eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont elewacji budynków położonych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 26 i ul. Styczniowej 39.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynków położonych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 26 i ul. Styczniowej 39.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978051075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 10 21

1.5.8.) Numer faksu: 68 385 28 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgmk-sulechow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgmk.bip.sulechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zgmk.bip.sulechow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynków położonych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 26 i ul. Styczniowej 39.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13284850-eecf-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059458/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont elewacji budynków położonych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 26 i ul. Styczniowej 39

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129539/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.391.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont elewacji budynków:
a) budynek położony przy ul. Armii Krajowej 26 w Sulechowie, wpisany do rejestru zabytków pod nr 2977, na działce nr ewid. 440/23;
b) budynek położony przy ul. Styczniowej 39 w Sulechowie, wpisany do rejestru zabytków pod nr 3007 na działce nr ew. 511/5.
W ramach zadania należy wykonać w szczególności:
- budynek położony przy ul. Armii Krajowej 26:
a) demontaż istniejącego pokrycia dachowego oraz wykonanie nowego
pokrycia z papy;
b) wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy tytan-
cynk, wymianę parapetów;
c) naprawę elewacji budynku w zakresie zasolonych, zawilgoconych i luźnych
tynków, naprawę pęknięć oraz wykonanie nowych tynków wapiennych i
renowacyjnych z odtworzeniem historycznej faktury;
d) wymianę okien, drzwi frontowych;
e) remont zewnętrznych schodów;
f) malowanie elewacji;
g) prace porządkowe, w tym wywóz i utylizacja odpadów

- budynek położony przy ul. Styczniowej 39:
a) usunięcie zawilgoconego, zasolonego tynku oraz wszelkich zanieczyszczeń
z powierzchni muru i nałożenie warstw tynku renowacyjnego z
odtworzeniem historycznej faktury;
b) wzmocnienie spękanych murów poprzez wklejenie stalowych prętów;
c) oczyszczenie i uzupełnienie detali architektonicznych;
d) scalenie powierzchni tynków oraz malowanie elewacji;
e) docieplenie elewacji tylnej i bocznej;
f) renowację stolarki okiennej i drzwiowej;
g) wymianę dwóch bram wjazdowych;
h) wykonanie opierzeń i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk;
i) malowanie skrzynek gazowych i innych elementów stalowych;
j) prace porządkowe, w tym wywóz i utylizacja odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMProinvest Marek Rożnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 978092594

7.3.3) Ulica: Zimna 3

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-707

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.