eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg na terenie Gminy Pobiedziska, w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130023 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg na terenie Gminy Pobiedziska, w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618977174

1.5.8.) Numer faksu: 618977124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg na terenie Gminy Pobiedziska, w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d3fdc6a-b6ee-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008791/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych i dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska, na terenie Gminy Pobiedziska, w roku 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056710/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021.NB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Pobiedziska, w roku 2021”
Szczegółowy zakres remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni obejmuje:
 uzupełnienie ubytków o grubości uszkodzeń średnio do 5,0cm, masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni. Zamawiający planuje wbudować w roku 2021 - 200 ton masy mineralno-asfaltowej na gorąco.
Zakres prac do wykonania:
 wycięcie uszkodzonych /zaniżonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych\ kształtów;
 oczyszczenie i ewentualne osuszenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i wywózką rumoszu;
 ewentualne uzupełnienie podbudowy tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem;
 skropienie naprawianego miejsca i zasmarowanie krawędzi emulsją asfaltową;
 rozścielenie mieszanki mineralno – asfaltowej
 zagęszczenie ułożonej warstwy mieszanki mineralno – asfaltowej przy użyciu walca o masie min. 300kg;
 utylizacja lub zagospodarowanie pozyskanego materiału w trakcie naprawy ubytków a w szczególności z wycięć łat w nawierzchni jezdni.
Wymagania ogólne i jakość robót:
 Umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2021r. lub do wykorzystania planowanej ilości masy.
 Realizacja całego przedmiotu umowy odbywać się będzie okresowo na podstawie odrębnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, w których określone zostaną miejsca do napraw oraz osoba do kontaktu i potwierdzenia odbioru robót.
 W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt.
 Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST D - 05.03.17), obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
 Do potwierdzenia ilości wbudowanej masy bitumicznej konieczne jest okazanie dokumentu wagowego wydanego przez wytwórcę masy określającego ciężar pojazdu przed i po załadunku masą bitumiczną, w dnia załadunku.
 W przypadku stwierdzenia ubytku o grubości uszkodzeń powyżej 5,0cm, należy sporządzić dokumentację fotograficzną wraz z podaniem wymiarów i lokalizacji wykonanej łaty.
 Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego oznakowania odcinka drogi, na którym prowadzone będą roboty.
 Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń.
 Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 161361,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II: „Budowa chodnika w miejscowości Krześlice wraz z przebudową sieci wodociągowej oraz budową zjazdów na posesje – etap II – poprzez wykonanie nakładki z masy mineralno-asfaltowej w celu uzyskania normatywnej wysokości chodnika względem nawierzchni jezdni”
Szczegółowy zakres remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni obejmuje:
 wykonanie nakładki z masy mineralno-asfaltowej, o długości 475m i szerokości 6,0m, na nieruchomości gruntowej oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 5 z ark mapy 1 obręb Krześlice (około 440m) oraz działka nr 15 z ark mapy 1 obręb Krześlice (około 35m).
Wymagania ogólne i jakość robót:
 Umowa zostanie zawarta od dnia podpisania umowy do 20 sierpnia 2021r.
 W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt.
 Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
 Do potwierdzenia ilości wbudowanej masy bitumicznej konieczne jest okazanie dokumentu wagowego wydanego przez wytwórcę masy określającego ciężar pojazdu przed i po załadunku masą bitumiczną, w dnia załadunku.
 Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego oznakowania odcinka drogi, na którym prowadzone będą roboty.
 Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń.
 Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 394346,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej i asfaltowej drogi gminnej ul. Wł. Jagiełły w m. Pobiedziska, zlokalizowanej na nieruchomości gruntowej oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 54 z ark mapy 26 obręb Pobiedziska”
Szczegółowy zakres remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową na gorąco z wytwórni obejmuje:
 wykonanie nakładki z masy mineralno-asfaltowej, o długości 95m i szerokości średnio 5,0m.
Wymagania ogólne i jakość robót:
 Umowa zostanie zawarta od dnia podpisania umowy do 20 sierpnia 2021r.
 W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt.
 Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
 Do potwierdzenia ilości wbudowanej masy bitumicznej konieczne jest okazanie dokumentu wagowego wydanego przez wytwórcę masy określającego ciężar pojazdu przed i po załadunku masą bitumiczną, w dnia załadunku.
 Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego oznakowania odcinka drogi, na którym prowadzone będą roboty.
 Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń.
 Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 65724,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841997395

7.3.3) Ulica: Os. Kazimierza Wielkiego 14a/1

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186178,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271672,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186178,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841997395

7.3.3) Ulica: Os. Kazimierza Wielkiego 14a/1

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186178,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31090,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41725,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31090,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841997395

7.3.3) Ulica: Os. Kazimierza Wielkiego 14a/1

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31090,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.