eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Białej Podlaskiej od ul. Jana Pawła II na wschód wraz z robotami towarzyszącymi



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Białej Podlaskiej od ul. Jana Pawła II na wschód wraz z robotami towarzyszącymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Białej Podlaskiej od ul. Jana Pawła II na wschód wraz z robotami towarzyszącymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3987865d-83f2-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036292/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Jana Pawła II na wschód wraz z robotami towarzyszącymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 7.3 „Turystyka przyrodnicza” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 na realizację projektu „Wykorzystanie walorów przyrodniczych doliny Krzny do celów edukacyjnych i turystycznych”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046475/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2022.MCH2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 (zadanie 1 – etap 2a) - budowa ścieżki pieszo-rowerowej ul. Jana Pawła II – Kąpielowa – Na Skarpie – Brzegowa – Brzóski wraz z robotami towarzyszącymi
2. W zakresie części 1 (zadania 1) (etapu 2a) Wykonawca wykona:
a) budowę drogi pieszo-rowerowej na odcinkach:
• pomiędzy mostem w ciągu al. Jana Pawła II a ul. Kąpielową przy wschodnim krańcu ciepłociągu ~548 m,
• wschodni kraniec ciepłociągu – ul. Brzegowa ~250,5 m,
• jaz na Krznie przy ujściu Klukówki – ul. ks. Brzóski ~295 m;
b) przebudowę i rozbudowę drogi dojazdowej (technicznej) wzdłuż istniejącego ciepłociągu naziemnego na drogę pieszo-rowerową z dopuszczeniem ruchu samochodów uprawnionych ~965 m;
c) budowę utwardzeń;
d) budowę zejścia do wody w rejonie jazu na Krznie, wiaty do obserwacji ptaków, wiat (2 szt.), tablic edukacyjnych i mapowych, słupów, drogowskazów - z zadania nr 1 oraz nr 2;
e) budowę sieci, przyłączy i instalacji zewnętrznych elektroenergetycznych wraz z montażem oświetlenia zewnętrznego.
Poszczególne obiekty planowanej inwestycji wykonywane będą w następujących technologiach:
Droga pieszo-rowerowa o nawierzchni bitumicznej:
• pomiędzy mostem w ciągu al. Jana Pawła II a ul. Kąpielową.
Droga pieszo-rowerowa o nawierzchni z kruszywa:
• wzdłuż ciepłociągu,
• od zachodniego krańca ciepłociągu do ul. Brzegowej,
• odcinek pomiędzy jazem na Krznie a ul. ks. Brzóski.
Budowle infrastruktury turystycznej (platforma, wiata do obserwacji ptaków, wiaty) o konstrukcji mieszanej.
Zejście do wody w rejonie jazu na Krznie o konstrukcji żelbetowej.
Podest drewniany o konstrukcji drewnianej.
Tablice edukacyjne i mapowe o konstrukcji drewnianej.
Teren należy wyposażyć w elementy małej architektury. Zaprojektowano:
• słupy informacyjne,
• ławki i leżaki,
• stoły piknikowe,
• stojaki rowerowe,
• stację naprawy rowerów,
• kosze na odpady mieszane.
Projekt przewiduje również wyposażenie terenu w oświetlenie. Zaprojektowano latarnie parkowe o wysokości 4 m, wandaloodporne, słup o przekroju okrągłym, wykonany z aluminium, źródło światła LED, oświetlenie inteligentne.
Etap 2a obejmuje:
• budowa drogi pieszo-rowerowej na odcinkach: pomiędzy mostem w ciągu al. Jana Pawła II a ul. Kąpielową przy wschodnim krańcu ciepłociągu, wschodni kraniec ciepłociągu – ul. Brzegowa, jaz na Krznie przy ujściu Klukówki – ul. ks. Brzóski;
• przebudowa i rozbudowa drogi dojazdowej (technicznej) wzdłuż istniejącego ciepłociągu naziemnego na drogę pieszo-rowerową z dopuszczeniem ruchu samochodów uprawnionych;
• budowa utwardzeń;
