Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117340/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00269330/01 - Wynik z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja środowiska VDI poprzez zakup licencji Citrix i dostawę 50 zestawów terminali mobilnych przez K-P OW NFZ w Bydgoszczy – 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500136
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Łomżyńska 33
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-863
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 52 325 28 37
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.nitka@nfz-bydgoszcz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129099
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00117340/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Licencja Citrix Virtual Apps and Desktops Advanced Edition – x1 User/Device License wraz z prawem do subskrypcji – ilość 50.
2. 200Mbps Premium Edition Licencja Citrix ADC VPX wraz z prawem do subskrypcji - 1 sztuka
3. Upgrade posiadanej licencji „200Mbps Premium Edition Licencja Citrix ADC VPX wraz z prawem do subskrypcji”do wersji Premium - 1 sztuka
Po zmianie:
1. Licencja Citrix Virtual Apps and Desktops Service Advanced Edition – x1 User/Device License wraz z prawem do subskrypcji – ilość 50.
2. 200Mbps Premium Edition Licencja Citrix ADC VPX wraz z prawem do subskrypcji - 1 sztuka
3. Upgrade posiadanej licencji „200Mbps Premium Edition Licencja Citrix ADC VPX wraz z prawem do subskrypcji”do wersji Premium - 1 sztuka
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy za zgodą stron w formie aneksu, w zakresie:
1 terminu płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione wątpliwości co do właściwego wykonania przedmiotu umowy,
2 parametrów dostawy w przypadkach :
- obniżenia kosztu ponoszonego przez zamawiającego w okresie eksploatacji,
- zmiany producenta (o ile nie dotyczy deklaracji z kryterium oceny ofert),
- poprawienia sprawności, wydajności przedmiotu dostawy dla Zamawiającego,
- poprawienia parametrów technicznych,
- aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
3 W przypadku subskrypcji licencji Citrix Virtual Apps and Desktops Advanced Edition – x 1 User/Device License na kolejne lata 2023, 2024, 2025 Wykonawcy przysługuje prawo do waloryzacji wynagrodzenia. Wykonawca może skorzystać z tego prawa tylko jeden raz w odniesieniu do danego roku zawiadamiając Zamawiającego o skorzystaniu z przedmiotowego prawa przed wystawieniem faktury. Waloryzacja wynagrodzeń może nastąpić z zachowaniem następujących zasad:
1) Wykonawca może podwyższyć wynagrodzenie netto (o ile nie skorzystał z uprawnienia opisanego w pkt. 2) nie więcej niż o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, ogłaszany przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim.
2) Wykonawca może podwyższyć odpowiednio wynagrodzenie netto w przypadku zmiany ( jeżeli wykaże, że zmiany te wystąpiły od dnia zawarcia umowy i będą miały wpływ na koszty zamówienia realizowanego w ramach opcji ):
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- zmiany stawki podatku VAT na oferowane przedmioty.
Warunki zmian:
1 inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2 uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, ,
3 forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy za zgodą stron w formie aneksu, w zakresie:
1 terminu płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione wątpliwości co do właściwego wykonania przedmiotu umowy,
2 parametrów dostawy w przypadkach :
- obniżenia kosztu ponoszonego przez zamawiającego w okresie eksploatacji,
- zmiany producenta (o ile nie dotyczy deklaracji z kryterium oceny ofert),
- poprawienia sprawności, wydajności przedmiotu dostawy dla Zamawiającego,
- poprawienia parametrów technicznych,
- aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
3 W przypadku subskrypcji licencji Citrix Virtual Apps and Desktops Service Advanced Edition – x 1 User/Device License na kolejne lata 2023, 2024, 2025 Wykonawcy przysługuje prawo do waloryzacji wynagrodzenia. Wykonawca może skorzystać z tego prawa tylko jeden raz w odniesieniu do danego roku zawiadamiając Zamawiającego o skorzystaniu z przedmiotowego prawa przed wystawieniem faktury. Waloryzacja wynagrodzeń może nastąpić z zachowaniem następujących zasad:
1) Wykonawca może podwyższyć wynagrodzenie netto (o ile nie skorzystał z uprawnienia opisanego w pkt. 2) nie więcej niż o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, ogłaszany przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim.
2) Wykonawca może podwyższyć odpowiednio wynagrodzenie netto w przypadku zmiany ( jeżeli wykaże, że zmiany te wystąpiły od dnia zawarcia umowy i będą miały wpływ na koszty zamówienia realizowanego w ramach opcji ):
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- zmiany stawki podatku VAT na oferowane przedmioty.
Warunki zmian:
1 inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2 uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, ,
3 forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-22 10:00
Po zmianie:
2022-05-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-22 12:00
Po zmianie:
2022-05-10 13:00
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.