eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radocza › Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy
w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.ŚW. JANA PAWŁA II W RADOCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357091084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 8

1.5.2.) Miejscowość: Radocza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 8234089

1.5.8.) Numer faksu: (33) 8738398

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radocza.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radocza.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.radocza.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Edukacja

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy
w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c3e0d8-c196-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (Nr postępowania ZSCKU 26.2.2023) nie złożono żadnej oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZSCKU 26.2.2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKU 26.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 381205 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów mineralnych w 2023 roku (Polifoska NPK 6-20-30 , Polidap NP(S) 18-46-(5), Saletra amonowa 34%, Saletrosan 30% , RSM 30% , Sól potasowa oraz Mocznik 46%) zgodnie z zamówieniami składanymi
w okresie: marzec-grudzień 2023 roku w ilościach:
a) polifoska „6-20-30” – 29,0 t
b) polidap „18-46-5” – 8,0 t
c) saletra amonowa 34% – 30,5 t
d) saletrosan 30% – 9,0 t
e) sól potasowa – 12 t
f) mocznik 46% – 16,5 t
g) RSM 30 – 2000 L

4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381205 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROPUNKT ZATOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 937-266-20-67

7.3.3) Ulica: ul. Międzylesie 13A

7.3.4) Miejscowość: Stara Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 43-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411701,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-10 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.