• budowa zejścia do wody w rejonie jazu na Krznie, wiaty do obserwacji ptaków, wiat (2 szt.), tablic edukacyjnych i mapowych, słupów, drogowskazów - z zadania nr 1 oraz nr 2;
• budowę sieci, przyłączy i instalacji zewnętrznych elektroenergetycznych;
• montaż oświetlenia zgodnie z projektem budowlanym etapu II – zadanie nr 1 (nie obejmuje oświetlenia w ul. ks. Brzóski stanowiącego zadanie nr 2);
• budowa obiektów małej architektury z zadania nr 1 oraz zadania nr 2;
• zagospodarowanie terenu zielenią w ramach zadania nr 1.
W zakres części nr 1 (zadania nr 1) wchodzi również etap III ścieżki, a mianowicie:
a. budowa drogi pieszo-rowerowej ~63 m o nawierzchni bitumicznej;
b. budowa sieci, i instalacji zewnętrznych elektroenergetycznych wraz z montażem oświetlenia zewnętrznego.
Zaprojektowano latarnie parkowe o wysokości 4 m, wandaloodporne, słup o przekroju okrągłym, wykonany z aluminium, źródło światła LED, oświetlenie inteligentne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.5.) Wartość części: 5164356,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 (zadanie 2 - etap 2b) - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu ulicy Brzóski wraz z robotami towarzyszącymi;
2. W zakresie części 2 (zadania 2) (etapu 2b) Wykonawca wykona:
a) budowę drogi pieszo-rowerowej na odcinkach:
• wzdłuż ul. ks. Brzóski ~679 m; wraz z korektą istniejącej jezdni na odcinku ok. 210 m,
• wzmocnienie konstrukcji ścieżki warstwą piasku o gr. po zagęszczeniu 30 cm na całej długości ul. ks. Brzóski;
b) budowę utwardzeń;
c) budowę sieci, przyłączy i instalacji zewnętrznych elektroenergetycznych wraz z montażem oświetlenia zewnętrznego.
Poszczególne obiekty planowanej inwestycji wykonywane będą w następujących technologiach:
Droga pieszo-rowerowa o nawierzchni bitumicznej:
• wzdłuż ul. ks. Brzóski (droga rowerowa wraz z korektą przebiegu jezdni).
Droga pieszo-rowerowa o nawierzchni z kruszywa: nie występuje w zadaniu nr 2.
Projekt przewiduje również wyposażenie terenu w oświetlenie. Zaprojektowano latarnie parkowe o wysokości 4 m, wandaloodporne, słup o przekroju okrągłym, wykonany z aluminium, źródło światła LED, oświetlenie inteligentne.
Etap 2b obejmuje:
• budowa drogi rowerowej wzdłuż ul. ks. Brzóski wraz z korektą przebiegu jezdni;
• budowa zjazdów na posesje w ul. ks. Brzóski;
• budowa utwardzeń;
• budowę sieci, przyłączy i instalacji zewnętrznych elektroenergetycznych - montaż oświetlenia w ul. ks. Brzóski;
• zagospodarowanie terenu zielenią w ramach zadania 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.5.) Wartość części: 791621,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 3 (zadanie 3 - etap Pas drogi krajowej nr 2) - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w pasie drogi krajowej nr 2 wraz z robotami towarzyszącymi;
2. W zakresie części 3 (zadania 3) (etapu Pas drogi krajowej nr 2), Wykonawca wykona:
Budowę drogi pieszo-rowerowej na odcinkach:
• w granicach pasa drogowego wzdłuż zachodniej strony ul. ks. Brzóski ~71,4 m, ścieżka o nawierzchni bitumicznej;
• w granicach pasa drogowego wzdłuż południowej strony drogi krajowej nr 2, pod skarpą ~104,4 m; ścieżka o nawierzchni z kruszywa, częściowo w murach oporowych;
• pod mostem w ciągu drogi krajowej nr 2 ~36,7 m, ścieżka w postaci zagłębionej żelbetowej „wanny” na długości 31,50 m, dalej o nawierzchni z kruszywa.
Teren należy wyposażyć w elementy szlaku turystycznego. Zaprojektowano:
• tablicę mapową,
• słup informacyjny,
• ławkę z oparciem.
• kosz na odpady zmieszane.
