eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszanowo › Przebudowa drogi gminnej nr 181024N na odcinku Chrośle - Pustki



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 181024N na odcinku Chrośle - Pustki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 181024N na odcinku Chrośle - Pustki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae323486-c22f-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009483/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr 181024N na odcinku Chrośle - Pustki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

środki krajowe w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.gminanml.pl https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.gminanml.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RD.271.8.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 181024N na odcinku Chrośle – Pustki:
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
- Ścinanie drzew i krzewów wraz z wywozem - 10 szt.
- Karczowanie pni wraz z zasypaniem piaskiem i wywozem – 120 szt
- Formowanie i zagęszczanie nasypów – 1000 m3
- Montaż rur osłonowych dwudzielnych śr. 160 mm – 40 m
Jezdnia
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 14000 m2
- Przepusty rurowe pod jezdnią SN 12 o śr. 90 cm wraz ze ściankami czołowymi – 13 m
- Przepusty rurowe pod jezdnią SN 8 o śr. 60 cm wraz ze ściankami czołowymi – 18 m
- Umocnienie skarp i dna rowu kamieniem – 112 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm – 210 m
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x30 cm – 200 m
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 13129,56 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 13129,56 m2
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 55 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 12157,68 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 11880 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm – 55 m2
Zjazdy
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 936 m2
- Przepusty rurowe pod zjazdami SN8 wraz ze ściankami czołowymi – 214 m
- Umocnienie skarp i dna rowu kamieniem – 96 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 936 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 936 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 858 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 780 m2
Chodniki/peron z kostki betonowej
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 120 m2
- Obrzeża betonowe 8x30 cm – 48 m
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 88 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej oraz szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 86,4 m2
- Nawierzchnia z płytki chodnikowej żółtej ostrzegawczej betonowej 40x40 cm gr. 8 cm – 13,6 m2
Wykończenia
- Ażury betonowe układane na podsypce cementowo-piaskowej 4 cm wraz z humusowaniem i obsianie trawą – 1200 m2
- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 3195 m2
- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 7500 m2
- Oznakowanie pionowe – 49 szt. (w tym aktywne 2 szt.) oraz demontaż starego oznakowania
- Oznakowanie poziome, próg zwalniający – 40 m2
- Bariery energochłonne – 67,6 m
- Sadzenie drzew liściastych wraz z pielęgnacją w okresie gwarancji – 250 szt.
Przepust
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego – rozpiętość w świetle przyczółków 3,51 szerokość obiektu 5,5 m
- Przepust o konstrukcji żelbetowej z elementów prefabrykowanych o przekroju skrzynkowym o wymiarach 4,5 x 2m w świetle oraz 11 m długości. Wlot i wylot przepustu zabezpieczono murami oporowymi z gruntu zbrojonego zakończonymi oczepami prefabrykowanymi
- Prefabrykaty posadowione na płycie fundamentowej z betonu C25/30 pod płytą wymiana gruntu
- Łączenia elementów prefabrykowanych od strony nasypu zabezpieczyć pasami papy termozgrzewalnej o gr 0,5 cm, od strony wewnętrznej uszczelnić masą trwale plastyczną. Wszystkie elementy konstrukcji i podpór stykające się z gruntem należy zabezpieczyć za pomocą izolacji bitumicznej o min. gr. 2 mm
- Przepust zabezpieczyć barierą SP06/2, barieroporęczą BSP 2/1
- Umocnienie dna i skarp zabrukiem z kostki kamiennej od strony wlotu i wylotu po 20m
Oświetlenie drogowe
- Układanie kabla YAKXS 4x50 SE – 1304 m
- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 30 szt (w tym 29 wysięgników jednoramiennych, 1 dwuramienny)
- Montaż opraw LED oświetlenia zewnętrznego na słupie – 31 szt. (35-38W – 25 szt., 49-53W – 6 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegającą na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln zł brutto.
2) Zamawiający wymaga aby wykonawca lub ewentualny podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia wszystkie prace fizyczne w szczególności związane z:
a) wykonywaniem wszystkich prac przygotowawczych,
b) wykonywaniem czynności związanych z obsługą sprzętu budowlanego wykorzystywanego na budowie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia - koparki, walce, samochody samowyładowcze, zagęszczarki, przecinarki do betonu, itp.
c) wykonaniem prac związanych z wykonaniem wykopów, podbudowy, posadowieniem krawężników, obrzeży, umocnienie skarp płytami ażurowymi,
d) oraz pozostałe roboty drogowe wykonywane zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający uprawniony na etapie realizacji zadania do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4) Sprzęt jakim powinien dysponować Wykonawca (wraz z informacją o podstawie do dysponowania wymaganym sprzętem):
a) koparko-ładowarka
a) samochód samowyładowczy
b) układarka do mas bitumicznych
c) dwa walce drogowe
d) skrapiarka do skropień międzywarstwowych
5) Wykonawca będzie dysponował:
a) osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi,
b) osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10.1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 50 000,00 złotych.
10.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
10.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).
10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Brodnicy
nr rachunku 95 9484 1121 2001 0121 6053 0005,
z dopiskiem na przelewie: z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa drogi gminnej nr 181024N na odcinku Chrośle - Pustki”.
10.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.3 ppkt, 2-4 IDW, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter kosztorysowy.
2. Rozliczenie za wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy będzie dokonane na podstawie jednej faktury zaliczkowej, dwóch faktur częściowych (po dokonaniu odbiorów częściowych) i faktury końcowej (po dokonaniu odbioru końcowego robót).
3. Do wystawienia faktury zaliczkowej w wysokości do 10% wynagrodzenia określonego
w ust. 1 Wykonawca uprawniony jest po zawarciu niniejszej umowy.
4. Pierwsza faktura częściowa może być wystawiona przez Wykonawcę po zaawansowaniu robót minimum 30% na kwotę odpowiadającą wartości zaawansowania robót pomniejszoną o kwotę zapłaconej faktury zaliczkowej, na podstawie protokołu odbioru częściowego.
5. Druga faktura częściowa może być wystawiona przez Wykonawcę po zaawansowaniu robót na kolejne 30% na kwotę odpowiadającą wartości zaawansowania robót, na podstawie protokołu drugiego odbioru częściowego.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.epuap.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.