eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Klasztorny 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: porady@ppp.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppp.bytom

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08dc82fd-c21a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08dc82fd-c21a-11ec-b879-9a86e5ac3946

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minim. wymagania techniczne dot. sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: porady@ppp.bytom.pl (nie dotyczy składania ofert !!!). pozostałe informacje w swz (ograniczenie ilości znaków)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna
z siedzibą w Bytomiu, przy Placu Klasztornym 2.
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
Inspektor IOD: Aleksandra Słoma
adres: Urząd Miejski w Bytom ul. Smolenia 35,
e-mail: iod_edu@um.bytom.pl1
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia Prawo zamówień publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art.78 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych).
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO **;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO,
c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO.
10) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym
z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku
z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział
w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
11) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,
o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
12) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa
w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPP/261/5/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez
psychologa (250 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez psychologa (50 godzin)
Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w pracy terapeutycznej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (240 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (do 48 godzin)
Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w prowadzeniu terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez
pedagoga (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (do 24 godzin).
Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez pedagoga (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez logopedę (250 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez logopedę (do 50 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez logopedę (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez logopedę (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez logopedę (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez logopedę (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez logopedę (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez logopedę (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez fizykoterapeutę (300 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez fizykoterapeutę (do 60 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez fizykoterapeutę (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez fizykoterapeutę (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez fizykoterapeutę (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez fizykoterapeutę (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych
z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez fizykoterapeutę (120 godzin)

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na terenie Bytomia przez fizykoterapeutę (do 24 godzin). Skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji będzie możliwe w przypadku potrzeby zwiększenia ilości godzin terapii. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający może złożyć Wykonawcy pisemne oświadczenie z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia może nie zostać zrealizowane (w części lub w całości) i Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania. Opcjonalne zwiększenie wielkości zamówienia będzie realizowane w oparciu o stawkę godzinową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia te obejmować będą świadczenie usługi objętej zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie. Zamówienie może zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym
(w szczególności w zakresie sposobu wykonywania usługi, kar umownych, warunków płatności).

