eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Remont nawierzchni jezdni ul. Traugutta w Zgorzelcu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129057 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni jezdni ul. Traugutta w Zgorzelcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni jezdni ul. Traugutta w Zgorzelcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72ddea2b-d4bf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004965/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont nawierzchni jezdni ul. Traugutta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092592/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5902621,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 474241,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych związanych z remontem nawierzchni jezdni oraz chodnika przy ul. Traugutta w Zgorzelcu, na odcinku: od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Langiewicza, wraz z wlotami w ul. Chopina i ul. Langiewicza. Realizacji robót budowlanych odbywać się będzie w granicach działek o numerach ewidencyjnych 128, 129 (Obr. VI, AM-1) oraz 79 (Obr. V, AM-2). Teren, na którym wykonywane będą roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oznaczony jest jako KDL – teren drogi publicznej klasy lokalnej oraz częściowo jako KPJ – teren komunikacji pieszo-jezdnej.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Rozbiórkę istniejącej nawierzchni i podbudowy jezdni oraz chodnika,
2) Demontaż słupków zabezpieczających z łańcuchami oraz ławki,
3) Wymianę studzienek ulicznych ściekowych oraz uszkodzonych przykanalików do studzienek ulicznych ściekowych,
4) Wymianę pierścieni i włazów do studni rewizyjnych,
5) Wymianę korpusów i rusztów żeliwnych studzienek ulicznych ściekowych,
6) Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej granitowej,
7) Zabudowę nowych krawężników drogowych najazdowych oraz obrzeży betonowych, na ławie betonowej z oporem,
8) Regulację wysokościową istniejących krawężników kamiennych,
9) Wymianę uszkodzonych krawężników kamiennych,
10) Przełożenie nawierzchni chodnika z istniejącej kostki brukowej betonowej,
11) Wykonanie podbudowy chodnika i drogi z tłucznia kamiennego,
12) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej oraz z płyt betonowych ażurowych,
13) Wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej – warstwa profilująco-wyrównawcza oraz warstwa ścieralna,
14) Regulacje wysokościowe studzienek ulicznych ściekowych, studni rewizyjnych, zasuw wodociągowych i gazowych,
15) Wykonanie oznakowania drogowego poziomego grubowarstwowego,
16) Odtworzenie terenów zielonych wraz z nasadzeniem nowych drzew,
17) Wymianę słupków i tarcz znaków drogowych,
18) Montaż obiektów małej architektury – ławki i kosze na śmieci.


3. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ. W skład dokumentacji wchodzi:
1) Opis techniczny,
2) Plan sytuacyjny,
3) Informacja BIOZ,
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Zgorzeleckiego – pismo AB.6743.1.352.2019.2 z dnia 11 grudnia 2019 r.,
6) Przedmiar robót – poglądowo.

4. Gwarancja:
1) Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny 60 miesięcy.
2) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego robót z klauzulą „odbieram”.
3) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż minimalny wymagany przez Zamawiającego, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39113600-3 - Ławki

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM ZGORZELEC I Sp. z o.o. Sp. Kom.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6152043343

7.3.4) Miejscowość: Jędrzychowice 113

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.