eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Więcborku



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Więcborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI OŚWIATY SAMORZĄDOWEJ W WIĘCBORKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091591177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Więcbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523216855

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@booswiecbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://booswiecbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Więcborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa7274c-7d2d-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029443/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOOS.261.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie systematycznych dostaw oleju napędowego do autobusów szkolnych, poprzez bezpośrednie tankowanie na stacjach paliw wskazanych przez Wykonawcę.
Oznaczenie CPV: kod:09134100-8; nazwa: olej napędowy
Rodzaj zamówienia: dostawy
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, w oparciu o obwody placówek oświatowych Gminy Więcbork oraz z uwzględnieniem organizacji dowozu wykonywanego przez Zamawiającego.
3. Opis części nr 1: dostawa oleju napędowego w ilości 8 000 litrów; obwód organizacji dowozu w Sypniewie – siedziba obwodu, ustalona dla potrzeb niniejszego zamówienia: ul. Szkolna 1, 89-422 Sypniewo.
4. Podane powyżej ilości paliwa są wielkościami orientacyjnymi, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania podanych powyżej ilości. Rzeczywista ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy - z zastrzeżeniem, że minimalna ilość zakupu wynosi: dla części nr 1 – 6 000 litrów.
5. Wymagania jakościowe: dostarczany olej napędowy winien być zgodny z normą PN-EN590 oraz musi odpowiadać wymaganiom jakościowym, określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla pali ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 152766,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie systematycznych dostaw oleju napędowego do autobusów szkolnych, poprzez bezpośrednie tankowanie na stacjach paliw wskazanych przez Wykonawcę.
Oznaczenie CPV: kod:09134100-8; nazwa: olej napędowy
Rodzaj zamówienia: dostawy
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, w oparciu o obwody placówek oświatowych Gminy Więcbork oraz z uwzględnieniem organizacji dowozu wykonywanego przez Zamawiającego.
3. Opis części nr 2: dostawa oleju napędowego w ilości 18 000 litrów; obwód organizacji dowozu w Więcborku – siedziba obwodu, ustalona dla potrzeb niniejszego zamówienia: ul. Pocztowa 16, 89-410 Więcbork.
4. Podane powyżej ilości paliwa są wielkościami orientacyjnymi, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania podanych powyżej ilości. Rzeczywista ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy - z zastrzeżeniem, że minimalna ilość zakupu wynosi: dla części nr 2 – 15 000 litrów.
5. Wymagania jakościowe: dostarczany olej napędowy winien być zgodny z normą PN-EN590 oraz musi odpowiadać wymaganiom jakościowym, określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla pali ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 67896,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.