eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › "Prace remontowo- modernizacyjne w ramach polepszenia warunków - likwidacja barier dla osób z niepełnosprawnością. Ośrodek Wczasowy Leśna Przystań w Rewalu"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace remontowo- modernizacyjne w ramach polepszenia warunków – likwidacja barier dla osób z niepełnosprawnością. Ośrodek Wczasowy Leśna Przystań
w Rewalu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LEŚNY OŚRODEK SZKOLENIOWY W PUSZCZYKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639977585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Wodziczki 3

1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puszczykowo@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/75b045c1-0f6e-4a7d-ab0e-1e282807fa3a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Noclegi, szkolenia i konferencje, przyjęcia okolicznościowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace remontowo- modernizacyjne w ramach polepszenia warunków – likwidacja barier dla osób z niepełnosprawnością. Ośrodek Wczasowy Leśna Przystań
w Rewalu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f08c3c6-5f3d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00072162/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace remontowo-modernizacyjne w ramach polepszenia warunków - likwidacja barier dla osób z niepełnosprawnością w Ośrodku Wczasowym "Leśna Przystań" w Rewalu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321564/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.270.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 479705,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia są prace ogólnoremontowe i modernizacyjne polegające w szczególności na przygotowaniu podłóg pod nowe panele, położeniu paneli, przygotowaniu ścian pod malowanie wraz z uzupełnieniem ubytków, malowaniu ścian, modernizacji instalacji elektrycznej oraz telewizyjnej, montażu elementów oświetlenia.
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w SWZ, projekcie umowy – załącznik nr 3, oraz pomocniczo w Kosztorysie ofertowym – załącznik nr 4.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót ogólnobudowlanych w tym m.in.:
a) Czyszczeniu posadzki po zdemontowanych panelach,
b) Położeniu mat XPS oraz nowych paneli podłogowych,
c) Zdemontowaniu i utylizacji elementów wyposażenia,
d) Pracach ogólnoelektrycznych,
e) Uzupełnieniu tynków oraz odmalowaniu ścian i sufitów,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433944 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 913720,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433944 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&M Construction Building Mikołaj Błajet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881596604

7.3.3) Ulica: ul. Rynek Łazarski 5/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-731

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433944 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.