eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont 5 lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 5 lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140700163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białobrzeska 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-379

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgnochota.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnochota.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie zasobem nieruchomości stanowiących własność i współwłasność m.st. Warszawy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont 5 lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea73d68c-a458-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074370/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont lokali mieszkalnych i użytkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087232/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOK/3411/4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164789,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy: 2 lokale o łącznej powierzchni 71,58 m2:
‐ lokal o powierzchni 28,28 m2 przy ul. Chotomowskiej 8 m 8
‐ lokal o powierzchni 43,30 m2 przy ul. Niemcewicza 25 m 57
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1.W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) remont posadzek,
d) roboty murowe i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej
2.3.W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
2.4.Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:
załącznik Nr 7/1 do SWZ Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Chotomowskiej 8 m 8,
załącznik Nr 7/2 do SWZ Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Niemcewicza 25 m 57.
4. Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania ww. nieruchomościami na cele budowlane.
5. Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami odniesienia: PN, PN- E, AT.
6. Zakres robót obejmujący całość zadania określony zostanie za pomocą przedmiarów robót oraz uproszczonych kosztorysów ofertowych wraz z tabelą elementów scalonych, zestawieniem robocizny, materiałów oraz sprzętu.
7. Zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 67941,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy: 2 lokale o łącznej powierzchni 52,95 m2:
‐ lokal o powierzchni 25,00 m2 przy ul. Majewskiego 10 m 35
‐ lokal o powierzchni 27,95 m2 przy ul. Szczęśliwickiej 27 m 3
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1.W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) remont posadzek,
d) roboty murowe i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej
2.3.W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
2.4.Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:
- załącznik Nr 7/3 do SWZ Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Majewskiego 10 m 35,
- załącznik Nr 7/4 do SWZ Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Szczęśliwickiej 27 m 3.
4. Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania ww. nieruchomościami na cele budowlane.
5. Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami odniesienia: PN, PN- E, AT.
6. Zakres robót obejmujący całość zadania określony zostanie za pomocą przedmiarów robót oraz uproszczonych kosztorysów ofertowych wraz z tabelą elementów scalonych, zestawieniem robocizny, materiałów oraz sprzętu.
7. Zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 55205,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych – pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy: 1 lokal o powierzchni 35,80 m2 przy ul. Dickensa 19 m 84
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
2.1.W zakres podstawowych robót budowlanych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) remont posadzek,
d) roboty murowe i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2.2. W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana urządzeń sanitarnych i gazowniczych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji wodnej i gazowej
2.3.W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą nw. roboty:
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
2.4.Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
3. Zakres prac remontowych obejmuje roboty z branży: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, sanitarnych i gazowniczych. Szczegółowy zakres prac remontowych ujęty został w załączonych przedmiarach robót, stanowiących:
załącznik Nr 7/5 do SWZ Przedmiar robót dla lokalu przy ul. Dickensa 19 m 84.
4. Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania ww. nieruchomościami na cele budowlane.
5. Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami odniesienia: PN, PN- E, AT.
6. Zakres robót obejmujący całość zadania określony zostanie za pomocą przedmiarów robót oraz uproszczonych kosztorysów ofertowych wraz z tabelą elementów scalonych, zestawieniem robocizny, materiałów oraz sprzętu.
7. Zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 41642,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60780,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69391,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60780,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana BUD-WAR Zbigniew Kajka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1180760350

7.3.3) Ulica: Zgrupowania AK "Żubr" 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60780,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-21 do 2022-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42241,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45576,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42241,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD PRIIO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272710646

7.3.3) Ulica: Erazma Ciołka 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42241,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-21 do 2022-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31482,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42958,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31482,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana BUD-WAR Zbigniew Kajka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1180760350

7.3.3) Ulica: Zgrupowania AK "Żubr" 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31482,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-21 do 2022-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.