eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129790 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 112

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825627853

1.5.8.) Numer faksu: 825653557

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swnet.sw.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zp.sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5041adfa-ce96-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019145/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa warzyw i owoców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2021.Ak

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 74725,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Burak czerwony
Świeże, minimalna średnica ok. 5 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta

Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego od 10- 25 kg


Marchew
Korzeń, świeża, minimum średnica ok.2 cm, minimalna długość 12 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej,
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego od 10- 25 kg

Cebula
Świeża, minimalna średnica ok. 4 cm. Bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta bez zanieczyszczeń
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego od 10- 25 kg

Kapusta biała
Świeża kapusta w główkach prawidłowo związanych, świeża, bez uszkodzeń mechanicznych powodujących obniżenie wartości użytkowej, wielkość, kształt i barwa główki charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości, czysta, bez zewnętrznych liści,
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 25 kg

Kapusta czerwona
świeża kapusta czerwona w główkach, prawidłowo związanych, czystych bez uszkodzeń mechanicznych, wielkość, kształt i barwa główki charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości.
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 25 kg

Rzepa czarna
świeża rzepa czarna o zbitej strukturze, zdrowa, czysta, jedno odmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych.
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 25 kg

Seler
Świeży seler, zdrowy, czysty, suchy. Jednolity odmianowo w każdej dostawie, o średnicy 7 - 10 cm bez śladów uszkodzeń mechanicznych.
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 10 -25 kg

Por
zdrowy, czysty, jednolity
odmianowo w każdej dostawie.
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221111-7 - Burak ćwikłowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221410-3 - Kapusta

4.5.5.) Wartość części: 31175,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ziemniak jadalny młody
bulwy dojrzałe, kształtne, jednolite odmianowo w każdej dostawie, nie mogą być zzieleniałe, porośnięte, zaparzone, nadmarznięte, porażone zgnilizną, z wadami wewnętrznymi, o średnicy nie mniejszej niż 5 cm w przekroju węższym,
Opakowanie zbiorcze: w workach siatkowych z tworzywa sztucznego 10 -30 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogórek zielony świeży
Cały, świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń mechanicznych, prawidłowo wybarwiony, wielkość, kształt i barwa charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości.
Opakowanie zbiorcze: w workach z tworzywa sztucznego 10 kg

Pomidor
Cały, świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń mechanicznych, wielkość wyrównana odmianowo, barwy i kształtu charakterystycznego dla danej odmiany. Na przekroju maksymalnie mięsisty, prawidłowo wybarwiony, bez pustych komór, bez zielonej piętki, skorkowacenia, nadmiernego zawilgocenia, szkodników i ich pozostałości. Nie dopuszcza się plam chorobotwórczych i zaparzenia.
Opakowanie zbiorcze: pomidory w pudełkach kartonowych, opakowanie zbiorcze 10-20 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221270-9 - Ogórki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221240-0 - Pomidory

4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jabłka
Jabłka świeże, przeznaczone do obrotu i spożycia, średnica min. 60 mm. Owoce jednolite odmianowo i wielkością w partii, dojrzałe, bez zmian chorobowych, zdrowe, jędrne, czyste, nieuszkodzone mechanicznie z szypułką, bez uszkodzeń skórki i miąższu.
Opakowanie zbiorcze: pomidory w pudełkach kartonowych, opakowanie zbiorcze 10-20 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka

4.5.5.) Wartość części: 3750 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Woźniak Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219

7.3.3) Ulica: Sokolina 19a

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 28-506

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11466,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11466,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11466,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Woźniak Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219

7.3.3) Ulica: Sokolina 19a

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 28-506

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11466,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Woźniak Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219

7.3.3) Ulica: Sokolina 19a

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 28-506

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4725,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4725,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4725,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219

7.3.3) Ulica: Sokolina 19a

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 28-506

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4725,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-10-31
2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.