eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Dostosowanie budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Augustowie i dostępu do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130926 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Augustowie i dostępu do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT AUGUSTOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: (87) 643 96 50

1.5.8.) Numer faksu: (87) 643 96 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp@st.augustow.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: augustowski.home.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.st.augustow.wrotapodlasia.pl/ogoszenia_i_przetargi/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Augustowie i dostępu do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed8fa450-da43-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108518/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.272.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Dostosowanie budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Augustowie i dostępu do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych”.
W zakres prac wchodzi w szczególności:
- Wymiana stolarki zewnętrznej drzwiowej (montaż drzwi przesuwnych);
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- Remont posadzek na ciągach komunikacyjnych;
- Wymiana balustrad schodowych i pochwytów;
- Adaptacja łazienek dla osób niepełnosprawnych na poziomie parteru i piętra;
- Montaż podgrzewaczy dla cieplej wody na dwóch pionach instalacji wodnej 24 KW
- Roboty malarskie
- Wywiezienie gruzu
Charakterystyka i zakres oraz ilości robót do wykonania są opisane w przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących Załącznik do SWZ.
Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii osoby nadzorującej udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego.
W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej, przedmiarach lub SST zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszczalne jest zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji oraz uzyskania zgody autora dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111400-5 - Farby i okładziny ścienne

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421141-4 - Instalowanie przegród

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta , której wartość to 482 512,49 zł brutto.
Kwota ta znacząco przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę: 347 269, 80 zł brutto.
Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482512,49 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.