MGW/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na części:Zadanie 1. Napoje alkoholowe
2.Rodzaje zamawianych artykułów, ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym - załączniki nr: 1/1 do SWZ (zadanie 1)
3.Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.
4.Zamówione napoje alkoholowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do siedziby Zamawiającego, tj. Kopalnia Guido, 41-800 Zabrze ul. 3 maja 93, własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane do godziny 14.00. Ilości zamawianych artykułów będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego, za pośrednictwem e-mail.
5.Napoje alkoholowe powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.)
6.Opakowania napojów alkoholowych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego alkohol, wykaz i ilość składników lub kategorii składników.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
8. W razie stwierdzenia wad dostarczonych artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
10. Ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1/1 - Formularzu asortymentowo – cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzu, stanowiących integralną część Formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15930000-6 - Wina
15931100-4 - Wino musujące
4.5.5.) Wartość części: 107730,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na części:Zadanie 2. Wina wysokogatunkowe
2.Rodzaje zamawianych artykułów, ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym - załączniki nr: 1/2 do SWZ (zadanie 2)
3.Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.
4.Zamówione napoje alkoholowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do siedziby Zamawiającego, tj. Kopalnia Guido, 41-800 Zabrze ul. 3 maja 93, własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane do godziny 14.00. Ilości zamawianych artykułów będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego, za pośrednictwem e-mail.
5.Napoje alkoholowe powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.)
6.Opakowania napojów alkoholowych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego alkohol, wykaz i ilość składników lub kategorii składników.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
8. W razie stwierdzenia wad dostarczonych artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
10. Ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1/2 - Formularzu asortymentowo – cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzu, stanowiących integralną część Formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15930000-6 - Wina
15931100-4 - Wino musujące
4.5.5.) Wartość części: 17560,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na części:Zadanie 3. Wódka czarna sygnowana logo MGW
2.Rodzaje zamawianych artykułów, ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym - załączniki nr: 1/3 do SWZ (zadanie 3)
3.Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.
4.Zamówione napoje alkoholowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do siedziby Zamawiającego, tj. Kopalnia Guido, 41-800 Zabrze ul. 3 maja 93, własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane do godziny 14.00. Ilości zamawianych artykułów będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego, za pośrednictwem e-mail.
5.Napoje alkoholowe powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.)
6.Opakowania napojów alkoholowych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego alkohol, wykaz i ilość składników lub kategorii składników.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
8. W razie stwierdzenia wad dostarczonych artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
10. Ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1/3 - Formularzu asortymentowo – cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzu, stanowiących integralną część Formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 11130,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na części:Zadanie 4. Wina sygnowane logo Muzeum
2.Rodzaje zamawianych artykułów, ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu asortymentowo - cenowym - załączniki nr: 1/4 do SWZ (zadanie 4)
3.Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.
4.Zamówione napoje alkoholowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść do siedziby Zamawiającego, tj. Kopalnia Guido, 41-800 Zabrze ul. 3 maja 93, własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane do godziny 14.00. Ilości zamawianych artykułów będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego, za pośrednictwem e-mail.
5.Napoje alkoholowe powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.)
6.Opakowania napojów alkoholowych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego alkohol, wykaz i ilość składników lub kategorii składników.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
8. W razie stwierdzenia wad dostarczonych artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
10. Ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1/4 - Formularzu asortymentowo – cenowym, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu artykułów w liczbie wskazanej w Formularzu, stanowiących integralną część Formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15910000-0 - Destylowane napoje alkoholowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15930000-6 - Wina
4.5.5.) Wartość części: 27413,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania o przedmiocie jw. na Zadanie 1 wpłynęła wyłącznie jedna oferta. Z uwagi na fakt, że oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania o przedmiocie jw. na Zadanie 2 wpłynęła wyłącznie jedna oferta. Z uwagi na fakt, że oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania o przedmiocie jw. na Zadanie 3, do upływu terminu składania ofert tj. 20.04.2022 r. nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania o przedmiocie jw. na Zadanie 4 wpłynęła wyłącznie jedna oferta. Z uwagi na fakt, że oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego na Kąpielisku Leśnym w Zabrzu przy ul. Srebrnej 10"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- REMONT BUDYNKU NR 27 - MAGAZYN PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W ZABRZU SP. Z O.O. - NNW
- PRZEBUDOWA PIĘTER I ORAZ II BUDYNKU NR 17, CZĘŚCI BUDYNKU NR 16,REMONT DACHU ORAZ CZYSZCZENIE ELEWACJI
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.