eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1141D na odcinku Trzebcz - Komorniki



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132500 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1141D na odcinku Trzebcz - Komorniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390688630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7299235

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pzdp.bip.gov.pl http://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi publiczne powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1141D na odcinku Trzebcz - Komorniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28502197-c93d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077862/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP.254.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• remont istniejącej nawierzchni jezdni i mijanek – ok. 8.300 m2 (jezdnia: 4 m x 2.025 m, mijanki 4 x 1,6 m x 31,25 m), wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie nierówności, profilowanie masą mineralna większych nierówności, ułożenie warstwy ścieralnej, (destrukt powstały w wyniku frezowania należy przeznaczyć do wbudowania w pobocze drogi),
• remont pobocza drogi – dwustronnie, poprzez wzmocnienie destruktem/kruszywem z dodatkowym miałowaniem, z korytowaniem na szerokość 0,5 m, głębokość 10 cm – ok. 1.990 m2 (1.990 m x 0,5 m x 2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 400000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• budowa pasa izolacyjnego o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok 90 m2, z krawężnikiem i obrzeżem (1 m x 90 m),
• montaż wyniesionego przejścia dla pieszych
• remont istniejącej nawierzchni jezdni – ok. 360 m2 (4 m x 90 m), wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie nierówności, profilowanie masą mineralna większych nierówności, ułożenie warstwy ścieralnej, (destrukt powstały w wyniku frezowania należy przeznaczyć do wbudowania w pobocze drogi),
• remont pobocza drogi – jednostronnie, poprzez wzmocnienie destruktem/kruszywem z dodatkowym miałowaniem, z korytowaniem na szerokość 0,5 m, głębokość 10 cm – ok. 40 m2 (80 m x 0,5 m),
• opracowanie i zatwierdzenie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• remont istniejącej nawierzchni jezdni i mijanek – ok. 1.200 m2 (4 m x 300 m), wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie nierówności, profilowanie masą mineralna większych nierówności, ułożenie warstwy ścieralnej, (destrukt powstały w wyniku frezowania należy przeznaczyć do wbudowania w pobocze drogi),
• przebudowa pobocza drogi – jednostronnie, poprzez wzmocnienie destruktem/kruszywem z dodatkowym miałowaniem, z korytowaniem na szerokość 0,5 m, głębokość 10 cm – ok. 150 m2 (150 m x 0,5 m)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411112,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910599,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411112,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZABERD SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930612039

7.3.3) Ulica: Bystrzycka

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-215

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411112,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 4 oferty. Oferent, którego oferta została najwyżej oceniona nie złożył podmiotowych środków dowodowych, przez co Zamawiający odrzucił jego ofertę. Wartość kolejnej oferty wynosi 60.182,79 zł brutto i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zgodnie z informacją przekazaną w dniu 29.06.2021 r. zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części nr 2 zamówienia kwotę brutto – 50.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych 5 ofert. Oferent, którego oferta została najwyżej oceniona nie złożył podmiotowych środków dowodowych, przez co Zamawiający odrzucił jego ofertę. Wartość kolejnej oferty wynosi 70.135,83 zł brutto i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zgodnie z informacją przekazaną w dniu 29.06.2021 r. zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części nr 3 zamówienia kwotę brutto – 50.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.