eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Remont korytarzy na II i III piętrze oraz wykonanie posadzek żywicznych na biegach schodowych i posadzkach w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130758 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarzy na II i III piętrze oraz wykonanie posadzek żywicznych na biegach schodowych i posadzkach w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523592100

1.5.8.) Numer faksu: 523592333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont korytarzy na II i III piętrze oraz wykonanie posadzek żywicznych na biegach schodowych i posadzkach w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf1376d9-c083-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000945/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont korytarzy na II i III piętrze oraz wykonanie posadzek żywicznych na biegach schodowych i posadzkach w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071123/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410672,41 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu korytarzy na II i III piętrze w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) remont korytarza na II piętrze, w zakres którego wchodzi:
a) wykonanie posadzki, w tym: skucie nierówności betonu – skucie cokołu, wykonanie pasów tynku na ścianach po skuciu cokołu, szlifowanie mechaniczne powierzchni lastryka, gruntowanie podłoży pod wylewkę samopoziomującą, ułożenie warstwy z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie podłoży pod wykładzinę homogeniczną, ułożenie wykładziny homogenicznej, dwukolorowej (środek – kolor czerwony, boki – kolor szary) zgrzewanej na łączeniach (wykładzina wywinięta na ściany), montaż listew w progach drzwiowych,
b) remont ścian, w tym: rozebranie i wykucie naświetli nad drzwiami z płyty gipsowo – kartonowej oraz poliwęglanu, wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, wykucie gniazd dla belek nadprożowych, ułożenie nadproży prefabrykowanych, zabudowanie naświetli nad drzwiami, uzupełnienie tynków po zabudowie naświetli nad drzwiami, zeskrobanie lamperii ze ścian, nałożenie podkładowej masy sczepnej po wyszlifowaniu lamperii, nałożenie gładzi gipsowych w korytarzu oraz w pokojach na ścianie po zamurowanych naświetlach, nałożenie gładzi na sufitach, jednokrotne gruntowanie emulsją ścian i sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów, dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian,
c) wymiana stolarki istniejącej na drzwi pełne, trój-zawiasowe (okleina uzgodniona z Zamawiającym) – 35 szt.,
d) wykonanie robót pozostałych, w tym: montaż odbojnic, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników, dwukrotne malowanie farbą olejną rur instalacji hydrantowej, dwukrotne malowanie farbą olejną ogniową drzwi pożarowych, rozebranie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych nad drzwiami pożarowymi, montaż ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych i wypełnienie wełną mineralną (przegroda pożarowa), rozebranie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych wraz z demontażem drzwi – przegroda, obudowy szachtów instalacyjnych z płyt gipsowo – kartonowych;
2) remont korytarza na III piętrze, w zakres którego wchodzi:
a) wykonanie posadzki, w tym: skucie nierówności betonu – skucie cokołu, wykonanie pasów tynku na ścianach po skuciu cokołu, szlifowanie mechaniczne powierzchni lastryka, gruntowanie podłoży pod wylewkę samopoziomującą, ułożenie warstwy z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie podłoży pod wykładzinę homogeniczną, ułożenie wykładziny homogenicznej dwukolorowej (środek – kolor czerwony, boki – kolor szary) zgrzewanej na łączeniach (wykładzina wywinięta na ściany), montaż listew w progach drzwiowych,
b) remont ścian, w tym: rozebranie i wykucie naświetli nad drzwiami z płyty gipsowo – kartonowej oraz poliwenglanu, wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, wykucie gniazd dla belek nadprożowych, ułożenie nadproży prefabrykowanych, zabudowanie naświetli nad drzwiami, uzupełnienie tynków po zabudowie naświetli, zeskrobanie lamperii ze ścian, nałożenie podkładowej masy sczepnej po wyszlifowaniu lamperii, nałożenie gładzi gipsowych w korytarzu oraz w pokojach na ścianie po zamurowanych naświetlach, nałożenie gładzi na sufitach, jednokrotne gruntowanie emulsją ścian i sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów, dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian,
c) wymiana stolarki istniejącej na drzwi pełne, trójzawiasowe (okleina uzgodniona z Zamawiającym) – 38 szt.,
d) wykonanie robót pozostałych, w tym: montaż odbojnic, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników, dwukrotne malowanie farbą olejną rur instalacji hydrantowej, dwukrotne malowanie farbą olejną ogniową drzwi pożarowych, rozebranie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych nad drzwiami pożarowymi, montaż ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych i wypełnienie wełną mineralną (przegroda pożarowa), rozebranie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych wraz z demontażem drzwi – przegroda, obudowy szachtów instalacyjnych z płyt gipsowo – kartonowych;
