eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Rozbudowa drogi gminnej 560810K w km od 0+000,00 do km 0+495,67 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129551 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej 560810K w km od 0+000,00 do km 0+495,67
w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 2782010

1.5.8.) Numer faksu: 12 2501190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gzd_wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej 560810K w km od 0+000,00 do km 0+495,67
w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13f11455-b89b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000197/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Rozbudowa drogi gminnej 560810K – ul. Reformacka w Wieliczce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059178/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZD.422.2.2.202

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3182627,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi gminnej 560810K w km od 0+000,00 do km 0+495,67 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa ul. Reformackiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Łąkową w zakresie wykonania: nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,50, prawostronnego chodnika z betonowej kostki brukowej, obramowania jezdni z krawężników betonowych, oddzielenia chodnika od zieleńca za pomocą obrzeży betonowych 8x30, przebudowy zjazdów, przebudowy wlotów skrzyżowań z ul. Piłsudskiego, z ul. Kraszewskiego oraz z ul. Siemiradzkiego, umocnienie istniejących skarp. Zaprojektowana została następująca infrastruktura techniczna: budowa kanalizacji deszczowej, budowa kanału technologicznego, rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego oraz przebudowa infrastruktury podziemnej w celu usunięcia kolizji: sieci elektroenergetycznej, sieci wodociągowej, sieci gazowej, sieci teletechnicznej.
Uwaga: Przed rozpoczęciem robót należy opracować i zatwierdzić tymczasowy projekt oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
- Roboty pomiarowe 0,5 km, rozebranie nawierzchni bitumicznej – 2 480m2,
- wykonanie wykopów – 2 821,219 m3,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża – 3 219,888 m2,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją – 8 624,700 m2,
- podbudowa z kruszywa naturalnego – 3 219,888m2,
- podbudowa z tłucznia kamiennego – 2874,900m2,
- podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym – 3 219,888m2,
- podbudowa z mieszanki mineralno – bitumicznej – 2 874,900m2,
- warstwa wiążąca z mieszanki mineralno – bitumicznej - 2 874,900m2,
- warstwa ścieralna - 2 874,900m2, krawężniki betonowe 15x30 – 859,620m,
- nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej – 871,000 m2,
- nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej – 858,170m2,
- kosze siatkowo – kamienne – 292,384m3,
- umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi stalowymi – 1 830,667m2,
- podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych – 387,277m3,
- ułożenie i montaż kanału z rur PVC – 286,600m,
- montaż studni rewizyjnych fi 1000 – 16 szt,
- montaż studzienek ściekowych ulicznych przykrawężnikowych -25 szt,
- montaż zbiornika retencyjnego – 1 kpl,
- budowa kanalizacji kablowej -pierwotnej z rur z tworzyw sztucznych - 476,00 m.
Opisane roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarami robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31321100-3 - Napowietrzne linie energetyczne

31321200-4 - Kabel niskiego i średniego napięcia

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3224950,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3457606,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3224950,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARIVO Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 677 10 21 434 Regon: 350867535

7.3.3) Ulica: Christo Botewa 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3224950,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.