eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Sportowe zagospodarowanie terenu wokół OSiR w Obornikach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sportowe zagospodarowanie terenu wokół OSiR w Obornikach Śląskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 35 19

1.5.8.) Numer faksu: 71 310 22 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl, http://bip.oborniki-slaskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sportowe zagospodarowanie terenu wokół OSiR w Obornikach Śląskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56eb6bfe-8a62-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017134/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Sportowe zagospodarowanie terenu wokół Ośrodka Sportu i Rekreacji w Obornikach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053244/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4065040,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR 01/2021/3445/PolskiLad

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z piłkochwytem i ogrodzeniem panelowym, budowa bieżni poliuretanowej czterotorowej, budowa utwardzenia pod lodowisko, ścianki wspinaczkowej oraz budowa budynku gospodarczego wraz z elementami małej architektury, przebudowa i rozbudowa istniejącego oświetlenia, budowa instalacji monitoringu, przebudowa i rozbudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, drenaż i powierzchniowe odwodnienie boiska wraz z przyłączem do kanalizacji deszczowej, rozbiórka podziemnego zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe i przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, przebudowa istniejących miejsc parkingowych wraz z układem dróg wewnętrznych.
ZAKRES PRAC
W części północnej obecnie znajdują się dwa boiska o nawierzchni asfaltowej, które przeznaczone są do usunięcia ze względu na zły stan techniczny. Należy wykonać przebudowę istniejących miejsc postojowych wraz z układem dróg wewnętrznych z usunięciem zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe. W miejscu obecnych boisk o nawierzchni asfaltowej należy wybudować boisko wielofunkcyjne o nawierzchni ze sztucznej trawy oraz jego drenaż i odwodnienie powierzchniowe do kanalizacji deszczowej. Boisko należy wyposażyć w dwie bramki aluminiowe 5 x 1,2 m, wykonane z owalnego profilu aluminiowego. Wzdłuż dłuższych boków boiska wykonać ogrodzenie panelowe na słupkach stalowych o przekroju 40x60mm, wysokości 4m, mocowanych do fundamentu betonowego. W narożnikach boiska zamontować bramki wejściowe w ogrodzeniu o szerokości przejścia 1m.
Wzdłuż krótszych boków boiska za bramkami piłkarskimi ogrodzenie panelowe do wysokości 4,0m na słupkach stalowych o przekroju 80x80mm z zastrzałami na skrajnych modułach. Dodatkowo do wysokości 6,0m nad ogrodzeniem panelowym wykonać piłkochwyty z siatki bezwęzłowej, o grubości linki 5mm i wielkości oczek 50x50mm. Mocowanie piłkochwytów górą i dołem za pomocą zatrzasków do linki stalowej plecionej, o przekroju min. 5 mm.
Wokół boiska należy wybudować bieżnię poliuretanową czterotorową o długości 250,00 m mierzone 20cm od krawędzi wewnętrznej, z jednym odcinkiem prostym długości 80,0 m.
Dane wymiarowe boiska i bieżni podano w rysunku zamiennym.
Na południe od budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji wykonać utwardzone dojście do budynku oraz ciąg jezdny wraz z lokalizacją trzech miejsc parkingowych. W strefie tej należy wybudować budynek gospodarczy wraz z wiatą śmietnikową.
Jako dopełnienie przestrzeni wykonać ścieżkę wykonaną z kamienia wraz z elementami zieleni średniej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45236114-2 - Wyrównywanie nawierzchni bieżni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 3863040,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR 01/2021/3445/PolskiLad

Budowa zadaszenia kortu tenisowego
Zadaszenie typu ivent o wymiarach :
- w rzucie 19,0 x 37,0 m
- wysokość w części okapowej 5,20 m.

Dach dwuspadowy.
Konstrukcja aluminiowa, profil zamknięty minimum 252x120x4. (stop aluminium AW6005).
Plandeka w kolorze zielonym z pojedynczej warstwy tkaniny poliestrowej powlekanej PVC o
gramaturze min. 650g/m2.
Sposób montażu plandeki musi umożliwiać jej sezonowy demontaż do magazynu oraz wykonanie usługi prania.

Wykonawca po podpisaniu umowy wykona projekt wykonawczy.
Projekt ma uwzględniać możliwość powiększenia długości zadaszenia do 46,0 m oraz montażu ścian i bram.
Projekt musi posiadać rozwiązanie odwodnienia zadaszenia poprzez rynny i rury spustowe.

ZAKRES PRAC
1. Wykonanie projektu wykonawczego konstrukcji zadaszenia i uzgodnienie z
Zamawiającym oraz przekazanie go w formie papierowej 2 egz. i elektronicznej w
pdf, opracowanie i przekazanie kosztorysu inwestorskiego w formie papierowej 1 egz.
i elektronicznej w programie Norma ath.
2. Wykonanie utwardzenia pod konstrukcję nośną
3. Dostawa i montaż konstrukcji nośnej zadaszenia o wymiarach w rzucie 19,0 x 37,0 m
wysokość w części okapowej 5,20 m, dach dwuspadowy
4. Dostawa i montaż zadaszenia z plandeki
5. Wycena jednorazowej usługi demontażu, montażu, magazynowania i prania plandeki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 202000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6297600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6297600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmel - korty, boiska sportowe Tomasz Molus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363711257

7.3.3) Ulica: Obrońców Pokoju 43/5

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6297600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu częściowym nr 2 wpłynęły dwie oferty, których ceny znacznie przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519625,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1409525,04 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.