eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Kompleksowa realizacja w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania polegającego na budowie kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę na terenie Gminy Siewierz



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na budowie kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę na terenie Gminy Siewierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326499400

1.5.8.) Numer faksu: 326499402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.siewierz.pl/bipkod/036

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na budowie kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę na terenie Gminy Siewierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f5d5499-93da-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024645/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na budowie kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę na terenie Gminy Siewierz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014- 2020 Oś Priorytetowa: XIV Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19 – REACT-EU Poddziałanie: 14.3 Odnawialne źródła energii — REACT-EU

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065140/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5520600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na budowie kolektorów słonecznych na terenie Gminy Siewierz.
1. Zadanie w Części I dotyczy budowy 412 instalacji solarnych wykorzystujących kolektory słoneczne na potrzeby instalacji ciepłej wody użytkowej dla budynków prywatnych mieszkańców Gminy Siewierz w ramach realizacji projektu: „Budowa kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę na terenie Gmin Koziegłowy i Siewierz celem poprawy jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii”. W 412 budynkach mieszkalnych należy rozbudować/przebudować istniejącą instalację ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem zestawów solarnych, w tym kolektorów słonecznych. Realizacja projektu nastąpi w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”.
2. Szczegółowy zakres i opis prac projektowych oraz robót budowanych w Części I zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik 8 do SWZ. Lokalizacja poszczególnych instalacji zostanie przekazana Wykonawcy wybranemu w wyniku niniejszego postępowania. Lokalizacja zestawów solarnych może ulec zmianie w granicach Gminy Siewierz, w szczególności w wyniku rezygnacji użytkowników lub z powodów technicznych, w tym braku możliwości prawidłowej budowy instalacji, co nie będzie wymagać aneksu do umowy z Wykonawcą pod warunkiem zamiany na taką sama instalację. Wykonawca zrealizuje zamówienie dla tych lokalizacji, dla których Zamawiający zawrze stosowne umowy z właścicielami budynków (użytkownikami).
3. W ramach przedmiotu zamówienia w Części I należy zaprojektować, wybudować
i uruchomić następujące instalacje:
1) kompletne zestawy solarne typ 2/200 składające się z 2 kolektorów i zasobnika 200 litrów – 150 kompletów, w tym:
a) 145 kpl. instalacji na dachu/elewacji budynku,
b) 5 kpl. instalacji na gruncie, poza obrębem budynku,
na które składa się w szczególności: dokumentacja projektowa, kolektory słoneczne, zasobnik, grupa pompowa i sterownik, rurociągi i izolacja cieplna, armatura dodatkowa, instalacja elektryczna monitoring pracy instalacji, serwis i gwarancja.
2) Kompletne zestawy solarne typ 3/300 składające się z 3 kolektorów i zasobnika 300 litrów – 202 komplety, w tym:
a) 186 kpl. instalacji na dachu/elewacji budynku,
b) 16 kpl. instalacji na gruncie, poza obrębem budynku,
na które składa się w szczególności: dokumentacja projektowa, kolektory słoneczne, zasobnik, grupa pompowa i sterownik, rurociągi i izolacja cieplna, armatura dodatkowa, instalacja elektryczna monitoring pracy instalacji, serwis i gwarancja.
3) Kompletne zestawy solarne typ 4/400 składające się z 4 kolektorów i zasobnika 400 litrów – 60 kompletów, w tym:
a) 56 kpl. instalacji na dachu/elewacji budynku,
b) 4 kpl. instalacji na gruncie, poza obrębem budynku,
na które składa się w szczególności: dokumentacja projektowa, kolektory słoneczne, zasobnik, grupa pompowa i sterownik, rurociągi i izolacja cieplna, armatura dodatkowa, instalacja elektryczna monitoring pracy instalacji, serwis i gwarancja.
4. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach projektu pn. „Budowa kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę na terenie Gmin Koziegłowy i Siewierz celem poprawy jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa: XIV Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19 – REACT-EU Poddziałanie: 14.3 Odnawialne źródła energii — REACT-EU. W związku z powyższym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji oraz dostosowania procedur odbiorowych do wymogów instytucji dofinansowującej. Każdy z 412 zestawów solarnych musi być oznaczony w widocznym miejscu naklejką/etykietą informującą o przyznanym dofinansowaniu zgodnie z zasadami oznakowania przedsięwzięć w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
5. Szczegółowy opis zamówienia i pozostałe warunki określa SWZ i załączniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 5419400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na budowie kotłów na biomasę na terenie Gminy Siewierz.
1. Zadanie w Części II dotyczy budowy 6 instalacji grzewczych wykorzystujących kotły na biomasę na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla budynków prywatnych mieszkańców Gminy Siewierz w ramach realizacji projektu: „Budowa kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę na terenie Gmin Koziegłowy i Siewierz celem poprawy jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii”. W 6 budynkach, w których zaistniała konieczność wymiany starego źródła ciepła należy rozbudować/przebudować istniejącą instalację c.o. i c.w.u. z zastosowaniem kotów na biomasę (pellet). Realizacja projektu nastąpi w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”.
2. Szczegółowy zakres i opis prac projektowych oraz robót budowanych w Części II zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik 9 do SWZ. Lokalizacja poszczególnych instalacji zostanie przekazana Wykonawcy wybranemu w wyniku niniejszego postępowania. Lokalizacja kotłów na biomasę może ulec zmianie w granicach Gminy Siewierz, w szczególności w wyniku rezygnacji użytkowników lub
z powodów technicznych, w tym braku możliwości prawidłowej budowy instalacji, co nie będzie wymagać aneksu do umowy z Wykonawcą, pod warunkiem zamiany na taką samą instalację. Wykonawca zrealizuje zamówienie dla tych lokalizacji, dla których Zamawiający zawrze stosowne umowy z właścicielami budynków (użytkownikami).
3. W ramach przedmiotu zamówienia w Części II należy zaprojektować, wybudować i uruchomić następujące instalacje: Kompletne zestawy kotłów na biomasę – 6 kompletów, w tym:
a) 1 kpl. kotła na biomasę o mocy min. 15 kW,
b) 5 kpl. kotłów na biomasę o mocy min. 25 kW,
na które składa się w szczególności:
dokumentacja projektowa, kocioł na biomasę, regulator, rurociągi i izolacja cieplna, układ odprowadzania spalin i wentylacji, armatura dodatkowa, instalacja elektryczna monitoring pracy instalacji, serwis i gwarancja.
4. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach projektu pn. „Budowa kolektorów słonecznych i kotłów na biomasę na terenie Gmin Koziegłowy i Siewierz celem poprawy jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa: XIV Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19 – REACT-EU Poddziałanie: 14.3 Odnawialne źródła energii — REACT-EU. W związku z powyższym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji oraz dostosowania procedur odbiorowych do wymogów instytucji dofinansowującej. Każdy z 6 kotłów na biomasę musi być oznaczony w widocznym miejscu naklejką/etykietą informującą o przyznanym dofinansowaniu zgodnie z zasadami oznakowania przedsięwzięć w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
5. Szczegółowy opis zamówienia i pozostałe warunki określa SWZ i załączniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 101200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6360909,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6999927,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6360909,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-TEAM Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732844438

7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 60

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót montażowych.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6360909,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138086,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138086,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138086,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ergo Ekologia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252002858

7.3.3) Ulica: Kazimierza Gardziejewskiego 7/17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138086,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.