eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2022-IV.2024



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2022-IV.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii i Techniki Jadrowej

1.3.) Oddział zamawiającego: ICHTJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dorodna 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-195

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 12 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sursek@ichtj.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniPortal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2022-IV.2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb38c99d-9e19-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077952/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1792770,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2022-IV.2024.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę społeczną polegającą na świadczeniu w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, np. od godz. 7:00 do godz. 7:00 dnia następnego, w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej (IChTJ) położonych w Warszawie:
4.2.1. przy ul. Dorodnej 16, tj. – całodobowej, zmianowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej w formie stałej ochrony na jednej zmianie przez 3 (trzech) pracowników ochrony, wzmacnianych dodatkowo 1 (jednym) pracownikiem ochrony w przypadku wystąpienia takich potrzeb u Zamawiającego, które nie były możliwe do przewidzenia – objęte prawem opcji „Opcja”,
4.2.2. przy ul. Na Krańcu 3, tj. – całodobowej, zmianowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej w formie stałej ochrony na jednej zmianie przez 1 (jednego) pracownika ochrony,
4.2.3. Wyjaśnienie dot. pkt. 4.2.1-2:
Jedna zmiana składać się będzie łącznie z 4 (czterech) pracowników ochrony, o których mowa w pkt. 4.2.1-2, i których wspólnym przełożonym na zmianie będzie Dowódca zmiany dyżurującej w obiektach przy ul. Dorodnej 16.
4.2.4. Prawo opcji „Opcja”
Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 441 ustawy Pzp, przewiduje w trakcie realizacji umowy w obiektach IChTJ położonych przy ul. Dorodnej 16 możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego wzmocnienia 1 (jednym) pracownikiem ochrony w przypadku wystąpienia takich potrzeb u Zamawiającego, które nie były możliwe do przewidzenia. Czynności objęte prawem opcji są analogiczne do opisanych w pkt. 4.2.1 SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia czynności objętych prawem opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Czas realizacji czynności zleconych w ramach prawa opcji podczas wykonania wzmocnienia przypadającego na 1 (jednego) pracownika w ciągu 24 miesięcy może obejmować maksymalnie 96 godzin. Rozliczenie finansowe pracowników ochrony wzmacniających ochronę Instytutu w ramach prawa opcji nastąpi wg „stawki w zł/h brutto za 1 roboczogodzinę 1 pracownika” zaoferowanej przez Wykonawcę i wpisanej w umowie.
4.3. Zamawiający niniejszym informuje, że przedmiot zamówienia jest skierowany do Wykonawców zobowiązanych:
4.3.1. do wykonywania zadań z zakresu ochrony osób i mienia na zasadach i warunkach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1 listopada 2021, Poz. 1995 – tekst jednolity), zwanej dalej ,,ustawą o ochronie osób i mienia” wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,
4.4.2. i do posiadania koncesji do prowadzenia działalności związanej z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ww. ustawą.
4.4. Wymagania Zamawiającego zawarte w pkt 4.3. w związku z przepisami art. 118 i/lub art. 462 ustawy Pzp, dotyczą w zakresie określonym w SWZ:
4.4.1. podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polegać będą Wykonawcy po ich udostępnieniu,
4.4.2. podwykonawców, będących podmiotami udostępniającymi zasoby Wykonawcom,
4.4.3. podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby Wykonawcom.
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, który stanie się załącznikiem do umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

79716000-6 - Usługi w zakresie wydawania znaczków identyfikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1501009,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1675284,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1510002,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony VEGA SECURITY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141274395

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 78 lok. 3.1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-301

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1510002,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-30 do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.