eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim



Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 10

1.5.2.) Miejscowość: Drzycim

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523317079

1.5.8.) Numer faksu: 523317079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drzycim/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa433b2d-7b7a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016693/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3628196,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis zawiera SWZ - rozdział 4 oraz dokumentacja projektowa i techniczna.
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim”.
2. Opis inwestycji:
Gmina Drzycim w roku 2016 r. straciła w pożarze świetlicę gminną. Do tej pory nie ma pomieszczeń świetlicowych. Biblioteka Gminna zlokalizowana jest w starym budynku Ochotniczej Straży Pożarnej. Ze względu na zły stan techniczny i niedostateczną powierzchnię istniejącej biblioteki oraz brak pomieszczeń gminnej świetlicy konieczna jest budowa nowego budynku. Byłoby to miejsce spotkań i wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych i społecznych mieszkańców. Działalność świetlicy Gminnej zawsze była aktywna. Spotykali się w niej seniorzy, koła gospodyń, chóry, organizowane były imprezy okolicznościowe, bale i uroczystości gminne, a także szkolenia. Na co dzień była miejscem pracy i służyła do spotykania się dzieci oraz młodzieży. W chwili obecnej działalność świetlicy przeniesiona została tymczasowo do budynku stadionu. Jednakże jest to rozwiązanie tymczasowe, gdyż nie ma tam dostatecznych warunków do prowadzenia tego rodzaju aktywności. Sala jest na pierwszym piętrze bez dostępu dla osób niepełnosprawnych. Budynek Biblioteki nie jest również dostosowany do aktywnej działalności miejscowej społeczności ze względu na brak miejsca. Z ledwością mieszczą się tam nasze zbiory księgowe, a stanowiska czytelni są bardzo ograniczone. W związku z powyższym Gmina chciałaby zrealizować zadanie polegające na budowie gminnej biblioteki publicznej pełniącej równocześnie funkcję Centrum Kultury i Rozwoju w gminie.
3. Przedmiot zamówienia polega na:
1) Budowie budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, wodociągową - hydrantową, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania, elektryczną i teletechniczną, przyłączem kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją wymienników gruntowych oraz zewnętrzną instalacją energetyczną (wlz) wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu, zjazdem publicznym i przebudową istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 229/2 , 230/2, 205/8 zlokalizowanych w miejscowości Drzycim, gmina Drzycim.
Powierzchnie projektowanej zabudowy:
- Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju - 861,38 m2
- tarasu (nie wliczana do pow. zabudowy) - 96,64 m2
- podestów i podjazdów - 35,57 m2
- powierzchnie utwardzeń o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 400,00 m2
- powierzchnie o nawierzchni z kruszywa kamiennego - 766,20 m2
- powierzchnia zjazdu publicznego - 7,42 m2
Parametry techniczne budynku:
- powierzchnia zabudowy – 861,38 m2;
- powierzchnia użytkowa – 755,76 m2;
- szerokość budynku – elewacja frontowa 16,16 m, elewacja tylna 27,45 m;
- długość budynku – 48,50 m;
- wysokość budynku – 8,20 m;
- dach wielospadowy – spadek 25°;
- liczba kondygnacji – 1;
- kubatura – 4 857,00 m3.
2) Budynek przystosowany jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne:
- pomieszczenia na jednym poziomie, komunikacja pozbawiona progów;
- dostęp do budynku za pomocą podjazdów;
- w budynku przewidziano jedną łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych;
- dodatkowo zapewnia się jedno miejsce postojowe o wymiarach 3,6 x 5,0 m dla osób o graniczonej sprawności ruchowej.
3) Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego uzyska decyzję (nieprawomocną) pozwolenia na użytkowanie budynku
4) Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
5) W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
6) Zamawiający informuje, że w ramach realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia należy zamontować wyłącznie wyposażenie wskazane w przedmiarze robót. Niniejsze zamówienie nie obejmuje pozostałego wyposażenia budynku wskazanego w dokumentacji projektowej a nieujętego w przedmiarze.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa z zastrzeżeniem, pkt. 4.3.6) SWZ,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5 1) oraz STWIORB z zastrzeżeniem pkt. 4.3.6) SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45233140-2 - Roboty drogowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

42511000-1 - Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5248999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6063912,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5248999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROF-BUD Jarosław Bąk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROFBUD GROUP sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591244422

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 8A

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) instalacje sanitarne,
2) instalacje elektryczne,
3) dostawa i montaż stolarki,
4) dostawa i montaż więźby dachowej,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5248999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.