Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086203/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00097071/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00101331/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie oraz remont schodów w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627657953
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie oraz remont schodów w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba47944f-a443-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082885/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie oraz remont schodów w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086203/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F-262-1/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308435,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie przy ul. Sienkiewicza 11 w zakresie: wymiana pokrycia dachowego z papy na pokrycie analogiczne w kolorze i materiale wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem, naprawę tynków trzonów kominowych, przełożenie instalacji odgromowej. W/w roboty obejmują: częściowe usunięcie najbardziej zużytych i odspojonych istniejących warstw pokrycia z papy, wymianę obróbek blacharskich dachu, rynien oraz rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej spatynowanej, wymianę ław kominiarskich z drewnianych na metalowe ocynkowane, pokrycie połaci dachu papą termozgrzewalną w kolorze szarym (istniejącym), uzupełnienie (odtworzenie) tynków na kominach ponad dachem oraz pomalowanie na istniejący kolor, zamontowanie kolców przeciw ptakom na rynnach i miejscach gniazdowania na dachu (na kominach, występach dachu), wymianę instalacji odgromowej,4.5.3.) Główny kod CPV: 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 338099,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w następujących lokalizacjach:1.1. w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie przy ul. Zamkowej 9A w zakresie: remont schodów zewnętrznych wejściowych w szczególności: zdemontowanie istniejących balustrad do ponownego zamontowania po wykonaniu robót, skucie istniejącej okładziny z płytek wraz z warstwą betonu; wykonanie podłoża z jastrychu cementowego wraz ze zbrojeniem siatką podposadzkową, wykonanie izolacji wodochronnej, wykonanie okładzin podestu i stopni schodowych z kostki brukowej, odtworzenie tynków; odtworzenie powierzchni utwardzonej - dojście do schodów, montaż balustrad po przerobieniu i dopasowaniu do nowowykonanych schodów, wykonanie okładzin z płytek i nastopnic,
1.2. w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie przy ul. 21 Stycznia 4 w zakresie: remont schodów zewnętrznych w szczególności: zdemontowanie kamiennych stopnic i podstopnic do ponownego montażu na nowowykonanych podłożach, rozebranie nawierzchni podjazdu, wykonanie podłoża z jastrychu cementowego wraz ze zbrojeniem siatką podposadzkową, wykonanie izolacji wodochronnej, wykonanie okładzin stopni schodowych kamiennych (materiał z demontażu), odtworzenie powierzchni utwardzonej podjazdu oraz dojście do schodów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 41276,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507653,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Grygiel Firma Ogólnobudowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411557240
7.3.4) Miejscowość: Ujazdowo 8, Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ GRYGIEL - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 09:00 w dniu 04.04.2022 roku dla części 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla części 2.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Dostawa i sukcesywne wymiany ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Przebudowa drogi nr 5297P Górzno - Gutów - Gałązki Małe - Gałązki Wielkie - Kotowiecko na odc. dł. ok. 7,2 km
- Udostępnienie terenów inwestycyjnych poprzez rozbiórkę obiektów poprzemysłowych w Żarach
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Orła Białego przy ul. Szkolnej 10 w Wiślince, oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Danuty Siedzikówny "INKI" przy ul. Mostowej 5 w Wiślinie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.