eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością PGE Dystrybucja S.A. oraz opraw oświetleniowych będących własnością Gminy i Miasta Nisko.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością PGE Dystrybucja S.A. oraz opraw oświetleniowych będących własnością Gminy i Miasta Nisko.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością PGE Dystrybucja S.A. oraz opraw oświetleniowych będących własnością Gminy i Miasta Nisko.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b71d6738-c182-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit b ustawy z dnia 11 września 2019r. – Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, Część sieci oświetleniowej na terenie Gminy i Miasta Nisko stanowi własność PGE Dystrybucja S.A. PGE Dystrybucja S.A. jako właściciel samodzielnie może decydować o sposobie eksploatacji własnej sieci oświetleniowej. W przypadku zlecenia innemu podmiotowi konserwacji opraw oświetlenia drogowego należących do Gminy i zawieszanych na słupach, których właścicielem jest PGE Dystrybucja S.A. naliczy dzierżawę za każdy słup, co oznacza znaczny wzrost kosztów konserwacji oświetlenia dla Gminy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności:
a) Planowane czynności eksploatacyjne, a w szczególności- przeglądy techniczne urządzeń, aparatury pomiarowej i sterowniczej
- oględziny tras linii napowietrznych i kablowych
- przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni
- malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych (40 szt. w okresie obowiązywania umowy)
- wymianę opraw o złym stanie technicznym
- pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością
przewidzianą przepisami
- kontrolę stanu oświetlenia w porze świecenia
b) awaryjne czynności, a w szczególności :
- wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania,
- naprawa bądź wymiana uszkodzonych kabli,
- naprawa zerwanych przewodów,
- wymiana źródeł światła, opraw, oprawek dławików, kondensatorów
- wymiana uszkodzonych i połamanych słupów,
- wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych drzwiczek wnękowych latarni
- likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego
c) okresowe kontrole stanu oświetlenia przeprowadzone wspólnie przez Strony w terminach wzajemnie uzgodnionych
d) wymiana 30 sztuk opraw wraz z wysięgnikami w okresie obowiązywania umowy. wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni,
3)W dniu zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych konserwacją wynosi 1820 sztuk.
4)Wszelkie prace polegające na konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą „Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja S.A Oddział Rzeszów”.
5)Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy.
6)Załączenie oświetlenia w ciągu dnia może nastąpić po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego tylko w przypadku przeglądu lub naprawy sieci oświetleniowej, na czas niezbędny do wykonania tych czynności
7)Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpłatnego ograniczenia liczby czynnych źródeł światła.
8)Wprowadzenie lub likwidację ograniczenia liczby świecących źródeł światła, Zamawiający będzie zgłaszał z 2 tygodniowym wyprzedzeniem.
9)W zakresie przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach, W takim wypadku obowiązkiem Wykonawcy będzie jedynie zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Dystrybucja SA z siedzibą w Lublinie Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Stalowa Wola i Rejon Energetyczny Janów Lubelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060552840

7.3.3) Ulica: ul. Garbarska 21A

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205169,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.