eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przelewice › Zakup i dostawa 18-sto osobowego autobusu z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim z terenu Gminy Przelewice



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 18-sto osobowego autobusu z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim z terenu Gminy Przelewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przelewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685237

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przelewice

1.5.2.) Miejscowość: Przelewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-210

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91/391-38-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przelewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przelewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa 18-sto osobowego autobusu z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim z terenu Gminy Przelewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfc20227-98bc-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037710/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup autobusu 18-sto osobowego przystosowanego do rzewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminu Przelewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070679/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148522,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 18-sto osobowego autobusu z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim z terenu Gminy Przelewice.
2. Zadanie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ” Obszar D. Projekt pod nazwą: „Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu 18-sto osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Przelewice”.
3. Samochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych:
a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 450)
b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych
i przyczep oraz ich wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475).
4. Dostawa autobusu do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Gminy
w Przelewicach, 74-210 Przelewice 75.
5. Minimalne parametry techniczne:
• Rodzaj pojazdu: pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji autobusu 2022 r.;
• Nadwozie typu autobus. Ilość miejsc siedzących: (16 miejsc wraz z kierowcą + miejsce dla osób na wózku w przypadku przewozu osoby niepełnosprawnej, bez tej osoby pojazd jest 18-osobowy) przystosowane do przewozu osoby poruszającej się na wózku inwalidzkich (stanowisko wózka wyposażone
w atestowane szyny podłogowe, komplet pasów do mocowania i stabilizacji osoby na wózku inwalidzkim). Autobus wyposażony w najazdy teleskopowe do wprowadzania wózka inwalidzkiego;
• Kolor nadwozia: metalic (kolor do ustalenia z Zamawiającym z palety kolorów);
• Wejście drzwiami po prawej stronie kierowcy;
• Uchwyt pomocniczy, ułatwiający wsiadanie do samochodu osób niepełnosprawnych zamontowany w wejściu pojazdu (kokpit prawa strona);
• Pojemność skokowa: 1.950 – 2.400 ccm;
• Typ silnika: Diesel silnik wysokoprężny;
• Moc silnika: min. 170 KM;
• Norma emisji spalin co najmniej EURO VI;
• Skrzynia biegów: manualna;
• Liczba osi 2;
• Zbiornik paliwa min. 70 litrów;
• Kierownica wielofunkcyjna ze wspomaganiem, regulowana w dwóch płaszczyznach;
• Szyby w przestrzeni pasażerskiej oraz drzwi tylnych przyciemniane;
• Hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi;
• Centralny zamek sterowany pilotem, 2 komplety kluczyków z pilotem;
• Tachograf;
• Czujnik temperatury zewnętrznej;
• Poduszka powietrzna kierowcy;
• Atestowane najazdy do wprowadzania wózków inwalidzkich;
• Napęd na koła tylnie;
• Koła i ogumienie na samochodzie fabryczne letnie;
• Koło zapasowe pełnowymiarowe;
• Drugi komplet kół z oponami zimowymi (opony wraz z felgami) z czujnikami ciśnienia;
• Oświetlenie dzienne i nocne wnętrza pojazdu;
• Pełna zabudowa przestrzeni pasażerskiej elementami tapicerskimi;
• Lusterka boczne sterowane z kabiny, ogrzewane;
• Pojazd wyizolowany termicznie i wyciszony akustycznie;
• Podłoga płaska wyłożona wykładziną antypoślizgową;
• Fotele dla pasażerów tapicerowane miękkie obszyte (ciemne materiałowe), wyposażone w pasy 3-punktowe bezwładnościowe (wszystkie siedzenia);
• Sygnalizacja optyczna lub akustyczna niezapiętych pasów kierowcy;
• Szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego;
• Fotel kierowcy w 4 kierunkach, przesuw przód/tył; pochylenie oparcia; pochylenie siedziska; regulacja wysokości z podłokietnikiem; regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy;
• Tempomat;
• Tachograf – cyfrowy, elektroniczny. 24-godzinny;
• Klimatyzacja automatyczna (przód i tył);
• Ogrzewanie niezależne od pracy silnika o mocy min. 3.6 kW z możliwością ustawienia nadmuchu;
• Trzecie światło stop;
• Reflektory halogenowe, światła do jazdy dziennej;
• Światła dzienne lub przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów;
• Drzwi boczne przesuwne, otwierane mechaniczne (ręczne);
• Ciemne szyby w tylnej części nadwozia;
• Dach wysoki;
• Lewarek hydrauliczny samochodowy 1 szt.;
• Trójkąt ostrzegawczy 1 szt.;
• Gaśnica 2 szt.;
• Klucz do kół 1 szt.;
• Kamizelka ostrzegawcza 1 szt.;
• Apteczka autobusowa wg normy DIN13164 1 szt.;
• Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych);
• Radio cyfrowe, kolorowy wyświetlacz, zestaw głośnomówiący, kamera cofania z obrazem na ekranie radia;
• Ogranicznik prędkości do 100 km;
• Podgrzewana przednia szyba;
• Instalacja głośnikowa z głośnikami w części pasażerskiej - minimum 2 szt.;
• Alarm i immobilizer.;
• Minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem bez limitu kilometrów;
• Minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą;
• Minimum 8 lat gwarancji na perforację blach (kryterium oceny ofert);
• Szybkościomierz ze skalą w kilometrach;
• Wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy
w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych;
• Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze na podstawie instrukcji obsługi potwierdzone protokołem instruktażu;
• Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis na oferowany samochód.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 29 marca 2022 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę „GREEN WAY” Kamila Sadowska Makówka, ul. Chmielna 68G, 05-825 Grodzisk Mazowiecki i wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 5 kwietnia 2022 r. Mimo wcześniejszych zapewnień Wykonawcy, nie doszło do podpisania umowy. Dnia 22 kwietnia 2022 r. Wykonawca złożył stosowne pismo uzasadniając swoją decyzję.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a brak innego wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje ofertami z uwagi na fakt ich odrzucenia. Podstawy odrzucenia zostały zawarte w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 29 marca 2022 r. Natomiast trzecia oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowania zamówienia. A zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330747,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.