3) remont klatek schodowych między II i III piętrem, w zakres którego wchodzi:
a) wykonanie posadzki, w tym: skucie nierówności betonu – skucie cokołu, wykonanie pasów tynku na ścianach po skuciu cokołu, szlifowanie mechaniczne powierzchni lastryka (biegi oraz spocznik), szpachlowanie i gruntowanie podłoży preparatami sczepnymi (powierzchnie poziome i pionowe), gruntowanie podłoży pod wykładzinę homogeniczną, ułożenie wykładziny homogenicznej jednokolorowej (kolor szary) zgrzewanej na łączeniach (wykładzina wywinięta na ściany), montaż listew antypoślizgowych na narożnikach stopni (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
b) remont ścian, w tym: zeskrobanie lamperii ze ścian, nałożenie podkładowej masy sczepnej po wyszlifowaniu lamperii, nałożenie gładzi na sufitach i ścianach, jednokrotne gruntowanie emulsją ścian i sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów, dwukrotne malowanie farami lateksowymi ścian,
c) wykonanie robót pozostałych, w tym: montaż odbojnic, zabudowanie szachtów instalacyjnych z płyt gipsowo – kartonowych, obsadzenie prefabrykowanych podokienników, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i balustrad;
4) przekształcenie pomieszczenia łazienki na pomieszczenie biurowe, w tym: rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo – wapiennej, wykucie z muru ościeżnic stalowych, rozebranie okładziny ściennej z płytek, rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, demontaż rurociągów stalowych, demontaż baterii umywalkowych wraz z zaflekowaniem rur, demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego, demontaż urządzeń sanitarnych (muszli ustępowych, umywalek) z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych, demontaż wpustu żeliwnego podłogowego, demontaż puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych i natynkowych, wywóz i utylizacja gruzu, ułożenie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej na posadzce, wykonanie tynków wewnętrznych, jednokrotne malowanie emulsją gruntującą, ułożenie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników, parapetów i rur, ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych, montaż listew przyściennych, przeróbka instalacji elektrycznej.
Wykonawca będzie mógł wykonywać przedmiot zamówienia po godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku od godz. 15:30 do godz. 6:00. Istnieje możliwość wykonywania prac nieuciążliwych dla pracowników urzędu w godzinach ich pracy oraz prowadzenia prac w sobotę i niedzielę wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody w celu realizacji przedmiotu zamówienia płatne na zasadzie ryczałtu, ustalonego w dniu przekazania terenu robót.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 375527,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzek żywicznych na biegach schodowych i posadzkach w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) renowację biegów i spoczników klatek schodowych miedzy I a II piętrem, w tym: szlifowanie wstępne posadzek lastrykowych (stopnie i podstopnice), gruntowanie podłoży pionowych i poziomych z cokołem, uzupełnienie ubytków podłoża zaprawą żywiczną -wyrównanie podłoża, ułożenie posadzki żywicznej, wykonanie pasków antypoślizgowych;
2) wykonanie posadzek żywicznych w wiatrołapie – wejście A i F do budynku oraz posadzki przy windzie, w tym: ułożenie antypoślizgowych posadzek żywicznych;
3) renowację schodów do pomieszczenia gospodarczego w piwnicy, w tym: szlifowanie wstępne posadzek lastrykowych (stopnie i podstopnice), gruntowanie podłoży pionowych i poziomych, ułożenie posadzki żywicznej, wykonanie pasków antypoślizgowych. Wykonawca będzie mógł wykonywać przedmiot zamówienia po godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku od godz. 15:30 do godz. 6:00. Istnieje możliwość wykonywania prac nieuciążliwych dla pracowników urzędu w godzinach ich pracy oraz prowadzenia prac w sobotę i niedzielę wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody w celu realizacji przedmiotu zamówienia płatne na zasadzie ryczałtu, ustalonego w dniu przekazania terenu robót.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 35145,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450910,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450910,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450910,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydroplus Marcin Norberczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562632009

7.3.3) Ulica: Łagiewniki 6/16

7.3.4) Miejscowość: Kruszwica

7.3.5) Kod pocztowy: 88-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie prac przy posadzkach homogenicznych wraz z robotami towarzyszącymi.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450910,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. 2 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.