Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096974/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129049 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Kokotku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Kokotku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60fb6454-d7f1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Kokotku” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Uregulowanie gospodarki wodno – ściekowej w Kokotku – I etap – dociążenie oczyszczalni ścieków”, dalej Inwestycja lub Projekt.
2. Inwestycja obejmuje
1) budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości 135 m3/d (1130RLM) wyposażoną w dwa osobne ciągi technologiczne pracujące niezależnie. Ciągi zaprojektowano w technologii oczyszczania mechanicznego oraz biologicznego na obrotowym złożu biologicznym (RBC)
2) budowę dwóch przepompowni ścieków sanitarnych wraz z ich zagospodarowaniem i wykonaniem zasilania elektrycznego,
3) budowę rurociągów grawitacyjnych z rur PVC o średnicy 200mm, o długości 6895 mb,
4) budowę rurociągów grawitacyjnych z rur PVC o średnicy 160mm, o długości 1540 mb,
5) budowę rurociągów tłocznych z rur PE o średnicy 110mm, o długości 85mb,
6) budowę rurociągów tłocznych z rur PE o średnicy 90mm, o długości 458mb,
7) przełożenie sieci wodociągowej z rur PE o średnicy 90mm, o długości 98mb,
8) wykonanie studni rewizyjnych betonowych i PCV,
9) odtworzenie istniejących konstrukcji jezdni i innych nawierzchni,
10) przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem inwestycji,
3. Zakres usługi obejmuje:
1) nadzór techniczny i merytoryczny przez cały okres realizacji Inwestycji tj. zarządzanie zadaniami inwestycyjnymi, organizacja, nadzór, koordynacja i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych z wykonawcą prac,
2) opracowanie i prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości Projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej, w tym przygotowywanie wniosków o płatność i rozliczanie poszczególnych transzy dotacji,
3) nadzór nad właściwą promocją Projektu, zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej,
4) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli,
5) wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,
6) działanie we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji,
7) zapewnienie stałej wymiany informacji z zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami zamawiającego,
8) koordynowanie i egzekwowanie warunków zawartych umów,
9) przygotowywanie i sporządzanie na wniosek zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów, raportów z realizacji Projektu, zgodnie z wymaganiami zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących zadanie,
10) udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, procedurach arbitrażowych, tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedura arbitrażową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476748 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271934474
7.3.3) Ulica: ul. J. i F. Białych 5
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesiące
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu dla następujących zadań w formule zaprojektuj i wybuduj:1)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..),2)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..)
- Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj.
- Kompl. odpł. pełnienie obowiązków inspektora nadz. inw. podczas realizacji inwestycji pn.: "Budowa bramy skalnej do ogrodów sensorycznych w dzielnicy uzdrowiskowej Zapopradzie w mieście Muszyna".
- Przebudowa nawierzchni Rynku w Lewinie Brzeskim wraz z elementami towarzyszącymi i małą architekturą
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej w Jeleniu."
- Opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn: Rozbudowa i modernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Mszczonowie wraz z dostosowaniem obiektu dla osób ze specjalnymi potrzebami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.