eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Zagospodarowanie terenu publicznego w m. Izbica



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu publicznego w m. Izbica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu publicznego w m. Izbica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d32aa1ae-971f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025858/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Zagospodarowanie terenu publicznego w m. Izbica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239790,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu jako miejsca do rekreacji w ciągu pieszym prowadzącym do Jeziora Zegrzyńskiego od ul. Szczupakowej w miejscowości Izbica, gm. Serock na terenie działek nr ewid. 211 i 348/4 obr. 09 Izbica, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy Studio Ogrody Pracownia Architektury Krajobrazu Anna Kanclerz, ul. Moniuszki 40, 05-200 Wołomin stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) roboty przygotowawcze (zabezpieczenie drzew, zdjęcie humusu, korytowanie);
b) wykonanie i montaż pomostu pływającego o pow. 28,8m2 składającego się z 2 modułów o wym. 2,4mx4 m oraz trapu o wym. 2,4m x 4m,
c) wykonanie piaszczystej plaży o powierzchni 79m2;
d) umocnienie brzegu Jeziora Zegrzyńskiego poprzez wykonanie gabionów kamiennych (3mb),
e) budowę mineralnej ścieżki pieszej na odcinku ok. 175m w technologii typu HanseGrand, wraz z ciekiem wodnym wykonanym z wykorzystaniem korytka ściekowego; obrzeża ograniczające nawierzchnię – deski szalunkowe gr. 25mm h=200mm mocowane do kotew drewnianych wykonanych z desek gr. 25mm i h=min. 500mm;
f) dostarczenie i montaż wyposażenia terenu i urządzeń wyposażenia rekreacyjnego: stojaki na rowery (2 komplety), ławo-stoły (2 komplety), 1 tablica informacyjna z regulaminem, 3 tabliczki informacyjne – dydaktyczne; wyposażenie ustawić na wcześniej przygotowanej nawierzchni z kruszywa łamanego P2 16/31,5mm;
g) budowę oświetlenia zejścia: linia kablowa oświetlenia drogowego o długości całkowitej Lc~188m - linia kablowa YAKXs 4x16mm2 na odcinku od słupa S5/1 do słupa S5/6; folia niebieska informacyjna, rura osłonowa DVK50 Lc=1m, bednarka ocynkowana FeZn 25x4mm Lc~15m (uziemienie słupa S5/6); montaż 6 szt. słupów stalowych o wysokości 5m, ocynkowanych, zbieżnych o grubości ścianki min. 3 mm, tabliczki bezpiecznikowe, fundament prefabrykowany - słupy S5/1, S5/2, S5/3, S5/4, S5/5 i S5/6; montaż 6 szt. opraw LED o mocy max. 30W (moc maksymalna uwzględniająca wszystkie straty) – parametry opraw wg wytycznych zawartych w dokumentacji projektowej; montaż zegara we wnęce słupa S5/1, który będzie wyłączał oświetlenie ścieżki po godz. 22:00;
h) wykonanie nawierzchni trawiastej - rekultywacja istniejących trawników, wykonanie trawnika z siewu,
i) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót.
3) Ilość robót do wykonania w ramach zadania należy ustalić na podstawie dokumentacji projektowej i ewentualnej wizji w terenie. Przedmiary robót stanowiące załącznik do SWZ pełnią funkcję pomocniczą, mającą na celu ułatwienie identyfikacji zakresu prac. Ilości w nich wskazane mogą różnić się od ilości faktycznych wynikających z dokumentacji projektowej. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót, które wzajemnie się wykluczają, jako właściwy należy przyjąć zakres wskazany w dokumentacji. W przypadku występowania w przedmiarze robót zakresów niewynikających z dokumentacji, a niewykluczonych jej zapisami – należy je traktować jako uzupełnienie dokumentacji projektowej.
4) Warunki realizacji zadania. Nieruchomości objęte zadaniem stanowią teren będący własnością Miasta i Gminy Serock, Wspólnoty Gruntowej wsi Izbica, Skarbu Państwa w zarządzie PGW Wody Polskie oraz w zarządzie Starostwa Legionowskiego. Teren inwestycji charakteryzuje się znacznymi różnicami rzędnych wysokościowych (różnice terenowe wahają się w granicach od 79 m do 95,1 m n.p.m.), jest nieogrodzony z zapewnionym dostępem od strony ulicy Szczupakowej. W roku 2022 zrealizowany został zakres robót związany z wykonaniem linii kablowej oświetlenia na ul. Szczupakowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508490,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U. "DISIGN" Łukasz Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621943948

7.3.3) Ulica: Słopsk, ul. Kwiatowa 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrodzie

7.3.5) Kod pocztowy: 07-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.