eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Wymiana pokrycia dachowego w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie oraz remont schodów w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie oraz remont schodów w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627657953

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie oraz remont schodów w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba47944f-a443-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082885/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie oraz remont schodów w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086203/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F-262-1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308435,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie przy ul. Sienkiewicza 11 w zakresie: wymiana pokrycia dachowego z papy na pokrycie analogiczne w kolorze i materiale wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem, naprawę tynków trzonów kominowych, przełożenie instalacji odgromowej. W/w roboty obejmują: częściowe usunięcie najbardziej zużytych i odspojonych istniejących warstw pokrycia z papy, wymianę obróbek blacharskich dachu, rynien oraz rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej spatynowanej, wymianę ław kominiarskich z drewnianych na metalowe ocynkowane, pokrycie połaci dachu papą termozgrzewalną w kolorze szarym (istniejącym), uzupełnienie (odtworzenie) tynków na kominach ponad dachem oraz pomalowanie na istniejący kolor, zamontowanie kolców przeciw ptakom na rynnach i miejscach gniazdowania na dachu (na kominach, występach dachu), wymianę instalacji odgromowej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.5.) Wartość części: 338099,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w następujących lokalizacjach:
1.1. w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie przy ul. Zamkowej 9A w zakresie: remont schodów zewnętrznych wejściowych w szczególności: zdemontowanie istniejących balustrad do ponownego zamontowania po wykonaniu robót, skucie istniejącej okładziny z płytek wraz z warstwą betonu; wykonanie podłoża z jastrychu cementowego wraz ze zbrojeniem siatką podposadzkową, wykonanie izolacji wodochronnej, wykonanie okładzin podestu i stopni schodowych z kostki brukowej, odtworzenie tynków; odtworzenie powierzchni utwardzonej - dojście do schodów, montaż balustrad po przerobieniu i dopasowaniu do nowowykonanych schodów, wykonanie okładzin z płytek i nastopnic,
1.2. w Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie przy ul. 21 Stycznia 4 w zakresie: remont schodów zewnętrznych w szczególności: zdemontowanie kamiennych stopnic i podstopnic do ponownego montażu na nowowykonanych podłożach, rozebranie nawierzchni podjazdu, wykonanie podłoża z jastrychu cementowego wraz ze zbrojeniem siatką podposadzkową, wykonanie izolacji wodochronnej, wykonanie okładzin stopni schodowych kamiennych (materiał z demontażu), odtworzenie powierzchni utwardzonej podjazdu oraz dojście do schodów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 41276,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507653,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Grygiel Firma Ogólnobudowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411557240

7.3.4) Miejscowość: Ujazdowo 8, Włoszakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 09:00 w dniu 04.04.2022 roku dla części 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla części 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.