eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › "Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z budową studni głębinowej w miejscowości Radomin" - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z budową studni głębinowej w miejscowości Radomin” - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomin 1a

1.5.2.) Miejscowość: Radomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-404

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566837522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.radomin.pl/ http://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z budową studni głębinowej w miejscowości Radomin” - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bc097c4-85da-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004506/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 „Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z budową studni głębinowej w miejscowości Radomin” - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGIZ.271.9.2022.PSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234822,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu prac: Przedmiotowe przedsięwzięcie to inwestycja celu publicznego polegająca na modernizacji stacji uzdatniania wody. Modernizacja obejmuje wykonanie obudowy i uzbrojenia dla studni głębinowej nr 3, montażu naziemnej obudowy studni z laminatu poliestrowego wraz z zapuszczeniem pompy głębinowej, obudowa studni będzie wygrodzona ogrodzeniem panelowym wraz z utwardzeniem drogi dojazdowej kostką betonową, wykonanie przyłącza dla zasilania w wodę SUW wraz z montażem kabli elektrycznych i sterowniczych, montażu kabli zewnętrznych, wymiana w budynku SUW rozdzielnicy sterującej urządzeniami SUW oraz montażu sprężarki śrubowej. Przedsięwzięcie będzie zlokalizowane na terenie działek ewidencyjnych nr: Obręb Radomin 0010 działki nr 133/6, 147, 156/2, 158/1 Gmina Radomin.
W ramach modernizacji projektuje się:
1) Montaż obudowy studni i pompy głębinowej.
2) Przyłącze wodociągowe na odcinku odwiert nr 3 – SUW.
3) Wykonanie ogrodzenia panelowego.
4) Utwardzenie dróg i chodników z kostki betonowej.
5) Modernizacja technologii Stacji Uzdatniania Wody.
6) Montaż węzła W-1 w budynku SUW.
7) Roboty elektryczne.
8) Utwardzenie wjazdu do obudowy studni nr 3 z kostki betonowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240112,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240112,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240112,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiszer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741776991

7.3.3) Ulica: gen Sikorskiego 60a

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295997,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.