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w terapii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doskonalenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jn.:
KWALIFIKACJE ZAWODOWE OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami, która/które skieruje do realizacji zamówienia, tj. specjalistów, którzy posiadają następujące kwalifikacje i doświadczenie:
Część I – Psycholog (1 osoba – 250 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz przygotowanie pedagogiczne,
2) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie terapii dziecka do 7 roku życia, niepełnosprawnego lub zagrożonego niepełnosprawnością;
3) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia, niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością oraz terapii rodzinnej.
Część II – Pedagog (1 osoba – 240 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna,
2) a ponadto ukończone studia podyplomowe lub kurs w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju lub terapii pedagogicznej lub edukacji przedszkolnej lub oligofrenopedagogiki,
3) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie terapii dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością;
4) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością oraz terapii rodzinnej.
Część III – Pedagog (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna,
2) a ponadto ukończone studia podyplomowe lub kurs w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju lub terapii pedagogicznej lub pedagogiki specjalnej,
3) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie terapii dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością;
4) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością oraz terapii rodzinnej.
Część IV – Pedagog (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna,
2) a ponadto ukończone studia podyplomowe lub kurs w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju lub terapii pedagogicznej lub pedagogiki specjalnej,
3) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie terapii dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością;
4) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością oraz terapii rodzinnej.
Część V – Pedagog (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna,
2) a ponadto ukończone studia podyplomowe lub kurs z zakresu tyflopedagogiki lub terapii pedagogicznej,
3) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pomocy dziecku do 7 roku życia i jego rodzinie,
4) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością oraz terapii rodzinnej.Część VI – Pedagog (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna,
2) a ponadto ukończone studia podyplomowe lub kurs z zakresu terapii pedagogicznej lub pedagogiki specjalnej lub rewalidacyjnej,
3) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pomocy dziecku do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością,
4) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością oraz terapii rodzinnej.
Część VII – Pedagog (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna,
2) a ponadto ukończone studia podyplomowe lub kurs z zakresu terapii pedagogicznej lub pedagogiki specjalnej,
3) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pomocy dziecku do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością,
4) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością oraz terapii rodzinnej.
Część VIII – Logopeda (1 osoba – 250 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe w zakresie logopedii, na poziomie wymaganym do pracy z dzieckiem do 7 roku życia lub
2) studia wyższe w zakresie pedagogiki, psychologii lub medyczne na poziomie wymaganym do pracy z dzieckiem do 7 roku życia, oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,
3) studia podyplomowe lub kurs w zakresie pedagogiki specjalnej lub terapii pedagogicznej,
4) przygotowanie pedagogiczne,
5) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie terapii logopedycznej dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością,
6) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia, niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością.
Część IX – Logopeda (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe w zakresie logopedii, na poziomie wymaganym do pracy z dzieckiem do 7 roku życia lub
2) studia wyższe w zakresie pedagogiki, psychologii lub medyczne na poziomie wymaganym do pracy z dzieckiem do 7 roku życia, oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,
3) przygotowanie pedagogiczne,
4) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie terapii logopedycznej dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością,
5) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia, niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością.
Część X – Logopeda (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe w zakresie logopedii, na poziomie wymaganym do pracy z dzieckiem do 7 roku życia lub
2) studia wyższe w zakresie pedagogiki, psychologii lub medyczne na poziomie wymaganym do pracy z dzieckiem do 7 roku życia, oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,
3) przygotowanie pedagogiczne,
4) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie terapii logopedycznej dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością,
5) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia, niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością oraz terapii rodzinnej.
Część XI – Logopeda (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe w zakresie logopedii, na poziomie wymaganym do pracy z dzieckiem do 7 roku życia lub
2) studia wyższe w zakresie pedagogiki, psychologii lub medyczne na poziomie wymaganym do pracy z dzieckiem do 7 roku życia, oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,
3) przygotowanie pedagogiczne,
4) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie terapii logopedycznej dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością,
5) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy terapeutycznej z dzieckiem do 7 roku życia, niepełnosprawnym lub zagrożonym niepełnosprawnością.
Część XII – Fizjoterapeuta (1 osoba – 300 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe magisterskie na kierunku fizjoterapia,
2) studia podyplomowe lub kurs z zakresu pedagogiki specjalnej,
3) co najmniej jeden kurs doskonalący lub kwalifikacyjny w zakresie terapii dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością,
4) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dziećmi do 7 roku życia na stanowisku fizjoterapeuty.
Część XIII – Fizjoterapeuta (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe magisterskie na kierunku fizjoterapia,
2) co najmniej jeden kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do pracy fizjoterapeutycznej z dzieckiem do 3 roku życia (Terapia Neurorozwojowa lub NDT Bobath lub Metody Vojty lub inny specjalistyczny),
3) przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dziećmi do 3 roku życia na stanowisku fizjoterapeuty.
Część XIV – Fizjoterapeuta (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe magisterskie na kierunku fizjoterapia,
2) co najmniej jeden kurs doskonalący lub kwalifikacyjny w zakresie terapii dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością,
3) przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy z dziećmi do 7 roku życia na stanowisku fizjoterapeuty.
Część XV – Fizjoterapeuta (1 osoba – 120 godzin), tj. osoba posiadająca co najmniej następujące wykształcenie i doświadczenie:
1) studia wyższe magisterskie na kierunku fizjoterapia,
2) co najmniej jeden kurs doskonalący lub kwalifikacyjny w zakresie terapii dziecka do 7 roku życia, z niepełnosprawnością lub zagrożonego niepełnosprawnością,
3) przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy z dziećmi do 7 roku życia na stanowisku fizjoterapeuty.
W związku z warunkiem szczegółowym dotyczącym kwalifikacji zawodowych Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (w Wykazie osób) imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych tych osób.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio tyloma osobami, na ile części składa ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie wymaga

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

jeżeli dotyczy:
w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) - oświadczenie, z którego winno wynikać, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy (można skorzystać z druku określonego w załączniku nr 3 do SWZ);
w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - dokument, o którym mowa w cz. VIII SWZ (można skorzystać z druku określonego w załączniku nr 4 do SWZ);
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, złożonego wraz z ofertą;
dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część postępowania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu łącznie.
Zgodnie z treścią art. 117 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – vide: cz. XV pkt 4 ppkt 4) SWZ.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
(np. konsorcjum) oświadczenie, składa każdy z Wykonawców, w którym każdy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiany osoby wskazanej w ofercie jako odpowiedzialnej za świadczenie usług na inną osobę o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,
2) zmiana miejsca wykonywania zajęć terapeutycznych,
3) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
4) zmiany wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6, pkt 5 umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dot. podatku VAT,
5) zmiany § 12 ust. 1 umowy w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji
z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców, pomimo nie wskazania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
6) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,
7) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
8) zmiany postanowień umownych z uwagi na brak możliwości jej realizacji ze względu na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie drugiej Stronie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron na jej dokonanie. Wniosek, o który mowa powyżej winien zawierać w szczególności:
1) propozycję (zakres) zmiany;
2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;
3) podstawę dokonania zmiany z niniejszej umowy;
4) informację lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany, np. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu, wykazanie wymaganego doświadczenia itp.
Zmiana umowy wymaga – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z wyłączeniem zastępstwa osoby wykonującej umowę w zakresie prowadzenia terapii w związku z jej czasową nieobecnością związaną w szczególności ze stanem zdrowia lub zdarzeniami losowymi. Czasowe zastępstwo następuje na podstawie zgody dyrektora Poradni, na warunkach opisanych w § 4 ust. 4 niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

Część 13 : Tak

Część 14 : Tak

Część 15 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.