eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa parkingów przy ulicy Granicznej i ulicy Sekulskiej w Siedlcach



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129375 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingów przy ulicy Granicznej i ulicy Sekulskiej w Siedlcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingów przy ulicy Granicznej i ulicy Sekulskiej w Siedlcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7497da3b-da80-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102764/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183293,97 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa parkingu w pasie drogowym ulicy Granicznej i ulicy Okrzei
w Siedlcach oraz budowa parkingu na działce nr 57/4 obręb 311 przy ul. Granicznej w Siedlcach
Zakres zamówienia obejmuje:
Dla części I:
1) pomiary wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą;
2) rozbiórka istniejących krawężników i chodników;
3) wykonanie robót ziemnych;
4) wykonanie odwodnienia parkingu na działce nr 57/4, obręb 311;
5) ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych na ławie betonowej
z oporem;
6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego lub kwarcytowego, frakcji 0-31,5mm;
7) wykonanie nawierzchni z betonowych płyt ażurowych;
8) wykonanie podbudowy z betonu Rm=6÷9MPa pod chodnik oraz wjazd na posesję SSM;
9) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej;
10) wykonanie nawierzchni wjazdu na teren SSM oraz drogi dojazdowej z kostki brukowej betonowej;
11) wykonanie oznakowania pionowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa
i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, dodatkowy (załącznik nr 5 do SWZ).
3. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, warunkami Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz zgodnie
z dokumentacją projektową i zawartymi w niej warunkami technicznymi.
4. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zarządcy Drogi Projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, Projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez Wykonawcę. Każda zmiana, w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 101210,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Budowa zatok parkingowych w pasie drogowym ulicy Sekulskiej
w Siedlcach
1. 1) pomiary wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą;
2) rozbiórka istniejących krawężników;
3) wykonanie robót ziemnych;
4) ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych na ławie betonowej
z oporem;
5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego lub kwarcytowego, frakcji 0-31,5mm;
6) wykonanie nawierzchni z betonowych płyt ażurowych;
7) wykonanie oznakowania pionowego;
8) ustawienie odbojnic z rur stalowych wokół słupów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa
i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, dodatkowy (załącznik nr 5 do SWZ).
3. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, warunkami Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz zgodnie
z dokumentacją projektową i zawartymi w niej warunkami technicznymi.
4. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zarządcy Drogi Projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, Projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez Wykonawcę. Każda zmiana, w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 82083,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132750,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158593,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132750,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORUND Maciej Maliszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212640576

7.3.3) Ulica: Podnieśno ul. Spokojna 16

7.3.4) Miejscowość: Suchożebry

7.3.5) Kod pocztowy: 08-125

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132750,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert, do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119325,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.