eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń strychowych na pomieszczenia biurowe oraz przebudowa i remont istniejących pomieszczeń w gmachu ZUW w Szczecinie, na potrzeby CPR



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132255 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń strychowych
na pomieszczenia biurowe oraz przebudowa i remont istniejących pomieszczeń
w gmachu ZUW w Szczecinie, na potrzeby CPR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514354

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-502

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91) 430 34 39, (91) 430 3536

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bl@szczecin.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zuw.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń strychowych
na pomieszczenia biurowe oraz przebudowa i remont istniejących pomieszczeń
w gmachu ZUW w Szczecinie, na potrzeby CPR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4b69197-c78a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007988/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń strychowych na pomieszczenia biurowe oraz przebudowa i remont istniejących pomieszczeń w gmachu ZUW w Szczecinie na potrzeby CPR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078885/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L-1.272.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2275623,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń strychowych na pomieszczenia biurowe oraz przebudowa i remont istniejących pomieszczeń w gmachu Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, na potrzeby Centrum Powiadamia Ratunkowego przy ul. Wały Chrobrego 4 w Szczecinie, finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn: „Modernizacja i przebudowa elementów systemu powiadamiania ratunkowego na potrzeby województwa zachodniopomorskiego", umowa nr 2021A0050S z dnia 25 stycznia 2021 r. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, wykonanej przez: RH Projekt Romuald Hałas, ul. Nieduża 20/10, 71-531 Szczecin, w skład, której wchodzą:
1) projekt branży architektonicznej,
2) projekt branży konstrukcyjnej, w tym opinia techniczna istniejącego stropu poddasza w związku z projektowaną zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń strychu na pomieszczenia biurowe i socjalne,
3) projekt branży sanitarnej,
projekt branży instalacji elektrycznych,
4) projekt branży teletechnicznej i teleinformatycznej,
5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
6) przedmiar robót.
oraz wzoru umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
Zakres prac budowlanych obejmuje m.in.:
1) Podstawowe rozbiórki i demontaże:
a) rozbiórka fragmentów ścian,
b) rozbiórka posadzek z wykładziny PVC w pomieszczeniach istniejących,
c) rozbiórka pomostów roboczych w pomieszczeniach strychowych,
d) demontaż izolacji termicznej na ścianie wewnętrznej;
e) zmycie powłoki malarskiej z nietynkowanych ścian z cegły pełnej,
f) demontaż okien połaciowych,
g) demontaż fragmentów pokrycia dachowego w miejscu projektowanych okien, czerpni i wyrzutni wentylacji mechanicznej,
h) demontaż drzwi,
i) przebicia ścian i stropów pod przewody wentylacyjne i instalacyjne;
2) Prace remontowe istniejących pokoi biurowych i komunikacji:
a) miejscowa naprawa tynków ściennych i sufitowych,
b) uzupełnienie tynku w miejscu rozbieranych ścian,
c) miejscowe gładzenie tynków ściennych i sufitowych,
d) montaż drzwi wskazanych w projekcie,
e) wymiana instalacji elektrycznych, teletechnicznych i teleinformatycznych,
f) wymiana drzwi wskazanych w projekcie,
g) wymiana wszystkich posadzek,
h) malowanie ścian i sufitów w całości;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3075000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Jarosław Adamiak ECAA Euro Consulting Artur Adamiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812599050

7.3.3) Ulica: Poznańska 1A

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-785

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.