Projekt przewiduje również wyposażenie terenu w oświetlenie. Zaprojektowano latarnie parkowe o wysokości 4 m, wandaloodporne, słup o przekroju okrągłym, wykonany z aluminium, źródło światła LED, oświetlenie inteligentne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.5.) Wartość części: 752988,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 4 (zadanie 4 - etap Stawy) - budowa ścieżki pieszo-rowerowej za drogą krajową nr 2 tzw. etap Stawy, wraz z robotami towarzyszącymi;
2. W zakresie części 4 (zadania 4) (etapu Stawy), Wykonawca wykona:
Budowę drogi dojazdowej na odcinkach:
• południowy kraniec drogi serwisowej drogi krajowej nr 2 – tereny stawów na Białce ~155 m,
• przedłużenie ul. Grota Roweckiego do stawów na Białce ~140 m.
Budowę drogi pieszo-rowerowej na odcinkach:
• południowy kraniec drogi serwisowej drogi krajowej nr 2 – tereny stawów na Białce ~50 m,
• przedłużenie ul. Grota Roweckiego do stawów na Białce ~90 m.
Budowę kładki na Klukówce; platformy obserwacyjnej; budowę utwardzeń i zagospodarowanie terenu plaży; budowę wiat; budowę osłony na toalety przenośne; budowę tablic mapowych; budowę oświetlenia i monitoringu oraz punktu dostępowego hot-spot.
Budowa ścieżki na palach na terenie podmokłym nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia, jest to podetap II Etapu Stawy.
Poszczególne obiekty planowanej inwestycji wykonywane będą w następujących technologiach: drogi dojazdowe o nawierzchni bitumicznej; ścieżki pieszo-rowerowe o nawierzchni z kruszywa; zatoki parkingowe o nawierzchni z kamienia polnego; kładka na Klukówce o konstrukcji stalowej; platforma obserwacyjna o konstrukcji stalowej; wiaty o konstrukcji żelbetowo-stalowej; osłona na toalety przenośne z drewnianych szczeblin.
Teren należy wyposażyć w elementy małej architektury. Zaprojektowano:
• słupy informacyjne,
• drogowskazy,
• kosze na odpady (mieszane i segregowane),
• stojaki rowerowe,
• stację naprawy rowerów,
• leżanki,
• ławki z oparciem, ławki bez oparcia,
• stoły,
• dysk, kłody, kantówki, pieńki – elementy przestrzeni edukacyjnej.
Projekt przewiduje również wyposażenie terenu w oświetlenie. Zaprojektowano latarnie parkowe o wysokości 4 m, wandaloodporne, słup o przekroju okrągłym, wykonany z aluminium, źródło światła LED, oświetlenie inteligentne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.5.) Wartość części: 1893280,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3632436,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7040202,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3632436,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY TOMASZ SĘK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537-207-07-03

7.3.3) Ulica: NOWA BORDZIŁÓWKA 45A

7.3.4) Miejscowość: LEŚNA PODLASKA

7.3.5) Kod pocztowy: 21-542

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3632436,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1387009,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1488300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1387009,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372142153

7.3.3) Ulica: Sidorska 84-90

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1387009,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 3 zamówienia do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4994214,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5207537,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4994214,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego „Tre-DROM” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537-000-02-94

7.3.3) Ulica: ul. Metalowa 10

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4994214,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.